| Author |
Topic  |
|
|
johnnie
tokkie

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
5430 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 11:11:33
|
En ik maar wachten op de bron van de dappere david.Hoe staat het ermee?
 |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen.
Pim Fortuyn |
Klacht indienen  |
|
|
KAT
Gerenommeerd lid

Netherlands
2840 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 14:05:16
|
quote: Dus als ik het belang van een pluriform Nederland boven die van een ander land, of mensen die geen Nederlander zijn stel, dan ben ik een Neonazi? KAT ben jij van elastiek. Je rekt alles wel heel erg op. Maar goed als dat een neonnazi is dan ben ik er maar 1. Soms bevalt de omschrijving zo goed dat je erbij wil horen.
voc, koop anders eens een leesbril.. ik schreef juist dat je GEEN neonazi bent.. |
censuur omwille van een palestyns vlaggetje: Admin: Arabische vlaggen tot daar aan toe maar deze bewegende gif is vervuilend en daarom weggehaald |
Klacht indienen  |
|
|
KAT
Gerenommeerd lid

Netherlands
2840 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 14:07:48
|
quote: Kun je nagaan, de anti-joden van de SP komen er mee weg terwijl zij die bedoeling wel hadden.
welke anti-joden van de sp hebben de leus 'alle joden' aan het gas geroepen? |
censuur omwille van een palestyns vlaggetje: Admin: Arabische vlaggen tot daar aan toe maar deze bewegende gif is vervuilend en daarom weggehaald |
Klacht indienen  |
|
|
David1971
Lid Fortuynistische familie

491 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 14:21:03
|
Ja johnnie, hier:
http://www.stormfront.org/forum/t699322/ |
"Het ressentiment kritiseert niet om het kwaad te verdelgen, maar bedient zich van het kwaad als voorwendsel tot scheldwoorden."
Menno ter Braak (26 januari 1902 – 15 mei 1940) |
Klacht indienen  |
|
|
David1971

491 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 14:46:38
|
@arnold Mijn voorbeeld gaat over voetbalsupporters . Nou en? Heeft Harry van Bommel ooit zulke leuzen geroepen? Nee hij bevond zich in een demonstratie waarin anderen het riepen. Dat is niet strafbaar. En Gekke Gretta, heeft die het ooit in het openbaar geroepen? Ik weet het niet, zo ja, dan hadden ze haar mogen oppakken wat mij betreft. |
"Het ressentiment kritiseert niet om het kwaad te verdelgen, maar bedient zich van het kwaad als voorwendsel tot scheldwoorden."
Klacht indienen  |
|
|
Daandaan
Gerenommeerd lid

Netherlands
2993 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 14:47:58
|
@ KAT, je zegt het gaat inderdaad om de juiste proportie.. als een neonazi eigen volk eerst roept, dan snapt zelfs een kind dat die leus discriminerend bedoeld is..
reactie discriminatie hoort bij het leven... voor de wet is iedereen gelijk... ik ben op de schaal van naionalist aan te duiden als 80 %, want ik ben niet trots op alles in nederland, maar racist ben ik niet, zoals ik maanden terug al schreef mijn directe collega is een neger (lees maar ff terug) hij is volledig geassimileerd en stemt zelfs straks voor de tweede x PVV endat komt niet door mij hoor, omdat ik toevallig allleen bij pvv terecht kan voor mijn politieke boodschappenlijst... het is een kanjer van een neger: ik zeg wel eens als we weer een klus hebben gedaan: je bent de beste nikker van de wereld en dan lacht ie zich rot! Die vent is een kanjer! Ik beschouw hem als Nederlander met dezelfde rechten.. |
De VVD heeft gewonnen, mijn portefeuille heeft verloren! |
Edited by - Daandaan on 15 Aug 2012 14:51:53 |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29753 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 15:50:05
|
KAT moet helemaal zijn mond dichthouden over neo nazi's, hijzelf steunt de grootste neonazi groep uit het midden oosten, genaamd Hamas.
Allemaal herkenbare kleding Allemaal anti Jood Allemaal anti Israel Allemaalanti Homo's Allemaal anti andersdenkenden Allemaal tegen andere geloven Allemaal vinden ze dat de vrouwen achter het aanrecht hoort Allemaal geven ze de nazi groet Allemaal adoreren ze Hitler en zijn Jodenopruiming Allemaal zijn het racisten pur sang Allemaal nationalistisch tot en met
Het hierboven geschrevene slaat zowel op de islamisten als Hamas en Hizbollah (de troeteldieren van KAT) en op de neonazi's. KAT is een grote hypocriet om mensen hier uit te maken voor neonazi terwijl hij de kont kust EN geld inzamelt voor die andere neo nazi's, wat maakt dat hem?
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Edited by - ancarlo on 15 Aug 2012 15:52:05 |
Klacht indienen  |
|
|
KAT
Gerenommeerd lid

Netherlands
2840 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 16:47:24
|
quote: Nou is dat ook weer niet zo vreemd,want linkse en aanverwanten hebben allemaal een teringhekel aan de Joden.
je lykt desire wel.. die weet ook al niet wat extreem-rechts is.. maken jullie er in het verkeer ook zo'n zootje van door links en rechts hopeloos door elkaar te halen? |
Klacht indienen  |
|
|
johnnie
tokkie

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
5430 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 16:53:54
|
quote: Ja johnnie, hier:
http://www.stormfront.org/forum/t699322/
Krijg nou wat,tis nog waar ook. Sta ik nou weer raar van te kijken. Maar goed,je had gelijk.
 |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen.
Pim Fortuyn |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29753 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 17:02:12
|
Ik lees je postings niet omdat ik je een schoolvoorbeeld van een ontkennende neo nazi vind die net doet alsof hij een activist is voor een groep waarvan hij drommels goed weet dat zij hitler en het nazi-tijdperk, met alles wat dat heeft ingehouden, adoreert, sterker nog, willen afmaken (ergo neo nazi's)!! Je staat op ignore en je blijft daarop staan, ik vind jou een huichelachtige antisemiet die te laf is om het te erkennen, bah!
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
desire
Gerenommeerd lid

5813 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 17:06:52
|
"je lykt desire wel"
Geen zorgen maken Kat, je hebt in Nederland geen extreem-rechts, dat maken jullie van die mensen. Rechts en realisten heb je wel, maar dat kan bij jullie ook niet. |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen. Ik moet maar horen: "allah is groot", "ik ben een vies varken", "uw bent een christenhond!", dat zeggen zij. En u vind het goed, u laat over zich lopen, en ik doe het niet meer. (Pim fortuyn)
|
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29753 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 17:14:08
|
Ach desire, je bent al extreem rechts voor dit soort type's als je als westerse vrouw zijnde niet meteen met je achterste omhoog gaat zitten als er een groep verkrachtende immigranten voorbij komt! Dat weten we al uit de verhalen uit Noorwegen, Engeland en Zweden hoe dit soort type's daar over al die verkrachte vrouwen en meisjes denkt nietwaar?!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
David1971

491 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 17:16:37
|
| Nou ja! Ancarlo toch. |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29753 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 17:22:34
|
Niet dan David? Wat ik zie is dat die linkse ballen in die landen het absoluut niet opnemen voor die vrouwen en meisjes maar wel voor de immigranten, wat voor een signaal geef je daarmee af? En helemaal als je dat doet omdat anderen (uiteraard in hun ogen extreem rechts) WEL opkomen voor die meisjes en vrouwen door een demonstratie te willen houden tegen dit soort geweld tegen hun vrouwen en meisjes? NOU, wat zegt dat dan, wat zeggen ze hiermee?? Die gasten zijn gewoon te ziek voor woorden!
Misschien iets grof maar kom op zeg, daar komt het toch op neer!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
desire
Gerenommeerd lid

5813 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 17:31:16
|
Keurig omschreven Ancarlo, die taal begrijpen ze wel, hoewel ze hem vast vals zullen interpreteren.dat weer wel.
De vrouwen waar het omgaat worden momenteel dood gezwegen omdat de vrouwen op posten hoger dan het aanrecht zelf hun bekkie dicht houden. je weet wel, de baas in eigen buik vrouwen, het vrouwenblad aangevoerd door een mannelijke pot,die overigens ook graag hun minares onderdrukken uit jalouzie. Het moet van de mannen komen en die wachten op de "vrije"vrouwen. |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen. Ik moet maar horen: "allah is groot", "ik ben een vies varken", "uw bent een christenhond!", dat zeggen zij. En u vind het goed, u laat over zich lopen, en ik doe het niet meer. (Pim fortuyn)
|
Klacht indienen  |
|
|
KAT
Gerenommeerd lid

Netherlands
2840 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 17:54:03
|
quote: Geen zorgen maken Kat, je hebt in Nederland geen extreem-rechts, dat maken jullie van die mensen.
dat maak ik er niet van.. dat is wat de samenleving er van maakt.. niet ik maar de maatschappy waarin we leven heeft de criterea opgesteld voor wat extreem-rechts is.. dit op grond van historische ontwikkelingen van politieke stromingen.. ik heb byvoorbeeld ook niet bepaald wat de criterea zyn voor extreem koud of extreem warm weer.. vandaag is het met zo'n 30 graden erg warm, maar jy zal wel vinden dat het vandaag juist erg koud is in nederland..
|
Klacht indienen  |
|
|
desire
Gerenommeerd lid

5813 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 18:16:33
|
| Je mag nooit meer raden, neem maar aan dat wat andere als maatstaf nemen je ook maar klakkeloos aanneemt zonder je hersenen een kans te geven dat het wel eens anders zou kunnen zijn. Tja, das ook 'n manier! |
|
Klacht indienen  |
|
|
David1971

491 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 19:21:35
|
@ancarlo Ik neem het niet op voor verkrachtende immigranten, of voor welke verkrachter dan ook. Hoe kom je er in vredesnaam bij? |
Klacht indienen  |
|
|
VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 22:57:53
|
| Je neemt het ook niet op voor de slachtoffers. |
Deze persoon is geroyeerd wegens racistische uitspraken |
Klacht indienen  |
|
|
David1971

491 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 23:03:36
|
@VOC Jij wel dan? Zeg eerlijk: gaat het je erom slachtoffers te helpen of om allochtonen te bashen? |
Klacht indienen  |
|
|
witteman
Geroyeerd wegens wangedrag

2339 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 23:04:51
|
| Jullie ook niet voor de slachtoffers die nog niet zo lang geleden gemaakt werden op een eiland daar ergens... |
Op basis van dit citaat is deze gebruiker geroyeerd:"Heb overigens net een mailtje gestuurd naar deze scheidsrechter of hij wel met extreem rechts in verband wil worden gebracht. We gaan het horen..". Daarmee is voor ons bewezen dat deze gebruiker louter tracht ons te beschadigen. Waarvan akte. |
Klacht indienen  |
|
|
VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 23:08:41
|
Euh David. Dit soort zaken horen niet voor te komen en in plaats van slachtofferbestrijding wil ik de oorzaak met wortel en tak uit de samenleving verwijdert hebben.
Enne Witteman die slachtoffers zijn zeker te betreuren. Die op het eiland dan. Maag ook niet gebeuren maar wat zit er achter. Ook oorzaak bestrijden ipv vingerwijzen en roepen dat het komt omdat hij geen facebook had. Die hij overigens wel had. |
Klacht indienen  |
|
|
David1971

491 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 23:12:57
|
@VOC
Slachtofferbestrijding vind ik so wie so een slecht idee.
En als je qua "oorzaak" beperkt tot allochtonen, haak ik even af. |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29753 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 23:24:54
|
Oslo, Immigranten zijn de grootste verkrachters in groepsvorm op een beestachtige manier! LINKS doet een TEGEN demonstratie rov anderen die een demonstratie houden TEN GUNSTE van de slachtoffers, ZIJ (die linkse roeptoeters) zijn daar op tegen en dus komen zij op VOOIR de immigranten en maken zelfs de andere demonstranten uit voor rechts extremisten! WAT is daar nu moeilijk aan te begrijpen EN waar liggen de prioriteiten van de linkse roeptoeters aldaar?!
EN GAAT WITTEMAN nu die moordpartij van die Breivik erbij halen om zijn misselijkmakende gelijk te halen over de ruggen van al die verkrachte vrouwen en meisjes? Hopenlijk heb ik dit verkeerd begrepen want ik lees zijn postings niet natuurlijk!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29753 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 23:27:11
|
David ik zeg ook niet dat JIJ dat doet, goed lezen vriend!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29753 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 23:31:38
|
Ik neem het op voor de slachtoffers, zowiezo ben ik een echte vrouw die voor andere vrouwen opkomt en voor andere meisjes, daarom heb ik een giga probleem met de islam, hoe die met vrouwen en meisjes omgaan en zal de islam ten alle tijde bestrijden met alle kracht die ik in mij heb EN heb mijn zonen (zo ook mijn vader) idem opgevoed, man en vrouw gelijk en een ieder die anders denkt met woorden en als het moet, met daden keihard bestrijden!!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
witteman
Geroyeerd wegens wangedrag

2339 Posts |
Posted - 15 Aug 2012 : 23:33:56
|
Mw. Ancarlo: Als je niet op me wilt reageren doe dat dan ook niet. Is beter voor je gezondheid. Dit is de aller- allerlaatste keer dat ik aandacht aan je geef, want echt je bent .... laat ook maar zitten.
Allerlaatste vraag: wanneer kan ik de panfluit komen ophalen? |
Op basis van dit citaat is deze gebruiker geroyeerd:"Heb overigens net een mailtje gestuurd naar deze scheidsrechter of hij wel met extreem rechts in verband wil worden gebracht. We gaan het horen..". Daarmee is voor ons bewezen dat deze gebruiker louter tracht ons te beschadigen. Waarvan akte. |
Klacht indienen  |
|
|
VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts |
Posted - 16 Aug 2012 : 14:17:49
|
| Nee hoor David niet enkel allochtoon. Nederlanders even zo goed. Wil ik wel bij opmerken dat allochtonen over vertegenwoordigt zijn en dat iemand te gast in dit land (niet de nationaliteit heeft) dubbel zo hard aangepakt moet worden. Net als dat agressie tegen hulpverleners ook zwaarder bestraft worden. |
Klacht indienen  |
|
|
KAT
Gerenommeerd lid

Netherlands
2840 Posts |
Posted - 16 Aug 2012 : 19:29:08
|
quote: en dat iemand te gast in dit land (niet de nationaliteit heeft) dubbel zo hard aangepakt moet worden.
waarom moet een 'gast' in dit land hard aangepakt worden? (laat staan dubbel zo hard).. |
Klacht indienen  |
|
|
VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts |
Posted - 16 Aug 2012 : 19:41:27
|
| Om precies dezelfde reden waarom ik mijn kinderen niet het huis uittrap als ze zich misdragen en gasten wel. |
Klacht indienen  |
|
|
KAT
Gerenommeerd lid

Netherlands
2840 Posts |
Posted - 16 Aug 2012 : 20:35:21
|
| nou snap ik waarom hollandse gastvryheid geen goede naam heeft in de rest vd wereld.. |
Klacht indienen  |
|
|
Smokie
Tokkie

USA
1589 Posts |
Posted - 16 Aug 2012 : 20:51:55
|
quote: nou snap ik waarom hollandse gastvrijheid geen goede naam heeft in de rest vd wereld..
Vraag me af waarom al die allochtonen dan toch zo graag naar Nederland komen. De uitkeringen? Zeg et me maar.
Amerikanen zien mij als Amerikaan, waarom, omdat ik gewoon mee doe. Amerika kent 1 kerstdag (De 25e) en ik ga dus niet lopen demonstreren omdat ik vind dat er een tweede moet komen omdat ik dat in Nederland gewend was. DAT is het verschil met moslims die maar meer en meer hun zaakjes opdringen aan de rest. DAT is ook de reden dat meer en meer mensen de moslims zat zijn. Ben het beslist niet met alles eens in Amerika maar dat hoeft ook helemaal niet en wordt ook helemaal niet van me verwacht. Maar als ik zou merken dat Amerikanen an sich ongastvrij tegen immigranten zouden staan WAS ik hier niet meer. |
Klacht indienen  |
|
|
VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts |
Posted - 16 Aug 2012 : 20:54:52
|
| KAT dat jij het nou prima vind om je woning te laten verzieken door gasten prima. Maar niet de mijne. |
Klacht indienen  |
|
|
KAT
Gerenommeerd lid

Netherlands
2840 Posts |
Posted - 16 Aug 2012 : 21:51:45
|
| smokie, moslims hebben minder feestdagen dan christenen en een zondagse rustdag kennen ze ook al niet.. probeer andere argumenten te verzinnen om je haat voor moslims te legitimeren.. |
Klacht indienen  |
|
|
KAT
Gerenommeerd lid

Netherlands
2840 Posts |
Posted - 16 Aug 2012 : 21:53:29
|
| voc, ik laat mn huis niet verzieken door gasten, maar ik zal gasten niet op voorhand dubbel zo hard aanpakken enkel en alleen omdat het gasten zyn.. |
Klacht indienen  |
|
Topic  |
|