| Author |
Topic  |
|
|
King George
Geroyeerd wegens wangedrag

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
9566 Posts |
Posted - 11 Jun 2012 : 03:16:24
|
| Liever tot ver buiten onze territoriale wateren, dus liever zelfs tot ver buiten de Wadden! |
Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels |
Klacht indienen  |
|
|
roger
Tegen onderdrukking

4016 Posts |
Posted - 11 Jun 2012 : 17:40:24
|
Waarom is er niet een optie "ik stem niet". Zijn er echt nog mensen, die denken dat het heel veel uitmaakt of je stemt op VVD, SP of CU? Natuurlijk: in de marge en op korte termijn zijn er wat kleine verschilletjes. Een koopzondag meer of minder, het invoeren van een hoger btw-tarief per 1-1-2014 in plaats van per 1-1-2013, maar op langere termijn dendert de trein gewoon door richting één Europa, met nog minder vrijheden voor het individu. |
Klacht indienen  |
|
|
n/a
deleted
0 Posts |
Posted - 14 Jun 2012 : 18:07:06
|
| De optie "ik stem niet" had er inderdaad bij moeten staan. Ik weet niet wat ik zal doen, maar waarschijnlijk niet stemmen. Of je nu door de hond of door de kat gebeten wordt, het maakt toch niets uit. |
Deze gebruiker is geroyeerd wegens het uiten van racistische/ antisemitische uitspraken. |
Klacht indienen  |
|
|
P.O.Lice
Aspirant (ballotage periode)
Netherlands
62 Posts |
Posted - 14 Jun 2012 : 19:41:57
|
D'66 combineert het slechtste van links met het slechtste van rechts: De afbraak van de verzorgingsstaat en allemaal hoge eigen bijdrages in de zorg, terwijl de bureaucratie ongemoeid wordt gelaten en en weer duizenden gastarbeiders erbij , zijn rechtse punten van D'66. Open grenzen, meer gezinshereniging en generaal pardons in een verenigd europa zijn weer linkse argumenten. Kortom Pim zou zich in zijn graf omdraaien bij de meerderheid van stemmen voor D'66 Pechtold is een linkse volksmenner, die altijd de aanval zoekt bij alles wat Geert Wilders zegt. |
Ik bied u de oplossing voor al uw problemen! |
Klacht indienen  |
|
|
King George
Geroyeerd wegens wangedrag

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
9566 Posts |
Posted - 16 Jun 2012 : 14:16:52
|
| Pechtold is een linkse volksverlakker die altijd gaat voor de uitverkoop van Nederland. |
Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels |
Klacht indienen  |
|
|
Arnold
Forumclown

Open Inrichting Nederland
33046 Posts |
|
Topic  |
|