Pim Fortuyn Forum
Pim Fortuyn Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | WebSearch | Active Polls | Members | Private Messages | Store | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 NIEUWS
 Opzienbarend, bizar en nieuws dat geen nieuws is
 Tadaa! Een nieuw forum heeft het levenslicht gezie
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

King George
Geroyeerd wegens wangedrag

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
9566 Posts

Posted - 19 Jul 2012 :  14:11:44  Show Profile Send King George a Private Message
Er is geboren een nieuw forum op aard.

Nieuw forum: Forum voor de Geuzen

Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels
Klacht indienen

King George

9566 Posts

Posted - 19 Jul 2012 :  14:13:32  Show Profile Send King George a Private Message
Mooie lay out hè met die Deltawerken?! Hollands vakmanschap!
Als een rots in de branding tegen de tsunami (van ...)!

Complimenten aan de oprichters!!!

Klacht indienen Go to Top of Page

hirihiri123
Erelid

Netherlands
16551 Posts

Posted - 19 Jul 2012 :  15:01:55  Show Profile Send hirihiri123 a Private Message
Forum voor de GEUEN ? Op de site las ik Forum voor de GEUZEN!!!!!!!!!!!!

Is je "Z " op het toetsenbord soms versleten ????

Maar goed, ziet er goed uit...........

Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens
over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.

King George

9566 Posts

Posted - 19 Jul 2012 :  16:54:10  Show Profile Send King George a Private Message
Het moet inderdaad zijn Forum voor de Geuzen i.p.v. Forum voor de Geuen. Misschien kan de forumbeheerder dit nog corrigeren

King George

9566 Posts

Posted - 19 Jul 2012 :  23:11:46  Show Profile Send King George a Private Message
Vanaf begin augustus kunnen nieuwe leden zich gaan aanmelden. Het forum bevindt zich nu nog in de proeffase.

VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts

Posted - 19 Jul 2012 :  23:37:52  Show Profile Send VOC-mentaliteit a Private Message
Leuk gedaan George maar je had gratis een language converter kunnen downloaden. Forum voor de geuzen met een engelse inleiding??? En navigatie??

Deze persoon is geroyeerd wegens racistische uitspraken

King George

9566 Posts

Posted - 20 Jul 2012 :  03:49:17  Show Profile Send King George a Private Message
Een Amerikaanse hoster heeft zo z'n voordelen wat betreft de vrijheid van meningsuiting

VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts

Posted - 20 Jul 2012 :  16:08:01  Show Profile Send VOC-mentaliteit a Private Message
Dan kun je nog steeds vertalen. Een hoster is niet taalgebonden, poppetje.

King George

9566 Posts

Posted - 22 Jul 2012 :  04:23:31  Show Profile Send King George a Private Message
Alle discussies vinden gewoon in het Nederlands, onze eigen taal, plaats

King George

9566 Posts

Posted - 22 Jul 2012 :  04:26:18  Show Profile Send King George a Private Message
Lees in Mededelingen de rubriek Aan alle meelezers

quote:
Originally posted by Sophia

Nog even geduld! We zijn dit forum nog aan het opbouwen en zitten momenteel in de proeffase, we verwachten over een weekje "open" te kunnen. Vanaf dat moment zijn jullie van harte welkom.

Het team,
Sophia en King George

King George

9566 Posts

Posted - 24 Jul 2012 :  09:16:08  Show Profile Send King George a Private Message
In de loop van de volgende week zullen we voor iedereen open zijn. Nog even geduld.

witteman

2339 Posts

Posted - 24 Jul 2012 :  16:53:33  Show Profile Send witteman a Private Message
Ik verheug me erop..

Op basis van dit citaat is deze gebruiker geroyeerd:"Heb overigens net een mailtje gestuurd naar deze scheidsrechter of hij wel met extreem rechts in verband wil worden gebracht. We gaan het horen..". Daarmee is voor ons bewezen dat deze gebruiker louter tracht ons te beschadigen. Waarvan akte.

Arnold
Forumclown

Open Inrichting Nederland
32949 Posts

Posted - 24 Jul 2012 :  22:21:54  Show Profile Send Arnold a Private Message
quote:
Originally posted by King George

Vanaf begin augustus kunnen nieuwe leden zich gaan aanmelden. Het forum bevindt zich nu nog in de proeffase.

Waarom? Nog meer versplintering? De kick om forumgod te spelen?

Om eerlijk te zijn twijfel ik over de toekomst van het medium forum dus ik snap niet waarom je een nieuwe begint in een vijver die al lang leeg is???

Onderweg en toch bijblijven? Abonneer op https://twitter.com/Pim_Fortuyn_nl of https://www.facebook.com/pimfortuyn.nl?fref=ts

VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts

Posted - 24 Jul 2012 :  23:08:37  Show Profile Send VOC-mentaliteit a Private Message
Dat is wel wat ik probeerde te zeggen. Forum kan nog prima maar ik denk toch in een andere opzet. Doelgerichter met een visie. Forums zouden zich meer politiek moeten richten. Tot en was het meestal doorgeven van info en meningen. Nooit is dit omgezet in directe acties. Ik zeg ook niet dat jij het moet doen Arnold. Ik zeg wel dat nieuwe forums die weg in moeten slaan.

Arnold
Forumclown

32949 Posts

Posted - 24 Jul 2012 :  23:11:24  Show Profile Send Arnold a Private Message
Kleine correctie; reeds in 2002 waren velen politiek actief op dit forum. Zeer doelgericht en gericht op actie. We zijn zelfs in het nieuws gekomen doordat we de mailserver van de 2e kamer plat hebben gekregen. Maar ook diverse betogingen, waaronder die rond de moord op van Gogh, zijn op dit forum ontsproten. Zo ook tientallen vaak kleine forumonderdelen. Waarvan 99% nooit echt iets heeft opgeleverd.

Hoe het ook zij; ik vind het prima.

Onderweg en toch bijblijven? Abonneer op https://twitter.com/Pim_Fortuyn_nl of https://www.facebook.com/pimfortuyn.nl?fref=ts

VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts

Posted - 24 Jul 2012 :  23:21:24  Show Profile Send VOC-mentaliteit a Private Message
Ja dat was ook de tijdsgeest. Je weet misschien nog dat ik ook naar dat debat ben geweest naar aanleiding van de moord op van Gogh, net als Fleur, Joop en Paul. Ik bedoel dat er nu eerst eens een contrapolicor beweging moet ontstaan die een forum opricht bedoeld voor actie. De volgende stap. We vervallen nu wel in klagende schapen die ondanks het geklaag steeds verder het slachthuis in lopen.

Kruispunt
Gezagvoerder in ruste

180 Posts

Posted - 25 Jul 2012 :  00:51:49  Show Profile Send Kruispunt a Private Message
George zei: "In de loop van de volgende week zullen we voor iedereen open zijn."

Witteman zei: "Ik verheug me erop.."
--------------------------------------------------

Ja, ik kijk er ook wel een beetje naar uit..

King George

9566 Posts

Posted - 25 Jul 2012 :  08:30:13  Show Profile Send King George a Private Message
quote:
Originally posted by Witteman

Ik verheug me erop..

Paultje de Tetteraar heeft nagenoeg zijn eigen Forum voor de Geleide Vrijheid geëuthanaseerd, dus de leden zullen daar op zoek moeten gaan naar alternatieven. Klik hier voor de meest recentelijke stap in zelfeuthanasering van het Forum voor de Geleide Vrijheid en zie ook dat de door Paultje de Tetteraar uitgesproken banvloek over mijn persoon niet in goede aarde is gevallen. Zelfs leden die zich al geruime tijd niet meer hadden laten zien, maar nog altijd meelazen, mengden zich in de discussie en spuwden hun gal over Paultje de Tetteraar's gevoerde beleid. Een kwestie van oude bekenden opsporen en uitnodigen, voor zover ik dezen op andere fora al niet ben tegengekomen. De wereld van forumland is immers klein, nietwaar..? En dan bevinden er zich in forumland nog altijd vriendelijke (oud-)medeforummers van fora hier, fora daar, die zo aardig zijn geweest om mij hun inlogcodes van hun account op het Forum voor de Geleide Vrijheid ter beschikking te hebben gesteld, opdat ik middels hun account wat ik met hen mag delen per pb- of e-mailoptie nog steeds met al de andere (al dan niet meer) actieve leden die met meer geluk dan wijsheid ooit een ban of een n/a zijn ontlopen, kan communiceren. Bijvoorbeeld om uitnodigingen (voor een nieuw opgericht forum) of mededelingen of laatste nieuwtjes en weetjes en andere babbeltjes te versturen op of als het moment daar is gewoon bij verrassing (Tadaa! ) als openingsdraadje op Paultje de Tetteraar's eigen Forum voor de Geleide Vrijheid zelf een draadje openen met een heuglijke mededeling... Je moet tenslotte toch wat, nietwaar..?

Edited by - King George on 25 Jul 2012 08:52:41

Kruispunt
Gezagvoerder in ruste

180 Posts

Posted - 26 Jul 2012 :  04:14:48  Show Profile Send Kruispunt a Private Message
Ik heb er nog eens over nagedacht maar ik denk dat ik George z’n forum toch maar een beetje links laat liggen. Ik bedoel, we kennen George natuurlijk allemaal en we weten ook dat als je het niet helemaal eens bent met George of niet zo goed met em door 1 deur kunt, dat hij dan nog al giftig kan worden.

En in die gevallen wordt George heel persoonlijk. Dat zag je natuurlijk wel met die Cyprus waar George zo’n hekel aan had. Die Cyprus werd door George door het slijk gesleurd, met vermeende naam en toenaam op internet genoemd, Z’n vermeende foto, werkadres en andere details werden door George op internet neergeplempt en ga zo maar door. Enkel omdat George een hekel gekregen had aan die Cyprus door z’n Forumoptredens.

Kan het niet op 1 forum dan doet George het wel op een ander forum, zoals je bij mij zag toen hij een hele berichtenreeks aan mij wijdde op dat Forum van die gluiperd en mij wel beurs wilde schoppen, en doodnieuwsgierig was wie ik was en waar ik woonde en al dat gezeur meer om mij nog verder te beschadigen. Hij was er van overtuigd dat die gluiperd dat precies allemaal wist en daarom zanikte hij er steeds om. Maar die gluiperd wist dat natuurlijk ook niet alhoewel hij steeds tegen George zei dat ie het wel wist.

En ook bij die beste Anne zie je dat nu dat George aardig rancuneus kan zijn als hij niet meer met je door 1 deur kan. Eerst een hoge pet van Anne ophebben en nadat die gluiperd ontmaskerd was in dat BSetc. precies het tegenovergestelde. En dat zie je nu ook weer met die Paultje de Tetteraar van mijn oude forum, wie dat dan ook weer mag zijn maar ik vermoed dat het niet die peniskoker is die mijn adres aan George gegeven heeft. Het zal FvdV himself wel zijn, die zoetwatermatroos die ik wel mocht.

Maar goed, nu ik het daar toch over heb, heb ik vandaag ook ontdekt dat het forum van die gluiperd verdwenen is. Prima, weer een stel nazies minder ook al zal George dat wel jammer vinden want die schreef er nog een boel berichtjes.

Dat verdwijnen van dat nazieforum zal beste Anne met zijn organisatie wel bewerktstelligd hebben of anders wel een ander anti-naziegroep of z’n juridische adviseur IJspaard of zo. Die kent natuurlijk precies de juridische wegen en de klappen van de zweep om dat soort griezels van internet te krijgen. En de zweep verdienen ze. Het werd trouwens ook wel een beetje te gek met die Maggy Maggot van wie beste Anne ontdekte dat het die gluiperd zelf was (wel een toepasselijk naam voor hem trouwens) die alleen maar beste Anne in de zeik aan het zetten was. Bravo Anne!

Anyhows, even terug naar het forum van onze George. Kijk, als George daar natuurlijk zo’n administrateur is dan kan hij ook precies zien waar je woont en wat je email adres is waar je mee hebt moeten registreren en al dat gedoe meer en dus kan hij waarschijnlijk makkelijk je echte naam of zo uitvissen (tenminste, mijn email adres bevat gewoon mijn naam).

Dat is natuurlijk knap gevaarlijk met zo’n gast als George die je aan de hoogste lantaarnpaal hangt als je het even niet met hem eens bent. En ik heb er geen zin in om mijn hele hebben en houden op dat internet uitgespreid zien te worden omdat George de pik op mij krijgt vanwege mijn forumoptredens en dat George mij thuis even beurs komt schoppen zoals hij al gedreigd heeft op dat forum van die gluiperd.

Kijk, mijn buurjongen kan natuurlijk wel weer zo’n torretje maken voor dat nieuwe forum neem ik aan maar toch vertrouw ik dat nog niet helemaal. Het is wel zo dat ik nu met dat torretje van die buurjongen geen gezeur meer krijg dat ik in Rusland of Japan woon of zo, of misschien ligt dat ook gewoon aan ons forum zelf, maar toch zou het best nog wel eens zo kunnen zijn dat zo’n forumbeheerder achter zo’n torretje kan kijken ook al zegt mijn buurjongen van niet. Ik snap daar allemaal geen bal van dus misschien doe ik soms wel weer eens wat fout wat dan meteen weer gebruikt kan worden door een slechtwillende om mij te beschadigen.

Dus in het kort, omdat George een administrateur wordt van dat nieuwe forum denk ik toch maar dat ik er geen lid van wordt. Beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd maar.

hirihiri123
Erelid

Netherlands
16551 Posts

Posted - 26 Jul 2012 :  07:38:58  Show Profile Send hirihiri123 a Private Message
Maar goed, nu ik het daar toch over heb, heb ik vandaag ook ontdekt dat het forum van die gluiperd verdwenen is..........

Hoe kom je er bij ????

Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens
over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.

Kruispunt
Gezagvoerder in ruste

180 Posts

Posted - 26 Jul 2012 :  12:35:35  Show Profile Send Kruispunt a Private Message
Nou Hirihiri, ik zie daar nu alleen maar een stel vlaggetjes en daarboven staat een groot woord 'Strato'

Bij de Nederlandse vlag staat dan dat de pagina niet bereikbaar is.

En aan de zijkant staat een groot verbodsbord.

hirihiri123
Erelid

Netherlands
16551 Posts

Posted - 26 Jul 2012 :  13:20:01  Show Profile Send hirihiri123 a Private Message
dan praten wij over een andere gluiperd...........

Je hebt het niet over de site waar KG gestopt is met het posten ?

Edited by - hirihiri123 on 26 Jul 2012 13:21:13

jpmante
Lid Fortuynistische familie

Netherlands
214 Posts

Posted - 26 Jul 2012 :  17:50:36  Show Profile Send jpmante a Private Message
Jammer voor Kruispunt en zijn Anne Noorland is springlevend. De V/T mensen hebben alleen maar een verbeterd forum in het het leven geroepen. http://noordland-forum.com/ ook het originele forum is bereikbaar voor mensen die bijdrages willen overzetten.

http://bjtwsn-exp.nl/

Kruispunt
Gezagvoerder in ruste

180 Posts

Posted - 27 Jul 2012 :  04:44:40  Show Profile Send Kruispunt a Private Message
Nee, Hirihiri, dat is het forum van die peniskoker en die zoetwatermatroos en niet van die gluiperd.

Maar George is daar niet gestopt maar hij is er afgeschopt vanwege teveel zeuren. Ik ben er zelf ook afgeschopt omdat ik niet woonde waar die peniskoker dacht dat ik woonde. Er schijnen tegenwoordig trouwens niet zoveel van die gasten meer te komen. Geen wonder natuurlijk want ik bracht er toen geregeld nog wat leven in de brouwerij en dat is nu ook weg.

King George

9566 Posts

Posted - 27 Jul 2012 :  09:07:15  Show Profile Send King George a Private Message
@ Kruispunt,

Tot twee keer toe ben jij, na herhaaldelijke waarschuwingen, verbannen wegens op de man spelen en ander trolgedrag. Zie hier en vanaf hier. En het sporenonderzoek naar jouw voetstappen wees uiteraard op verdachte feiten en omstandigheden, welke ook het technische bewijs waren voor dat jij niet op een forum komt om inhoudelijk te discussiëren, maar enkel om te trollen en om te zieken. Viel je even door de mand, nietwaar..? Marcel had jouw spelletjes tenminste nog door. Helaas had Paultje de Tetteraar jouw spelletjes niet door. Zijn labiliteit en zijn plaat voor z'n kop waren hiervoor een sta in de weg. Nou zijn labiele personen natuurlijk ook ontvankelijker voor de spelletjes van het onaangename mensensoort manipulatoren, oplichters, trollen, agitproppers dan realisten die denken en stevig met beide benen op de grond en middenin de maatschappij staan. Zij prikken daar doorheen. Dus zo verwonderlijk is het ook niet dat je Paultje de Tetteraar gemakkelijk in het ootje kon nemen. De gelegenheid maakt de trol, nietwaar..? En wees eerlijk: Over jouw banvloeken heeft niemand ook maar enige blijk van ontsteltenis afgegeven. Hoe anders was het na mijn banvloek, omdat Paultje de Tetteraar er niet tegen kon dat hij de waarheid te horen moest krijgen en dat hij zelf, alleen hijzelf en niemand anders zijn eigen forum verziekt had door zijn eigen gevoerde beleid en zijn eigen omgang met de leden. Een forumbeheerder die de leden van zijn eigen forum uitkaffert, bedreigt en verbant en zich door trollen in het ootje laat nemen; Hoe gek wil je het hebben? Anyway: Jij werd door niemand gemist; Iedereen zag jou liever gaan dan komen. Hoe anders was het toen Paultje de Tetteraar mij de mond snoerde, omdat ik hem de waarheid vertelde (wat ik natuurlijk niet mocht)? Zie in het draadje Zeg Forum, heb je nou zomaar hele rubrieken gemeulenbelt? hoe Paultje de Tetteraar geen ene, maar dan ook geen ene bijval van de leden kreeg over de door hem uitgepsroken banvloek m.b.t. mijn persoon, maar slechts enkel verontwaardiging en verdere uitingen van reeds lang opgekropt diepgeworteld oud zeer. Paultje de Tetteraar had zijn hand dus definitief overspeeld. En daarna kakte zijn forum ook zeer snel in tot beneden de kritische ondergrens van levensvatbaarheid, nadat hij natuurlijk al zo'n twee jaar geleden met zijn eigen vlaag van paranoia de ondergang van zijn eigen, eens zeer levendige forum had ingezet. Dit alles staat overigens zeer uitvoerig beschreven in de uitstekende analyse Angst op rechts zorgt voor veel slechts.

Hoe de mollen en trollen op een forum lopen

-----------------------------------------------------------------------
1. De mol/trol schept met zijn pedanterie en neerbuigendheid veel haat bij zijn opponenten. Die gaan 'm vervolgens in de maling nemen en op dezelfde wijze terugbehandelen. De forumleiding ziet het al dan niet met lede ogen aan, maar laat de zaken op zijn beloop; De hilariteit neemt toe en het forum genereert veel bezoek, bijdragen en nieuwe leden. Het niveau van het forum zal wel enigszins dalen.

2. Hetzelfde, doch de forumleiding grijpt in en eist dat de mol/trol naar zijn "heersende moraal" wordt behandeld in een "deftig" debat. Er verschijnen geen hilarische bijdragen meer en de forumleden voelen zich beknot in hun weerbaarheid. De posters houden het langzaam maar zeker voor gezien: Het forum bloedt dood. De mol/trol zuigt in elke draad en gaat hiermee door tot hij zelf overblijft tezamen met de forumleiding. Missie volbracht: Weer een forum naar de Filistijnen.

Edited by - King George on 27 Jul 2012 09:13:27

Enigma
Forumrealist

5149 Posts

Posted - 27 Jul 2012 :  09:44:52  Show Profile Send Enigma a Private Message
Ik wens King George veel succes toe met zijn forum. Als hij er zelf blij mee is, dan is het toch goed? En wie weet komen er straks op zijn forum wel nieuwe mensen die dit forum helemaal niets vinden of oudgedienden die eens wat anders willen proberen.

King George

9566 Posts

Posted - 27 Jul 2012 :  10:46:20  Show Profile Send King George a Private Message
Voor de duidelijkheid: Het is niet mijn forum; Ik ben er slechts een van de moderatoren; Geen beheerder/administrator. En iedereen is welkom! Ik heb hier dit forum overigens niet gepromoot om leden van andere forums af te willen snoepen, want zoiets is kinderachtig en heeft geen meerwaarde voor de onafhankelijke, realistische forums als bakens van openheid, helderheid en eerlijkheid tussen al die links gemodereerde en gecensureerde forums. Het is dus een forum van meerwaarde in dit forumsegment. Ik denk dat het met name voor de vele (oud-)leden van het eens levendige Forum voor de Vrijheid welke door de beheerder/administrator als gevolg van zijn eigen beleid en zijn eigen omgang met de leden is verziekt een alternatief voor en een opmaat naar een grote reünie kan zijn. Neemt niet weg dat ook de leden en lezers hier van harte welkom zijn om ook op het Geuzenforum te komen posten. Zelf ben ik ook op meerdere forums actief om te lezen en om gelezen te worden. Kunnen we ook jou mogen begroeten als ergens in de komende week het moment daar is dat dit forum open gaat voor leden die zich willen aanmelden, Enigma?

Edited by - King George on 27 Jul 2012 10:56:27

Kruispunt
Gezagvoerder in ruste

180 Posts

Posted - 27 Jul 2012 :  12:28:36  Show Profile Send Kruispunt a Private Message
Enigma zei: "Ik wens King George veel succes toe met zijn forum. Als hij er zelf blij mee is, dan is het toch goed? En wie weet komen er straks op zijn forum wel nieuwe mensen die dit forum helemaal niets vinden of oudgedienden die eens wat anders willen proberen."
--------------------------------------------------------
Nou inderdaad, beste Enigma. Maar ik denk toch maar dat ik er als oudgediende niet zal komen, dit vanwege de door mij hierboven beschreven risisco's. We weten allemaal dat George graag een beetje mag stoken, dat zie je nu ook weer bij beste Anne en als het even kan gooit ie je hele hebben en houden op internet met naam en toenaam en woonplaats en werkplek etc. Dat hebben we ook al vaker gezien. Met George als administrateur zijn die risisco's gewoon groter. Als je daar geen probleem mee hebt dan wordt het misschien inderdaad wel een leuk forum, maar ik beperk de risico's liever wat. Beter voorkomen dan genezen.

johnnie
tokkie

5430 Posts

Posted - 27 Jul 2012 :  12:31:52  Show Profile Send johnnie a Private Message
Als je een forum opzet,zal je toch eerst een stabiele,evenwichtige forumbeheerder moeten hebben.
Helaas zijn stabiele,evenwichtige forumbeheerders dun gezaaid, met als gevolg dat menig forum het gewoon niet red.
Daarnaast moet je als forum zijnde altijd beducht zijn voor trollen, die onder het mom van vrijheid van menigsuiting hele topics kapot trollen.Voorbeelden van te over.
Daarnaast heb je nog de autochtone Jodenhaters op een forum.Ze zullen er misschien niet openlijk vooruit komen,maar je herkent ze meestal aan hun eeuwige strijd voor de zelfbenoemde palestijnen,arabische lentes,de*kuch*goede moslims en ga zo maar door.
Maar je moet het wel willen zien.
En als laatste.De meest evenwichtige,stabiele forumbeheerder die ik tot nu tegen ben gekomen is toch Arnold.
Ondanks al zn*fouten*is Arnold een eerlijk mens,die inmiddels al tien jaar een forum runt.Geloof me nou maar,dat red je gewoon niet als je geen evenwichtig mens bent,want een forumbeheerder heeft het nogal eens zwaar te verduren met "lastige" forumleden,die allemaal denken dat de wijsheid in pacht te hebben.
Kortom.Het is vrij makkelijk om een forum op te zetten,maar o zo moeilijk om een forum te runnen.

We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen.

Pim Fortuyn

King George

9566 Posts

Posted - 27 Jul 2012 :  16:53:22  Show Profile Send King George a Private Message
quote:
Originally posted by Johnnie

Daarnaast heb je nog de autochtone Jodenhaters op een forum.Ze zullen er misschien niet openlijk vooruit komen,maar je herkent ze meestal aan hun eeuwige strijd voor de zelfbenoemde palestijnen,arabische lentes,de*kuch*goede moslims en ga zo maar door.

Breek me de bek niet open! Neem bijvoorbeeld die Islamofiele linkse dhimmie Kruispunt! Die bij zeer terechte kritiek op de onder Moslims oververtegenwoordigde agressie en ander maatschappelijk ongewenst gedrag onmiddelijk gaat Godwinnen en als een ware necrofiel oude lijken uit de tijd van de jaren '30 en uit de tijd van de oorlog uit de kast gaat halen.

En ik kan me nog herinneren hoe verontwaardigd hij was en à la Hare Vuilnisbelt Anja meehuilde toen Hamasterrorist Iyad As’ad Shelbaya, die moord op vier Israelische inzittenden in een auto (onder wie een zwangere vrouw!) op zijn kerfstok had, werd uitgeschakeld. Opdat hij nooit meer zou kunnen recidiveren En het uitschakelen van dergelijke terroristen is gewoon niets anders dan de morele plicht het stoepje te vegen om de eigen burgers te beschermen Zoiets heet defensie. En defensie is zelfverdediging. Vreemd genoeg schitterde hij door afwezigheid toen deze toedracht werd behandeld. Dat schitteren door afwezigheid was ook het geval in het draadje dat over vijf leden van de Joodse Familie Fogel die door zo'n Moslimpallezwijnse terrorist werden afgeslacht ging. Zich herhalende patronen vallen niet op hoor...

Edited by - King George on 27 Jul 2012 17:00:40

King George

9566 Posts

Posted - 27 Jul 2012 :  17:22:50  Show Profile Send King George a Private Message
quote:
Originally posted by Johnnie

En als laatste.De meest evenwichtige,stabiele forumbeheerder die ik tot nu tegen ben gekomen is toch Arnold.
Ondanks al zn*fouten*is Arnold een eerlijk mens,die inmiddels al tien jaar een forum runt.Geloof me nou maar,dat red je gewoon niet als je geen evenwichtig mens bent,want een forumbeheerder heeft het nogal eens zwaar te verduren met "lastige" forumleden,die allemaal denken dat de wijsheid in pacht te hebben.
Kortom.Het is vrij makkelijk om een forum op te zetten,maar o zo moeilijk om een forum te runnen.

Ik sluit me bij deze complimenten voor ons Arnold aan.

Speciaal voor jou Arnold:

Ho, wacht! Niet , maar

Een ander evenwichtige en zeer actieve zeer goede forumbeheerster vind ik Ariel van Faith Freedom International Forum (Dutch). Het lofzangdraadje Complimenten waarin ze in de bloemetjes werd gezet komt haar dan ook volledig toe! (Dit draadje valt in de rubriek Vrienden van Faith Freedom International en kan alleen geopend worden door leden die zijn uitgenodigd om tot deze vriendenclub te mogen gaan behoren. Alle andere rubrieken en draadjes zijn zichtbaar voor iedereen, ingelogd of niet.)

Dus Ariel, ook voor jou geen , maar

VOC-mentaliteit
Geroyeerd

2378 Posts

Posted - 27 Jul 2012 :  17:47:16  Show Profile Send VOC-mentaliteit a Private Message
En voor Paul niets?

Dolph
Lid Fortuynistische familie

1552 Posts

Posted - 28 Jul 2012 :  09:16:22  Show Profile Send Dolph a Private Message
Naar mijn mening kunnen we beter dit forum in leven houden. Ik zie dan ook geen toegevoegde waarde van het forum. Daarnaast, betreft het ook een gratis domein? Lijkt mij geen goed idee.

King George

9566 Posts

Posted - 28 Jul 2012 :  11:54:26  Show Profile Send King George a Private Message
quote:
Originally posted by VOC-mentaliteit

En voor Paul niets?

Slecht gedrag moet je niet belonen. Zal ik het daar maar even bij laten? Voor Paul resten pek en veren!

Edited by - King George on 28 Jul 2012 11:57:17

Arnold
Forumclown

32949 Posts

Posted - 28 Jul 2012 :  14:28:17  Show Profile Send Arnold a Private Message
quote:
Originally posted by johnnie
Ondanks al zn*fouten*is Arnold een eerlijk mens,die inmiddels al tien jaar een forum runt

Ook namens mijn collegabeheerders:"@ your service"

En inderdaad ik heb helaas vaak genoeg de plank misgeslagen ....

Enigma
Forumrealist

5149 Posts

Posted - 28 Jul 2012 :  23:15:58  Show Profile Send Enigma a Private Message
We slaan allemaal de plank wel eens mis. Van goede wil zijn betekent niet dat we geen fouten maken. Gelukkig valt het meestal wel mee.
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Pim Fortuyn Forum © 2002 - 2009 MIA Go To Top Of Page
Deze pagina werd u toegeworpen in 0.33 seconden Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.03