| Author |
Topic  |
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 24 Jul 2012 : 18:51:14
|
di 24 jul 2012, 18:43
President van Ghana overleden
ACCRA - De president van Ghana, John Atta Mills, is op 68-jarige leeftijd overleden. Hij werd onwel en stierf enkele uren later. Dat heeft zijn kantoor dinsdag naar buiten gebracht. De doodsoorzaak is nog niet bekend.
„Met een zwaar hart kondigen we de plotselinge en te vroege dood van de president van de Republiek Ghana aan”, liet het kantoor van Mills in een verklaring weten.
Mills was president van het West-Afrikaanse land sinds 2009. Ghana is een baken van voorspoed, rust en politieke stabiliteit in Afrika. Het land verdient veel geld met de export van goud en cacao.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/12619936/__President_van_Ghana_overleden__.html
|
Gr Hansie
Geert Wilders,ik laat de PVVkiezer niet uitmaken voor racist, een gevaar voor de rechtsstaat of rechts-extremist. Dat laat ik me niet gebeuren. Iedereen die dat vanaf nu zegt, krijgt keihard de wind van voren. Ze kunnen de PVV niet aan, daarom schieten ze onder de gordel.”
|
|
Klacht indienen
|
|
|
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 24 Jul 2012 : 18:52:07
|
quote: Ghana is een baken van voorspoed, rust en politieke stabiliteit in Afrika. Het land verdient veel geld met de export van goud en cacao.
Wat doen die Ghanezen dan allemaal hier? |
Gr Hansie
Geert Wilders,ik laat de PVVkiezer niet uitmaken voor racist, een gevaar voor de rechtsstaat of rechts-extremist. Dat laat ik me niet gebeuren. Iedereen die dat vanaf nu zegt, krijgt keihard de wind van voren. Ze kunnen de PVV niet aan, daarom schieten ze onder de gordel.”
|
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29764 Posts |
Posted - 25 Jul 2012 : 10:27:49
|
Die waren al hier VOORDAT hij president werd hansie!
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts |
Posted - 25 Jul 2012 : 11:00:11
|
| Maar dan kunnen ze toch wel terug? Je wil ze toch geen voorspoed ontzeggen. Europa is toch een zinkend chip. |
Deze persoon is geroyeerd wegens racistische uitspraken |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29764 Posts |
Posted - 25 Jul 2012 : 13:17:26
|
Misschien dachten ze wel, we wachten maar af en je ziet de President is dood dus is het nu echt afwachten wat er gebeuren gaat! Is en blijft Afrika he?!
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
| |
Topic  |
|