Pim Fortuyn Forum
Pim Fortuyn Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | WebSearch | Active Polls | Members | Private Messages | Store | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 NIEUWS
 Buitenlands (POLITIEK) NIEUWS (geen opinie&column)
 President van Ghana overleden.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

hansie
Erelid

16100 Posts

Posted - 24 Jul 2012 :  18:51:14  Show Profile Send hansie a Private Message
di 24 jul 2012, 18:43

President van Ghana overleden

ACCRA - De president van Ghana, John Atta Mills, is op 68-jarige leeftijd overleden. Hij werd onwel en stierf enkele uren later. Dat heeft zijn kantoor dinsdag naar buiten gebracht. De doodsoorzaak is nog niet bekend.

„Met een zwaar hart kondigen we de plotselinge en te vroege dood van de president van de Republiek Ghana aan”, liet het kantoor van Mills in een verklaring weten.

Mills was president van het West-Afrikaanse land sinds 2009. Ghana is een baken van voorspoed, rust en politieke stabiliteit in Afrika. Het land verdient veel geld met de export van goud en cacao.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/12619936/__President_van_Ghana_overleden__.html

Gr Hansie

Geert Wilders,ik laat de PVVkiezer niet uitmaken voor racist, een gevaar voor de rechtsstaat of rechts-extremist. Dat laat ik me niet gebeuren. Iedereen die dat vanaf nu zegt, krijgt keihard de wind van voren. Ze kunnen de PVV niet aan, daarom schieten ze onder de gordel.”

Klacht indienen

hansie
Erelid

16100 Posts

Posted - 24 Jul 2012 :  18:52:07  Show Profile Send hansie a Private Message
quote:
Ghana is een baken van voorspoed, rust en politieke stabiliteit in Afrika. Het land verdient veel geld met de export van goud en cacao.

Wat doen die Ghanezen dan allemaal hier?

Gr Hansie

Geert Wilders,ik laat de PVVkiezer niet uitmaken voor racist, een gevaar voor de rechtsstaat of rechts-extremist. Dat laat ik me niet gebeuren. Iedereen die dat vanaf nu zegt, krijgt keihard de wind van voren. Ze kunnen de PVV niet aan, daarom schieten ze onder de gordel.”

Klacht indienen Go to Top of Page

ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29764 Posts

Posted - 25 Jul 2012 :  10:27:49  Show Profile Send ancarlo a Private Message
Die waren al hier VOORDAT hij president werd hansie!

ancarlo

keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.

Shalom

VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts

Posted - 25 Jul 2012 :  11:00:11  Show Profile Send VOC-mentaliteit a Private Message
Maar dan kunnen ze toch wel terug? Je wil ze toch geen voorspoed ontzeggen. Europa is toch een zinkend chip.

Deze persoon is geroyeerd wegens racistische uitspraken

ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29764 Posts

Posted - 25 Jul 2012 :  13:17:26  Show Profile Send ancarlo a Private Message
Misschien dachten ze wel, we wachten maar af en je ziet de President is dood dus is het nu echt afwachten wat er gebeuren gaat! Is en blijft Afrika he?!

ancarlo

keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.

Shalom
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Pim Fortuyn Forum © 2002 - 2009 MIA Go To Top Of Page
Deze pagina werd u toegeworpen in 0.14 seconden Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.03