Poll Question:
Positieve discriminatie wordt nog altijd overal toegepast in ons land. Bij gelijke? geschiktheid krijgt nog altijd een allochtoon of vrouw de baan.Werkgevers zeggen geregeld:"Wij gaan reorganiseren. Voor jou halen wij 1000 man uit het buitenland. " Er zijn speciale beurzen voor allochtonen om verder te studeren of promoveren. Statushouders krijgen voorrang op de woningmarkt terwijl urgenties nauwelijks meer worden afgegeven. Je mag in ons land niet hardop zeggen : "Eigen volk eerst." Waarom is het dan wel in de praktijk het beleid: " Eigen volk allerlaatst" Je kan als hardwerkende Nederlander gewoon geen woning meer krijgen in de Randstad. Waarom bouwen ze nog steeds massas nieuwe kantoorpanden.In de daklozenopvang zitten zoveel Oosteuropese gelukszoekers. Dat daar ook geen bed meer vrij is. Dit zijn maar enkele voorbeelden maar er zijn er veel meer helaas.
Wat een onzinpoll :-( De stellingen slaan werkelijkwaar nergens op! De kantoorbouw ligt al 2 jaar op zijn gat en in de Randstad kan niemand meer een fatsoenlijke woning kopen.
Arnold je schijnt dus een linkse infiltrant te zijn als je voor positieve discriminatie stemt( onderste stem) Met dit forum is helaas iets ernstigs mis. Waar zijn de echte Fortuynisten gebleven? Het is hier een zooitje ongeregeld. Volgens mij geinfiltreerd door extreem links en extreem rechts Trek de stekker er maar meteen uit. Opheffen die handel
Dit is meteen de laatste poll, die ik hier heb geplaatst. Niet alleen dit forum ook op andere fora blijken juist de polls de meeste aversie op te roepen. Mensen gaan niet eerlijk stemmen op de keuzes, maar gaan zich te buiten aan vreselijke uitspraken. Zelfs op de meest tolerante fora gaan, anders altijd fatsoenlijke inzenders, zich te buiten aan vreselijke uitspraken en hufterig taalgebruik. Precies hetzelfde heb ik dus ook op andere forums gezien bij mijn polls. Daarom, jongens, ik wil geen sfeerverpester zijn en daarom mijn excuses voor de ontstane onrust. Wij moeten elkaar in hun waarde laten en niet de vreselijke fout begaan van onderlinge vetes en ruzies, waardoor de LPF na Pims dood ten onder is gegaan. Ik ben voor zero tolerance op dat gebied. Iedereen, die anderen onterecht schoffeert of beledigd krijgt van mij een pak op zijn donder, letterlijk en figuurlijk.
Je bent voor zero tolerance op het gebied van schofferen maar je gedraagt je als aspirant bijzonder slecht. Sterker nog; ik begin je irritant te vinden.