Pim Fortuyn Forum
Pim Fortuyn Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | WebSearch | Active Polls | Members | Private Messages | Store | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 OPINIE/ Columns/ Discussie en debat (geen NIEUWS)
 ENQUETE annex POLLforum (OPINIE)
 Peiling verkiezingen 12/09 2012
 New Topic  New Poll New Poll
 Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

King George
Geroyeerd wegens wangedrag

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
9566 Posts

Posted - 11 Jun 2012 :  03:16:24  Show Profile Send King George a Private Message
Liever tot ver buiten onze territoriale wateren, dus liever zelfs tot ver buiten de Wadden!

Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels
Klacht indienen Go to Top of Page

roger
Tegen onderdrukking

4016 Posts

Posted - 11 Jun 2012 :  17:40:24  Show Profile Send roger a Private Message
Waarom is er niet een optie "ik stem niet".
Zijn er echt nog mensen, die denken dat het heel veel uitmaakt of je stemt op VVD, SP of CU?
Natuurlijk: in de marge en op korte termijn zijn er wat kleine verschilletjes. Een koopzondag meer of minder, het invoeren van een hoger btw-tarief per 1-1-2014 in plaats van per 1-1-2013, maar op langere termijn dendert de trein gewoon door richting één Europa, met nog minder vrijheden voor het individu.

n/a
deleted

0 Posts

Posted - 14 Jun 2012 :  18:07:06  Show Profile Send n/a a Private Message
De optie "ik stem niet" had er inderdaad bij moeten staan. Ik weet niet wat ik zal doen, maar waarschijnlijk niet stemmen. Of je nu door de hond of door de kat gebeten wordt, het maakt toch niets uit.

Deze gebruiker is geroyeerd wegens het uiten van racistische/ antisemitische uitspraken.

P.O.Lice
Aspirant (ballotage periode)

Netherlands
62 Posts

Posted - 14 Jun 2012 :  19:41:57  Show Profile Send P.O.Lice a Private Message
D'66 combineert het slechtste van links met het slechtste van rechts: De afbraak van de verzorgingsstaat en allemaal hoge eigen bijdrages in de zorg, terwijl de bureaucratie ongemoeid wordt gelaten en en weer duizenden gastarbeiders erbij , zijn rechtse punten van D'66. Open grenzen, meer gezinshereniging en generaal pardons in een verenigd europa zijn weer linkse argumenten.
Kortom Pim zou zich in zijn graf omdraaien bij de meerderheid van stemmen voor D'66
Pechtold is een linkse volksmenner, die altijd de aanval zoekt bij alles wat Geert Wilders zegt.

Ik bied u de oplossing voor al uw problemen!

King George
Geroyeerd wegens wangedrag

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
9566 Posts

Posted - 16 Jun 2012 :  14:16:52  Show Profile Send King George a Private Message
Pechtold is een linkse volksverlakker die altijd gaat voor de uitverkoop van Nederland.

Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels

Arnold
Forumclown

Open Inrichting Nederland
33046 Posts

Posted - 19 Jun 2012 :  23:55:12  Show Profile Send Arnold a Private Message
Wederom een poll verneukt, dank je wel!

Onderweg en toch bijblijven? Abonneer op https://twitter.com/Pim_Fortuyn_nl of https://www.facebook.com/pimfortuyn.nl?fref=ts

Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Pim Fortuyn Forum © 2002 - 2009 MIA Go To Top Of Page
Deze pagina werd u toegeworpen in 0.19 seconden Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.03