| Author |
Topic  |
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
|
|
|
|
Dekker
Advocaat van de duivel

10743 Posts |
Posted - 06 Aug 2012 : 23:36:43
|
| Ach meissie wat verdrietig. Ik vind het heel erg voor je en dat meen ik. Sterkte! |
Klacht indienen  |
|
|
Smokie
Tokkie

USA
1589 Posts |
Posted - 07 Aug 2012 : 00:03:50
|
Awww,sorry dat te horen Ancarlo. Wat een beauty was Drib.
|
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16543 Posts |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 07 Aug 2012 : 08:02:51
|
Dankjewel hirihiri.
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
johnnie
tokkie

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
5430 Posts |
Posted - 07 Aug 2012 : 09:24:52
|
Verrekte jammer Ancarlo,maar wat is nou een catstroke?
 |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen.
Pim Fortuyn |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 07 Aug 2012 : 09:30:57
|
Een kat beroerte, oftewel een hersenbloeding en blijkbaar was dit een grote bloeding, ze was binnen een kwartiertje weg!
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
tonnie
Gerenommeerd lid

Netherlands
2829 Posts |
Posted - 07 Aug 2012 : 10:29:03
|
| Sterkte ! |
Deze persoon is tijdelijk geroyeerd om af te koelen |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 07 Aug 2012 : 10:46:53
|
Thanks
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com
Ridder in de Orde van Fortuyn

30979 Posts |
Posted - 08 Aug 2012 : 20:45:31
|
Laat, maar daarom niet minder gemeend; sterkte!. Een mooie eigenwijze donderstraal, lijkt het me. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 09 Aug 2012 : 23:12:41
|
Yep, goed gezien Duhb en bedankt. Trouwens jullie allemaal, heel lief van jullie om mee te leven! Heb samen met de jongens haar as opgehaald in een mooie urn (dat wilde de jongens) en ze staat bij mij in de vitrinekast! Raar idee, maakt nog duidelijker hoe dierbaar het leven eigenlijk is en hoe kwetsbaar!
ancarlo |
Shalom |
Edited by - ancarlo on 09 Aug 2012 23:15:07 |
Klacht indienen  |
|
|
Smokie
Tokkie

USA
1589 Posts |
Posted - 09 Aug 2012 : 23:35:59
|
Het is geen raar idee Ancarlo. Wij hebben hier thans 5 urnen met kattenas erin. Alle urnen met een fotootje van betreffende katten en poezen erbij.
En uiteraard als er een kat onverhoopt gaat de kans heel groot is we er weer een redden van een eventueel spuitje door er een op te halen bij Human Society en/of er weer eens een aan komt lopen aan ons huis. Het blijft altijd grappig een nieuwe kat bij onze andere katten in huis te laten wennen  Wat geblaas en soms een corrigerende tik op elkaars neuzen, prachtig vind ik dat, en een weekie later liggen ze samen als een grote bal in elkaar gekrult te spinnen.
|
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 10 Aug 2012 : 10:45:54
|
Zoonlief heeft besloten om vandaag te gaan kijken in het asiel voor een hondje, kat wil hij niet, doet hem teveel denken aan Drib en dat kan hij nog niet aan! Dus straks op naar het asiel, hopelijk val ik ook niet voor een paar lieve hondeoogjes! :)
Dieren zijn zo leuk!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
Marjan Duijsens
we prutsen maar wat aan

Netherlands
15332 Posts |
Posted - 23 Aug 2012 : 21:09:09
|
| Wat een mooie kat Ancarlo, jammer dat de ze niet het eeuwige leven hebben. Vanuit een zonnig Hongarije alsnog gecondoleerd met het overlijden van Drib. Ben je nu een hondje rijker??? |
Hitch: "Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away!"
|
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 23 Aug 2012 : 21:43:07
|
Nee Digi heeft een hondje gekocht (Drib was bij hem), 7 september a.s. kunnen we Bobby ophalen, zodra ik de foto's heb, zal ik het plaatsen! Geniet van je vakantie lieverd en bedankt voor je medeleven!
Liefs,
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
King George
Geroyeerd wegens wangedrag

9566 Posts |
Posted - 23 Aug 2012 : 21:59:56
|
Ik sluit me ook nog even bij het medeleven aan. Ik heb mijn kat nu vijf jaar in huis. Ze is vermoedelijk acht jaar oud. Ze werd als vondelinge gevonden in de Rumbastraat in de wijk Weidevenne in Purmerend. De Dierenambulance heeft haar destijds naar het Dieren Opvang Centrum Waterland gebracht. Omdat niets van haar bekend was, niet haar oude eigenaar, niet haar leeftijd, niet haar dierenpaspoort, hebben ze haar leeftijd enkel kunnen schatten. Omdat ze in de Rumbastraat werd gevonden, gaven ze haar de naam Rumba. En ik vond het wel grappig deze zo te houden. Honden en katten in een asiel worden overigens altijd gechipt en gevaccineerd. Indien nodig gecastreerd of gestereliseerd. Opdat de kennels niet overvol raken doordat helaas nog niet iedereen kan nadenken voordat hij/zij een dier in huis neemt. De Dierenbescherming moedigt overigens ook aan om bij honden en katten aan geboortebeperking te doen.
Hieronder dan de poes Rumba:
 |
Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels |
Klacht indienen  |
|
|
VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts |
Posted - 23 Aug 2012 : 23:23:22
|
Sneu wel Ancarlo, maar dit is pas een beest.

Mijn derde dochter Ciara, en ook gelijk de mooiste en de slimste. |
Deze persoon is geroyeerd wegens racistische uitspraken |
Edited by - VOC-mentaliteit on 23 Aug 2012 23:23:56 |
Klacht indienen  |
|
|
VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts |
Posted - 23 Aug 2012 : 23:24:45
|
| En jij mag wel wat aan je onkruid doen KG |
Klacht indienen  |
|
|
VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts |
Posted - 23 Aug 2012 : 23:27:32
|
En soms komt ze mentaal vast te zitten als ze probeert de speciale relativiteitstheorie en en de theorie van alles te koppelen aan de snaartheorie. En dan trek je zo'n gezicht.
 |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 23 Aug 2012 : 23:46:54
|
Ach, wat een lief koppie. De hond die ik gehad heb was een blauwe Duitse dog, zo liefffffff en hij heette Ike of the faitfull giants en dat was hij ook!!!
Bedankt lieverds met zoveel begrip!!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
King George

9566 Posts |
Posted - 24 Aug 2012 : 00:22:49
|
quote: Originally posted by VOC-mentaliteit
En jij mag wel wat aan je onkruid doen KG
Misschien is een schaap wel niet zo'n gek idee. Die grazen de vegetatie kort. Het heeft me altijd al een prachtidee geleken om eens ergens in de Pyreneeën met herdershonden en een grote kudde schapen door de bergen en de dalen te trekken, schaapsherdersfeesten in de dorpen bij te wonen, herdersdeuntjes te componeren en te spelen in de dorpsherbergen en sterke drank te stoken. En natuurlijk mag het een waarlijk goede herder niet aan een goede riot gun ontbreken om de kudde te beveiligen tegen de Muzelmannen op strooptocht, nietwaar? Ook een goede herder moet aan zijn karma denken, nietwaar? |
Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels |
Klacht indienen  |
|
|
witteman

2339 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 13:21:10
|
Lees dit deel nu pas en ik weet dat Ancarlo mij op ignore heeft staan, maar misschien dat ze stiekum toch nog meekijkt...
Het is altijd erg vervelend een huisdier te verliezen. Zeker als je erg erg op gesteld bent. Voot zover je het nog nodig hebt (en van mij wilt accepteren) sterkte met de verwerking en het geven van een plaatsje!
Ben zelf meer een hondenman, al hebben we ook wel katten gehad. We hebben al veel honden gehad, op 1 na allemaal via een SOS herplaatsing. Vaak dus al wat oudere honden met een verleden, altijd weer een risico, maar het is gelukkig altijd goed gegaan, al kost het soms de nodige energie, maar dat hebben we er graag voor over.
Trouwens VOC: wat een prachtige hond! Maareuh zag ik het nou goed? Was hij vastgebonden aan een boom? :-) |
Op basis van dit citaat is deze gebruiker geroyeerd:"Heb overigens net een mailtje gestuurd naar deze scheidsrechter of hij wel met extreem rechts in verband wil worden gebracht. We gaan het horen..". Daarmee is voor ons bewezen dat deze gebruiker louter tracht ons te beschadigen. Waarvan akte. |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 14:29:41
|
Bedankt witteman voor je posting, erg attent van je en ik weet dat je het meent!
Ik zag je posting op dit onderdeel en wist dat het alleen om het verlies van ons huisdier ging daarom heb ik je hier van ignore afgehaald.
ancarlo
|
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
witteman

2339 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 15:24:17
|
| Goed te lezen! Mag ik dan voorstellen dat we vanuit deze voor jullie vervelende gebeurtenis toch iets goeds laten gebeuren? Gewoon weer als grote mensen met elkaar communiceren, zoals we heel lang gedaan hebben? Ook dit meen ik oprecht ancarlo! |
Op basis van dit citaat is deze gebruiker geroyeerd:"Heb overigens net een mailtje gestuurd naar deze scheidsrechter of hij wel met extreem rechts in verband wil worden gebracht. We gaan het horen..". Daarmee is voor ons bewezen dat deze gebruiker louter tracht ons te beschadigen. Waarvan akte. |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 15:50:19
|
Witteman, laat ik het zo zeggen, door wat er toen is gebeurd mede met nog iemand ben ik 3 dgn. van slag geweest, ik zeg dit open en bloot omdat ik altijd oprecht ben en ik heb hier gewoon geen zin meer in! Ik vind het niet erg om met mensen te discussiëren, ben ik van huis uit gewend en het mag er ook best scherp aan toegaan, maar ik trek de lijn als mensen persoonlijk gaan worden dan is het klaar en dat besluit heb ik genomen om mijzelf te beschermen! Niets te maken met "als grote mensen" communiceren, doe ik altijd al, maar alles met, met respect omgaan met de mening van een ander, de mening/visie mag je "aanvallen" maar niet de mens persoonlijk en als je je laat verleiden tot hetzelfde gedrag, dan ben je verkeerd bezig en dat constateerde ik!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
witteman

2339 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 15:58:39
|
| Dat je oprecht bent, dat laat je hier dagelijks merken, niks mis mee. Voor de rest verwijs ik je naar mijn zojuist gestuurde PM. |
Klacht indienen  |
|
|
witteman

2339 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 16:35:47
|
| Goed mensen, ancarlo heeft mijn PM gelezen en we gaan elkaar weer een kans geven. Ben ik oprecht blij over! Soms moeten er negatieve dingen gebeuren voordat er iets doorbroken wordt en je weer op en positieve manier met elkaar verder kunt! |
Klacht indienen  |
|
|
Tom Poes
Volwaardig lid én ondersteuner

15297 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 17:44:47
|
Zojuist las ik, dat Drib is heengegaan. Plotseling overleden. Geen ander als ik weet, hoe erg het is je liefste huisdier te moeten verliezen. Ik weet, wat Ancarlo heeft meegemaakt. Ik weet, dat je nooit zult vergeten, maar ook, dat dit de tijd is, waarin je er langzamerhand mee bent gaan leren leven. Drib is niet meer. Komt nooit meer voor voedsel. Nooit meer op schoot. Als het al een schootkat was. Kan nooit meer aangehaald worden. Plotseling weg. Sterkte Ancarlo.
Even moet ik terugdenken aan een aantal jaren geleden. Vreselijk om je eigen, allerliefste kat ooit, zelf te moeten vasthouden, zodat de dierenarts haar een prik kon geven tegen die vreselijke ziekte: kanker. Om haar dan na die eerste prik uit je handen te zien schieten, rennend en vechtend voor haar leven, wat geen leven meer was, maar pijn, pijn en nog eens pijn. Dan achter het arme beest aan te moeten rennen en haar uiteindelijk weer te pakken voor de tweede, dodelijke prik. Wauw, Ancarlo, ik zou haast willen, dat ons Miepje plotseling de geest gegeven had... Zij ligt nu begraven in onze tuin. Op de kast staat nog een foto van haar.
Wij zouden nu echt nooit meer een kat nemen. Nooit meer. Zo'n huisbinder ook. Die altijd zo heerlijk bij je kwam liggen. Zo gezellig. Wat je zo gauw gaat missen. Na jaren nooit anders gewend te zijn geweest. Kat na kat. Kater na Kater. Soms twee tegelijk.
Hoe lang hebben wij dat uitgehouden? Zonder zo'n rakker, bedoel ik? Twee maanden? Drie?
Voor ik het wist stonden we samen in het dierenasiel. Daar liep zo'n kleine, zwarte aandachttrekker rond. Maar vrouwlief wilde een schootkat. Maar een ander wilde diezelfde schootkat. En die ander woonde in een flat. Dus wij gunden hem die gezellige spinner. En vrouwlief had wel al gezien, dat ik smoorverliefd was op dat spichtige, kleine, zwarte krengetje. Dat al tegen de deur opstond om te laten zien,:"Ik wil hier weg. Neem mij mee!" Het leek wel een jong katje, maar zij had al een nest jongen gehad. Dat magere scharminkeltje. "Dit is geen schootkat," werd ons verteld. Alsof wij dat niet doorhadden.
Een paar dagen later konden wij Nana halen! Maar Miep was natuurlijk de liefste...
 |
 Het bestrijden van een mening is niet hetzelfde als het verbieden daarvan. |
Klacht indienen  |
|
|
johnnie
tokkie

5430 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 17:45:50
|
quote: Goed mensen, ancarlo heeft mijn PM gelezen en we gaan elkaar weer een kans geven. Ben ik oprecht blij over! Soms moeten er negatieve dingen gebeuren voordat er iets doorbroken wordt en je weer op en positieve manier met elkaar verder kunt!
Wat een mens allemaal kan doen met vijftig liter vaseline,is soms met geen pen te beschrijven.
 |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen.
Pim Fortuyn |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 18:02:17
|
Bedankt TP, heel lief van je, voor ons was het enerzijds ook een troost dat ze "maar" 15 minuutjes heeft geleden, maar 9 jaar, daar had ik best wel moeite mee. Zaterdag a.s. gaan we Bobbie halen, de pup die Diego heeft uitgezocht (een jack russel meisje) Spannend, huis schoon (is wat voor een boy's house hahahahaha), spulletjes gekocht, voer in huis, halsbandje binnen. Om 10 komt Soraya Diego halen met de auto om naar Brabant te gaan. Spannend hoor! En niemand mag meer in huis roken als de kleine Bobbie haar intrede doet, mooi zo'n verantwoordelijkheidsgevoel!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 18:03:59
|
Johnnie, ik heb mijn mening aan witteman gegeven en ga het weer een kans geven, laten we het zo houden en hier in deze topic het niet over dat soort dingen meer hebben aub? Deze topic is voor Drib. :)
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
johnnie
tokkie

5430 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 19:21:33
|
Das waar Ancarlo,maar dat had je natuurlijk ook tegen het witte manneke kunnen zeggen. Maar goed,mij hoor je niet meer.
 |
Pim Fortuyn |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 28 Aug 2012 : 20:22:02
|
Daarom is het via een pm-tje verder gegaan johnnie en bedankt he vent!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts |
Posted - 29 Aug 2012 : 10:03:32
|
| Zoetsappige topic hier. Nu kan ik mijn mening over katten niet ventileren :-) |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29415 Posts |
Posted - 29 Aug 2012 : 10:30:56
|
Weet je VOC, ook ik ben geen echt kattenmens, maar heb dit diertje gekregen van mijn dochter voor moederdag en de jongens (toen tieners) waren er blij mee en zeker de oudste, waar zij is gaan wonen en waar zij is overleden. Maar ik ben wel iemand als ik een dier in huis hebt, wat voor dier dan ook, kom er niet aan dan kom je aan mij. Drib was een vreemde poes, heel aanhankelijk, luisterde heel goed en kwam altijd knuffelen en kroelen en dat deed ze haast bij iedereen. Tja en katten :)
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts |
Posted - 29 Aug 2012 : 10:55:17
|
| Maar ik respecteer een ander er wel in. Ik kan me voorstellen dat wat ik met honden heb een ander met katten kan hebben. Zolang het dan maar geen theedrinkende niet rokers zijn want dan krijg ik zo'n groen links gevoel hahahaah |
Klacht indienen  |
|
Topic  |
|