| Author |
Topic  |
|
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 16 May 2012 : 09:52:06
|
wo 16 mei 2012, 09:48
Kamer boos over behandeling Turkse zanger
DEN HAAG - Diverse partijen in de Tweede Kamer zijn verontwaardigd over de behandeling die de Turkse zanger Arif Sag afgelopen weekeinde onderging op Schiphol. Kamerlid Harry van Bommel (SP) eist excuses van minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal. Zijn PvdA-collega Ahmed Marcouch kondigde woensdag aan opheldering te vragen.
Een concert van de zanger ging niet door omdat de artiest op Schiphol zo lang moest wachten, dat hij Nederland niet meer in wilde en het eerste vliegtuig terug naar Istanbul nam. Eerder had hij ook al problemen om het land binnen te komen voor een repetitie. Van Bommel vindt dat Sag „als een crimineel” is behandeld en onterecht werd ondervraagd.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12143617/__Kamer_boos_over_behandeling_Turkse_zanger__.html
|
Gr Hansie
Geert Wilders,ik laat de PVVkiezer niet uitmaken voor racist, een gevaar voor de rechtsstaat of rechts-extremist. Dat laat ik me niet gebeuren. Iedereen die dat vanaf nu zegt, krijgt keihard de wind van voren. Ze kunnen de PVV niet aan, daarom schieten ze onder de gordel.”
|
|
Klacht indienen
|
|
|
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 16 May 2012 : 09:53:16
|
quote: dat hij Nederland niet meer in wilde en het eerste vliegtuig terug naar Istanbul nam.
Dat zouden meer Turken moeten doen. |
Gr Hansie
Geert Wilders,ik laat de PVVkiezer niet uitmaken voor racist, een gevaar voor de rechtsstaat of rechts-extremist. Dat laat ik me niet gebeuren. Iedereen die dat vanaf nu zegt, krijgt keihard de wind van voren. Ze kunnen de PVV niet aan, daarom schieten ze onder de gordel.”
|
Klacht indienen  |
|
|
desire
Gerenommeerd lid

5813 Posts |
Posted - 16 May 2012 : 10:31:38
|
Wat een stelletje hypcrieten die maroc en de SPer.
Als de douane of wie dan ook die het nodig vind je nader aan de tand te voelen, zullen zij daar hun afweging voor hebben gemaakt. Dus óók Turken die menen zanger te zijn. |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen. Ik moet maar horen: "allah is groot", "ik ben een vies varken", "uw bent een christenhond!", dat zeggen zij. En u vind het goed, u laat over zich lopen, en ik doe het niet meer. (Pim fortuyn)
|
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29448 Posts |
Posted - 16 May 2012 : 12:46:28
|
Wat een stel hypocrieten zijn het toch, bahbah!
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 16 May 2012 : 12:57:46
|
Zoals het een 'goede Turk' betaamd,heeft deze ook een zeer kort lontje. Wat een walgelijk volk is het toch. |
Gr Hansie
|
Klacht indienen  |
|
|
Dekker
Advocaat van de duivel

10766 Posts |
Posted - 16 May 2012 : 13:43:41
|
| Hebben ze niks anders te doen in de Kamer. Zijn nu eenmaal de regels. |
Klacht indienen  |
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 16 May 2012 : 15:02:57
|
wo 16 mei 2012, 14:41
Rosenthal betreurt dat Sag niet kon optreden
DEN HAAG - Minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken betreurt het dat de Turkse zanger Arif Sag niet heeft kunnen optreden in ons land. Hij zei dat woensdag na de ministerraad.
Het concert ging niet door omdat de Turk langdurig werd vastgehouden op Schiphol. Volgens Rosenthal moet precies worden onderzocht wat er op de luchthaven is gebeurd. Dit gebeurt door de marechaussee en het ministerie van Veiligheid en Justitie, voegde hij eraan toe.
Rosenthal kon zich voorstellen dat de behandeling van de in Turkije zeer bekende artiest tot ophef leidde, ook in Turkije. Diverse partijen in de Tweede Kamer zijn verontwaardigd over de behandeling van Sag.
Inmiddels heeft een Nederlandse diplomaat in Turkije contact met Sag gehad. De minister wilde verder niet op de zaak ingaan zolang het onderzoek loopt.
Sag zou in ons land optreden in het kader van 400 jaar diplomatieke banden tussen Nederland en Turkije.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12143617/___Betreur_dat_Sag_niet_kon_optreden___.html |
Gr Hansie
|
Klacht indienen  |
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 16 May 2012 : 15:05:49
|
Meneer Rosenthal,niets aan de hand en waarschijnlijk niemand heeft die Turk gemist,dus gewoon doorgaan met Uw werkzaamheden,U heeft vast wel belangrijkere zaken te doen.
Mijn advies: stuur die Turk een briefje,dat hij het over 400 jaar nog eens probeert. |
Gr Hansie
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com
Ridder in de Orde van Fortuyn

30979 Posts |
Posted - 16 May 2012 : 15:08:11
|
Had Oerie een kaartje?. Anders, gelooft pappy er niks van; dat ie teleurgesteld is. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Daandaan
Gerenommeerd lid

Netherlands
2993 Posts |
|
|
Erniesam
Lid Fortuynistische familie

Netherlands
494 Posts |
Posted - 17 May 2012 : 03:49:59
|
Ik ken het verhaal niet, dus ik wil niet al te snel oordelen. Om hier echter vragen over te stellen in de 2e kamer is weer erg zielig.
Mensen worden aangehouden op Schiphol om allerlei redenen. Ik zou me kunnen voorstellen dat de douane het vreemd vond dat deze meneer twee keer binnen een week naar Nederland kwam. Eerste gesprek duurde 10 minuten en tweede duurde 35 minuten (aldus Leers). Het lijkt mij sterk dat de douane niet wist dat deze man zou optreden in het kader van de Ned-Tur betrekkingen en zo niet, dan nog zie ik geen reden voor de douane om te "discrimineren."
Nee, ondanks dat ik niet de precieze redenen weet voor deze aanhoudingen, lijkt me dit toch typisch een gevalletje van "lange-tenen-werk." Niet vergeten dat deze man door de Turkse overheid was ingehuurd om op te treden en we weten dat het huidig Turkse regime nogal eh...gevoelig is voor "islamofobie." En steeds meer anti-vrijheid is.
Nee, niet teveel aandacht aan schenken. |
God weet dat Eva de appel gaat plukken. Verwacht HIJ dat de herhaling anders uitpakt? |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 17 May 2012 : 07:23:19
|
Toen me Omie op Sgiphol kwam(85+), werd ze bijkans, ondersteboven gekeerd, terwijl kopkleden vrolijk mochten door hobbelen. Zovan: men controleert zonder aanziens des persoons; zo ook, in deze, dus. Syk. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Arnold
Forumclown

Open Inrichting Nederland
32949 Posts |
Posted - 17 May 2012 : 09:44:39
|
Naar ik begrijp sprak deze man geen woord Engels (dus onbegrijpelijk) en gedroeg hij zich verbaal agressief. Als je zo in Duitsland of Amerika gedraagd (bij die laatste moet je STANDAARD 2 uur in de rij staan) dan wordt je sowieso teruggeschopt naar je eigen land.
Kortom: waarschijnlijk weer een Turk met een grote bek. Weg ermee. |
Onderweg en toch bijblijven? Abonneer op https://twitter.com/Pim_Fortuyn_nl of https://www.facebook.com/pimfortuyn.nl?fref=ts
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 17 May 2012 : 09:56:45
|
Arnold, voor die grote bek was hij in eerste instantie uitgenodigd. Vanuit dat perspectief bekeken, is het ironisch, dat hij; daarom is teruggestuurd. |
Klacht indienen  |
|
|
Enigma
Forumrealist

5146 Posts |
Posted - 17 May 2012 : 10:21:04
|
| Als het nu eens om een Amerikaanse zanger zou zijn gegaan (ook geen EU-land), zou er dan net zo veel ophef over zijn geweest? |
Klacht indienen  |
|
|
Arnold
Forumclown

Open Inrichting Nederland
32949 Posts |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29448 Posts |
Posted - 17 May 2012 : 10:34:04
|
Laat ik het grover zeggen, stel dat het om een Duitse hardcore zanger zou zijn gegaan, zou de overheid zich daar dan ook zo druk over hebben gemaakt? I don't think so! Hadden we het waarschijnlijk niet eens geweten, afgezien van de bezoekers die een kaartje hadden gekocht en de organisator!
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 22 May 2012 : 21:18:13
|
di 22 mei 2012, 19:24
Rosenthal wil zich inzetten voor concert Sag
DEN HAAG - Minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken hoopt dat de Turkse zanger en muzikant Arif Sag alsnog in Nederland gaat optreden. „Als ik hier een bijdrage aan kan leveren zal ik dat zeker niet nalaten”, zei de bewindsman dinsdag tijdens een overleg in de Tweede Kamer.
Een concert van Sag in het kader van 400 jaar diplomatieke betrekkingen tussen Nederland en Turkije ging eerder deze maand niet door omdat hij naar eigen zeggen langdurig zou zijn vastgehouden op Schiphol. Volgens minister Gerd Leers (Immigratie) heeft de marechaussee echter de correcte procedures gevolgd.
SP-Kamerlid Harry van Bommel gaat contact opnemen met de stichting die het concert organiseerde. Hij hoopt dat Sag dit jaar nog een optreden kan verzorgen in ons land.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12185877/__Rosenthal_wil_Turkse_zanger__.html |
Gr Hansie
|
Klacht indienen  |
|
|
desire
Gerenommeerd lid

5813 Posts |
Posted - 22 May 2012 : 21:42:40
|
Hoop dat tie dan met 2 kg heroine betrapt wordt. Heb getracht naar die Sag te luisteren, niet om aan te horen. |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen. Ik moet maar horen: "allah is groot", "ik ben een vies varken", "uw bent een christenhond!", dat zeggen zij. En u vind het goed, u laat over zich lopen, en ik doe het niet meer. (Pim fortuyn)
|
Klacht indienen  |
|
| |
Topic  |
|