Pim Fortuyn Forum
Pim Fortuyn Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | WebSearch | Active Polls | Members | Private Messages | Store | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 NIEUWS
 Binnenlands (POLITIEK) NIEUWS (geen opinie&column)
 'Dronken Let wilde agenten slaan''
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

tonnie
Gerenommeerd lid

Netherlands
2829 Posts

Posted - 23 Jun 2012 :  13:31:28  Show Profile Send tonnie a Private Message
'Dronken Let wilde agenten slaan'

ROTTERDAM - De dronken man die tijdens zijn arrestatie zondag in Rotterdam-Zuid werd geschopt door een agente, gedroeg zich agressief ten opzichte van de politie.

Dat meldt de NOS op basis van verklaringen van de twee agenten en getuigen in het onderzoek naar het incident. De Let zou de agenten willen slaan met handboeien, toen die hem omgedaan werden. Het Openbaar Ministerie wil daar niet op ingaan.

Twee agenten hielden zondag in Rotterdam-Zuid een dronken man aan. Een omstander legde de arrestatie op film vast. Daarop is te zien hoe een agente de dronkaard enkele trappen geeft.

De resultaten van het onderzoek naar incident laten nog enkele dagen op zich wachten. Het onderzoek naar het incident is in handen van het Bureau Interne Zaken van de politie. De driehoek van burgemeester Ahmed Aboutaleb, de korpschef en de hoofdofficier van justitie was vrijdagavond bijeen om over de kwestie te praten. Wat daar is besproken, is niet bekendgemaakt. (Telegraaf)

=====================================================================

Wie de bal kaatst.....

Deze persoon is tijdelijk geroyeerd om af te koelen
Klacht indienen

King George
Geroyeerd wegens wangedrag

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
9566 Posts

Posted - 23 Jun 2012 :  14:13:02  Show Profile Send King George a Private Message
En dat zien we nou weer niet op YouTube.

Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels
Klacht indienen Go to Top of Page

tonnie
Gerenommeerd lid

Netherlands
2829 Posts

Posted - 23 Jun 2012 :  15:13:22  Show Profile Send tonnie a Private Message
Natuurlijk niet..........dat komt die slappe wereldverbeteraartjes niet goed uit. Die springen liever in de bres voor zo'n asociaal stuk Oostbloktuig.

Ik ben benieuwd wat ze van die kakkerlak vinden als hij morgen hun oma of opa met veel geweld berooft.....

Deze persoon is tijdelijk geroyeerd om af te koelen

Edited by - tonnie on 23 Jun 2012 15:15:35

Erniesam
Lid Fortuynistische familie

Netherlands
494 Posts

Posted - 23 Jun 2012 :  17:31:02  Show Profile Send Erniesam a Private Message
Tja , ik weet het nog niet.
Op het filmpje is toch te zien dat die agente meerdere malen schopt. Natuurlijk moet hier iets aan vooraf zijn gegaan (dreigen, niet mee willen werken, slaande bewegingen maken), maar toch vind ik het iets overdreven.

Ik ben er helemaal voor dat de politie hardhandig moet kunnen optreden. Zodra iemand weigert mee te werken, dan mag er wat mij betreft fysieke handelingen worden verricht, waaronder ook slaan (in erge gevallen). De politie krijgt pas meer "respect" zodra het ook echt straffen kan uitdelen.

God weet dat Eva de appel gaat plukken. Verwacht HIJ dat de herhaling anders uitpakt?

Geert Geel
Topper ................

18405 Posts

Posted - 23 Jun 2012 :  17:39:17  Show Profile Send Geert Geel a Private Message
Een gore leugen van Bromsnor. De man die de politie belde deed dat omdat de dronken Let op de grond lag te slapen. De laffe politie, die geen zak doet als Marokkaans tuig de straat terroriseert, vond hier een makkelijk slachtoffer om de diepe frustraties op uit te kunnen leven. Oneervol ontslag. Dat is wel de minste straf voor de schoppende Bromsnor.

MetalEd
Lid Fortuynistische familie

Netherlands
1843 Posts

Posted - 23 Jun 2012 :  21:15:29  Show Profile  Click to see MetalEd's MSN Messenger address Send MetalEd a Private Message
ER schijnt een stuk van het filmpje afgeknipt te zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een agente zomaar zonder reden in het bijzijn van een ccollega en andere mensen zomaar iiemand in elkaar schopt, nou ja knietjes geeft.

I will lead not follow, believe not doubt, create not destroy

ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29448 Posts

Posted - 23 Jun 2012 :  23:12:09  Show Profile Send ancarlo a Private Message
Heeft ze ook niet gedaan, is wederom een manipulatie van de media om zaken op scherp te stellen, what else is new?

Geert Geel. nonsens, is (net als met andere zaken) de schuld van de media. Tijd geleden ook al. stond er in de krant: Agent schiet man neer, men vergat er even (voor het gemak) erbij te vertellen dat die dader zijn collega had neergestoken en HIJ DAARNA de dader neerschoot! Klinkt toch effies anders niet?

ancarlo

keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.

Shalom

witteman

2339 Posts

Posted - 24 Jun 2012 :  00:06:18  Show Profile Send witteman a Private Message
Ik denk dat die Let een lid is van de een of andere linkse partij. Waarschijnlijk heeft hij en hekel aan politie en PVV en is hij van mening dat de hele wereld tegen hem is en dat links hem kan redden.
Daarom heeft hij aangeboden om lekker dronken te worden, uiteraard betaald door de partij, vervolgens te provoceren en te bedreigen, dan als een zandzak te gaan liggen en dan doen alsof hij niet op kan staan.
Op dat moment komt lid 2 van de partij "toevallig" met zijn mobieltje voorbij en gaat staan wachten tot die muts zover getergd en ook opgefokt door haar mannelijke collega, die ook in het complot zit natuurlijk, want dat is overduidelijk een lid van de NPB, op de man begint in te schoppen, die zichzelf natuurlijk inwendig helemaal gek lacht.

Helemaal gelukt! De pers duikt erop en de zieligheidsindustrie heeft weer een argument om niet op rechts te stemmen.

Waarom een Let en geen Moslim? Moslims mogen niet drinken, dus dan zou het complot sneller uitlekken...

Ik denk dat het zo gegaan zal zijn...

Overigens weet ik niet waar de knietjes van MetalEd zitten...

Op basis van dit citaat is deze gebruiker geroyeerd:"Heb overigens net een mailtje gestuurd naar deze scheidsrechter of hij wel met extreem rechts in verband wil worden gebracht. We gaan het horen..". Daarmee is voor ons bewezen dat deze gebruiker louter tracht ons te beschadigen. Waarvan akte.

ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29448 Posts

Posted - 24 Jun 2012 :  00:22:07  Show Profile Send ancarlo a Private Message
k denk dat die Let een lid is van de een of andere linkse partij. Waarschijnlijk heeft hij en hekel aan politie en PVV en is hij van mening dat de hele wereld tegen hem is en dat links hem kan redden.
Daarom heeft hij aangeboden om lekker dronken te worden, uiteraard betaald door de partij, vervolgens te provoceren en te bedreigen, dan als een zandzak te gaan liggen en dan doen alsof hij niet op kan staan.
Op dat moment komt lid 2 van de partij "toevallig" met zijn mobieltje voorbij en gaat staan wachten tot die muts zover getergd en ook opgefokt door haar mannelijke collega, die ook in het complot zit natuurlijk, want dat is overduidelijk een lid van de NPB, op de man begint in te schoppen, die zichzelf natuurlijk inwendig helemaal gek lacht.

Helemaal gelukt! De pers duikt erop en de zieligheidsindustrie heeft weer een argument om niet op rechts te stemmen.

Waarom een Let en geen Moslim? Moslims mogen niet drinken, dus dan zou het complot sneller uitlekken...

Ik denk dat het zo gegaan zal zijn...

Overigens weet ik niet waar de knietjes van MetalEd zitten...

Nu ga ik dus echt aan je twijfelen witteman!

ancarlo

keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.

Shalom

witteman

2339 Posts

Posted - 24 Jun 2012 :  00:29:49  Show Profile Send witteman a Private Message
Da's mooi Ancarlo, stijg ik schijnbaar weer een beetje op de ladder...

Voor de rest: Cabaret!!

Op basis van dit citaat is deze gebruiker geroyeerd:"Heb overigens net een mailtje gestuurd naar deze scheidsrechter of hij wel met extreem rechts in verband wil worden gebracht. We gaan het horen..". Daarmee is voor ons bewezen dat deze gebruiker louter tracht ons te beschadigen. Waarvan akte.

ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29448 Posts

Posted - 24 Jun 2012 :  00:35:23  Show Profile Send ancarlo a Private Message
????? Zal wel, maar, slaap lekker voor straks en morgen (hopelijk) gezond weer op!

ancarlo

Shalom

King George

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
9566 Posts

Posted - 26 Jun 2012 :  23:07:49  Show Profile Send King George a Private Message
De vriendin van de censurerende neger heeft inmiddels verklaard dat alles wat aan het "knietje" voorafging bewust niet op film stond.

Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Pim Fortuyn Forum © 2002 - 2009 MIA Go To Top Of Page
Deze pagina werd u toegeworpen in 0.22 seconden Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.03