| Author |
Topic  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16551 Posts |
Posted - 05 May 2012 : 13:11:45
|
Baby na straatruzie overleden Een zwangere Amsterdamse die op de Nieuwendijk door vijf Marokkaanse mannen was mishandeld, is kort daarop te vroeg bevallen, waarna de baby is overleden.
De 26-jarige vrouw van Marokkaanse komaf liep 26 maart met haar Surinaamse vriend op de Nieuwendijk. De vijf mannen, rond de twintig, liepen achter hen. Het groepje schold haar uit voor 'negerhoer'.
Haar vriend reageerde, waarop bij de Beurspassage een vechtpartij ontstond. Ook de vrouw werd geduwd, geslagen en geschopt.
De belagers werden gearresteerd, de vrouw liet zich in een ziekenhuis onderzoeken. Haar verwondingen leken mee te vallen, maar op 4 april werd het kind te vroeg geboren, waarna het overleed.
http://www.parool.nl/parool/nl/4024/AMSTERDAM-CENTRUM/article/detail/3251206/2012/05/05/Baby-na-straatruzie-overleden.dhtml
|
Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.
|
Edited by - hirihiri123 on 05 May 2012 13:13:42
|
|
Klacht indienen
|
|
|
|
|
Enigma
Forumrealist

5150 Posts |
Posted - 05 May 2012 : 14:34:19
|
| Belachelijk. Alsof Marokkanen beter zijn dan negers. |
Klacht indienen  |
|
|
King George
Geroyeerd wegens wangedrag

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
9566 Posts |
Posted - 05 May 2012 : 15:51:30
|
| Die Marokkanen zijn zo'n beetje het ergste rioolvolk wat er ooit geboren is. |
Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels |
Edited by - King George on 05 May 2012 15:56:22 |
Klacht indienen  |
|
|
Enigma
Forumrealist

5150 Posts |
Posted - 05 May 2012 : 17:51:06
|
| Gelukkig zijn er ook nog Marokkanen die normaal en beschaafd doen. Die schamen zich kapot voor hun achtergebleven volksgenoten. |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29456 Posts |
Posted - 05 May 2012 : 19:11:13
|
Ik geloof dat iemand hier ooit zei dat de allochtonen niet discrimineren alleen de autochtone en zeker blanken?? Hoe vaak heb ik dit al geroepen, de grootste racisten zijn zij, en helemaal de marokkanen, ken geen ander volk dat hun eigen mensen in elkaar slaat en zeker geen ander volk dat met 5 man sterk een zwangere vrouw in elkaar beukt! Voor dit soort mensen moeten wij, de Europeanen, dus respect hebben?? Dacht het even niet!
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
King George

9566 Posts |
Posted - 05 May 2012 : 20:25:34
|
PVV stelt Kamervragen over dood van een baby na racistische mishandeling
Vragen van het lid Van Klaveren aan de minister van Veiligheid en Justitie en de minister van Immigratie, Integratie en Asiel over de dood van een baby na de racistische mishandeling van de moeder door Marokkaans straattuig.
1.) Bent u bekend met het artikel 'Baby na straatruzie overleden'(*)?
2.) Klopt het dat de daders na slechts iets meer dan een week alweer zijn vrijgelaten en inmiddels zelfs onbereikbaar zijn?
3.) Is de minister, in navolging van de PVV, van mening dat het vrijlaten van dit soort tuig het vertrouwen van burgers in de rechtsstaat ondermijnt? Zo neen, waarom niet?
4.) Deelt de minister de visie van de PVV dat alles in het werk moet worden gesteld om de daders zo lang mogelijk achter slot en grendel te krijgen en na denaturalisatie ons land uitgeknikkerd dienen te worden? Zo neen, waarom niet?
(*) Parool, 5 mei 2012
http://www.pvv.nl/index.php/component/content/article/71-joram-van-klaveren/5570-pvv-stelt-kamervragen-over-dood-van-een-baby-na-racistische-mishandeling-.html |
Klacht indienen  |
|
|
Leila
Gerenommeerd lid

2620 Posts |
Posted - 05 May 2012 : 21:43:16
|
@ancarlo..."Ik geloof dat iemand hier ooit zei dat de allochtonen niet discrimineren alleen de autochtone en zeker blanken?? Hoe vaak heb ik dit al geroepen, de grootste racisten zijn zij, en helemaal de marokkanen, ken geen ander volk dat hun eigen mensen in elkaar slaat en zeker geen ander volk dat met 5 man sterk een zwangere vrouw in elkaar beukt! Voor dit soort mensen moeten wij, de Europeanen, dus respect hebben?? Dacht het even niet!
Er is maar een doelgroep die stelselmatig geterroriseerd wordt in dit land en dat zijn de autochtonen. Als je een kleurtje hebt of van niet Nederlandse afkomst bent dan kom je met een hoop kabaal een heel end. Je hoeft maar te schreeuwen "Discriminatie" en je bent binnen. De autochtoon die regelmatig gebukt gaat onder discriminatie heeft geen poot om op te staan en moet het maar ontgelden. Ik word daar schijtziek van. Ik heb ooit meegelopen in een protestmars tegen de moord op Fortuyn in Rotterdam, je wilt niet weten hoeveel "buitenlanders" ons recht in het gezicht stonden uit te lachen. De minachting en genoegdoening die van die rotkoppen af straalden was voor mij het keerpunt, nooit e te nimmer zal ik de multi-culti omarmen. Ik spuug er op.
|
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29456 Posts |
Posted - 05 May 2012 : 21:51:28
|
Ben je morgen ook bij het beeld rond 18 uur Leila?
Groetjes,
ancarlo
|
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16551 Posts |
|
|
frans groenspaan
Gerenommeerd lid

3816 Posts |
Posted - 06 May 2012 : 09:04:20
|
@hirihiri123
Ongelooflijk wat een bekrompenheid aan inhoud en reacties. De Marokkaanse samenleving in Nederland is bezig zich voorgoed van de Nederlandse maatschappij af te scheiden. Ik vind het prima.Waarom die gasten niet het land uit gooien. Komen die 2 paspoorten toch nog eens van pas. |
Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie |
Klacht indienen  |
|
|
johnnie
tokkie

5430 Posts |
Posted - 06 May 2012 : 09:05:37
|
Maar wie is nou het tuig van de richel. Diegene die het doen,of diegene die dat tuig maar binnen hebben gelaten onder de noemer bruisende multiculturele samenleving. Daarvoor verwijs ik weer naar de aanhangers van de partij van de arabieren,vvd,cda,gl,sp,cu en d66. Maar ja,je moet het natuurlijk wel willen zien.
 |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen.
Pim Fortuyn |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29456 Posts |
Posted - 06 May 2012 : 10:02:12
|
Uiteraard zijn degene die dit tuig naar binnen hebben gehaald EN in alle toonaarden verdedigen, het grootste tuig van de richel EN de grootste racisten ooit!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 06 May 2012 : 10:29:17
|
| Dat lieden als Slap - Pechtoch - Samsom en Roemer zich nog in het openbaar durven te vertonen is mij een raadsel. |
Gr Hansie
Geert Wilders,ik laat de PVVkiezer niet uitmaken voor racist, een gevaar voor de rechtsstaat of rechts-extremist. Dat laat ik me niet gebeuren. Iedereen die dat vanaf nu zegt, krijgt keihard de wind van voren. Ze kunnen de PVV niet aan, daarom schieten ze onder de gordel.”
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com
Ridder in de Orde van Fortuyn

30985 Posts |
Posted - 06 May 2012 : 10:44:37
|
Dit zou Geerdt in zijn campagne moeten meenemen. Toch goed, voor een 'nieuwe' electorale aanwinst. Onverhard inzetten, op reptriatie-maatregelen en het electoraat vertellen, wat het oplevert, wanneer deze rakkers met hoeders en 'opvoeders'worden teruggestuurd. Rekening-sheet erbij, over wat het scheelt, wanneer deze lieden, in de krediet-crisis huiswaarts worden gestuurd. Wedden, dat de prothese; er gepolijst, uit zal zien?. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30985 Posts |
Posted - 06 May 2012 : 10:51:44
|
Waren het geen 'Nederlanders', die een andere 'Nederlander' met zijn 'Nederlandse' vrouw mishandelen met de dood van hun ongeboren kind tot gevolg. Anderzijds had deze gosurt wel een concubine met een 'waar' gelovig verleden. Een sootemet Samson en Delilah, maar dan anders; sootemet; Sammy en Djemilah. Feitelijk; een interne 'Neerlandse' twist, een sootemet Pleiners versus Dijkers, maar dan; anders. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
johnnie
tokkie

5430 Posts |
|
|
tonnie
Gerenommeerd lid

Netherlands
2829 Posts |
Posted - 06 May 2012 : 21:06:56
|
'Die Marokkanen zijn zo'n beetje het ergste rioolvolk wat er ooit geboren is.''
Ik sluit me hier volledig bij aan..... |
Deze persoon is tijdelijk geroyeerd om af te koelen |
Klacht indienen  |
|
|
King George

9566 Posts |
Posted - 06 May 2012 : 23:44:12
|
@ hirihiri123 @ Johnnie
Dat linken naar andere fora werkt altijd verhelderend...  |
Klacht indienen  |
|
|
King George

9566 Posts |
Posted - 06 May 2012 : 23:52:05
|
quote: Originally posted by Enigma
Gelukkig zijn er ook nog Marokkanen die normaal en beschaafd doen. Die schamen zich kapot voor hun achtergebleven volksgenoten.
Je ziet of hoort dezen zelden. Zou het iets te maken te kunnen hebben met schaamtecultuur? Of zijn zij er niet of te weinig om stem in het kapittel in te kunnen nemen? Of vinden zij het allemaal wel best? Die indruk bestaat namelijk wel! Er gaat vanuit de Marokkanen geen enkele zelfreflecterende en zelfreinigende werking uit. Altijd ligt het aan anderen (Aan ons, wij, de Nederlanders dus!), nooit kunnen zij ergens wat aan doen, altijd zijn zij het slachtoffer. Ik kots van deze valse sentimenten en hun vermeende slachtofferrol! De werkelijke slachtoffers kunnen ondertussen creperen... Zo ook nu.
En vergeet niet dat als er nadat bijvoorbeeld een messentrekkende Marokkaan in een Amsterdams politiebureau een politieagent bijna vermoordt en maar net op tijd wordt uitgeschakeld er een orgie van autobranden in Amsterdam zijn. Politiek correct Nederland komt dan niet verder dan mee te praten en mee te buigen met dat het vooral hun schuld niet is. Ze krijgen met bakkenvol belastinggeld uit de Portemonnee van de Anderen subsidies; De gedupeerde eigenaars van hun auto's daarentegen worden door diezelfde PvdA Amsterdam in de steek gelaten. En Hare Vuilnisbelt Anja doet er een schepje bovenop door hen vooral ook in de slachtofferrol te plaatsen. En alzo weer de zoveelste op zoveelste vrijbrief om er mee weg te kunnen komen. Fleur Jurgens, schrijfster van het boek "Het Marokkanendrama" had gelijk toen zij analyseerde dat die Marokkaanse prinsjescultuur door en door ziek is en dat die politieke correctheid, dat wegkijken, dat goedpraten, deel van het probleem is, omdat het dat vuilnis keer op keer het gevoel geeft overal mee weg te kunnen komen en dus reden temeer hun grenzen nog meer te gaan verleggen.
Van het weekeinde was het weer zo ver. En gelet op dat deze daders gewoon weer vrij rond lopen, kunnen zij er dus andermaal gewoon mee weg komen. De aanzuigende werking zal ernaar zijn. |
Edited by - King George on 06 May 2012 23:55:01 |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16551 Posts |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30985 Posts |
Posted - 07 May 2012 : 07:33:01
|
Sterk intervieuw van Geerdt met Catherine. Zou eigenlijk intergraal, op ned 1, 2, 3 worden uitgezonden. Dat zou een nuttige besteding van publieksgeld zijn. |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29456 Posts |
Posted - 07 May 2012 : 08:32:56
|
Oké en gaan ze dan ook nog kijken of er een voetafdruk van de werkelijke doodschopper op de baby staat om zeker te weten dat hij de dader is en niet die andere 4 schatjes?
Toch Godgeklaagd dat men hier een zwangere vrouw kan schoppen en trappen in dit land en gezellig weer buiten loopt! Hadden NL-ers of anderen moeten doen in 1 van die islamitische landen, wat zeg ik, hadden 1 van die etters moeten doen in land van herkomst, waren ze meteen gelyncht door omstanders!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
King George

9566 Posts |
Posted - 07 May 2012 : 09:10:36
|
quote: Originally posted by ancarlo
Hadden NL-ers of anderen moeten doen in 1 van die islamitische landen, wat zeg ik, hadden 1 van die etters moeten doen in land van herkomst, waren ze meteen gelyncht door omstanders!
ancarlo
Hadden vijf NL-ers eens bij een zwangere Marokkaanse moeten doen. Dan zouden er hele jankparades vol tranen over racisme door de straten heen zijn getrokken. En vele politiek correcten zouden zich dan luid en duidelijk in het tranendal gemanifesteerd hebben. Misschien moesten er maar eens een miljoen kaarten naar de regering gestuurd worden met daarop de tekst "Ik ben woedend.". Deden wij vroeger ook nog wel eens naar het buitenland... |
Klacht indienen  |
|
|
tonnie
Gerenommeerd lid

Netherlands
2829 Posts |
Posted - 07 May 2012 : 09:56:24
|
'Gelukkig zijn er ook nog Marokkanen die normaal en beschaafd doen. Die schamen zich kapot voor hun achtergebleven volksgenoten.''
Die horen we anders NOOIT !!! |
Deze persoon is tijdelijk geroyeerd om af te koelen |
Klacht indienen  |
|
|
johnnie
tokkie

5430 Posts |
Posted - 07 May 2012 : 12:20:54
|
quote: hirihiri123 @ Johnnie
Dat linken naar andere fora werkt altijd verhelderend
En dan heb jij enkel nog maar de gekuiste versie gezien op Mamjo van drie pagina,s. Ik heb gistermorgen/gistermiddag de hele topic gevolgd en dat waren er wel meer dan drie pagina,s.(bij mij weten zeker 15 pagina,s) Niet te geloven hoe dat islamtuig daaro tekeer ging op die topic. Hele pagina,s vol met foto,s van vermoorde Joden,vermoorde negers en ga zo maar door. Zelfs ik werd er ongemakkelijk door en ik kan wel wat hebben wat dat betreft.
 |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen.
Pim Fortuyn |
Klacht indienen  |
|
|
Hadie
Lid Fortuynistische familie

Netherlands
771 Posts |
Posted - 07 May 2012 : 13:03:40
|
johnnie: "Die horen we anders NOOIT !!!" Met faecaliën in je oor hoor je zul je ook nooit iets horen. Als je iets niet wilt horen, hoor je het ook niet. |
Wie wil zoekt mogelijkheden, wie niet wil zoekt een reden
|
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29456 Posts |
Posted - 07 May 2012 : 15:02:36
|
Ik heb ze, ondanks dat mijn gehoor heel goed is, niet gehoord hierover, niet op TV, niet via andere media, helaas Hadie, maar ook de linkse kliek heb ik hier niet over gehoord en ook dat, helaas!!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30985 Posts |
Posted - 07 May 2012 : 15:25:03
|
Geerdt dient weer in te zetten, op grootscheepse repatriatie van 'ware' gelovige hangmat hangers. De opmaat hiervoor, staat in 'wanneer' beschreven. 2 paspoorten; maar 50% Nederlandse uitkering. Hier zonder occupatie, op een verblijfsvergunning, voor de nieuwe maand begint; toeduludokie. |
Klacht indienen  |
|
|
johnnie
tokkie

5430 Posts |
Posted - 07 May 2012 : 16:09:52
|
quote: johnnie: "Die horen we anders NOOIT !!!" Met faecaliën in je oor hoor je zul je ook nooit iets horen. Als je iets niet wilt horen, hoor je het ook niet.
Huh?Leg uit.
 |
Pim Fortuyn |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30985 Posts |
Posted - 07 May 2012 : 16:42:51
|
Uit de zinsopbouw distilleert pappy 1 ding: Shit for brains. Weetje het aan de man te brengen, dan kun je land bevruchten, door jezelf te; decapiteren.
|
Edited by - Duhbyl@hotmail.com on 07 May 2012 16:46:55 |
Klacht indienen  |
|
|
johnnie
tokkie

5430 Posts |
Posted - 07 May 2012 : 16:57:37
|
quote: Uit de zinsopbouw distilleert pappy 1 ding: Shit for brains. Weetje het aan de man te brengen, dan kun je land bevruchten, door jezelf te; decapiteren.
Nou ja.
   |
Pim Fortuyn |
Klacht indienen  |
|
|
King George

9566 Posts |
Posted - 08 May 2012 : 11:48:14
|
Artikel in de Volkskrant: Hebben Marokkanen een racismeprobleem?
Het valt me inderdaad wel op dat we nog geen grootse jankparades hebben, want zouden de daders vijf Nederlanders zijn geweest die bij een Nederlandse dame haar ongeboren "bastaardkind" op soortgelijke wijze zouden hadden geamputeerd, dan was heel politiek correct Nedertland in tranen. Nu lijkt hen er wel meer aan gelegen dit alles in de doofpot te moeten stoppen om deze "culturele verrijkers" uit Marokko niet te willen "stigmatiseren"... |
Klacht indienen  |
|
|
Joop Klepzeiker

Open Inrichting Nederland
18935 Posts |
Posted - 08 May 2012 : 12:43:01
|
| Yep Duhd daar helpt zelfs jouw eerste klas product niet meer tegen. |

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.
|
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29456 Posts |
Posted - 08 May 2012 : 13:37:16
|
Stigmatiseren kunnen zijzelf als de beste en de grootste stigmatisatie mbt de marokkanen zelf, zijn zijzelf!
ancarlo |
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30985 Posts |
Posted - 08 May 2012 : 14:30:27
|
Jah, maar zulks is gelegen, in het feit, dat; het om een produkt van Duhd gaat(tip: zoek contact met Opchuligdt). Een vorm van plagiaat, dat; om meer problemen als solutie`s vraagt(neeh; smeekt). Maar, stuur een pm en ontvang onder rembours het enige echte water en je zult zien, dat ook jouw prothese zal blinken als; nooit te vooren. Wedden?, dat jij; geen druppel, op de bril verloren, zal, doen, gaan. 'Try, for feeling; fly'. |
Klacht indienen  |
|
|
King George

9566 Posts |
Posted - 08 May 2012 : 23:35:09
|
Ik zit nu te kijken naar Bouazza en Schut bij Pauw en Witteman
Bouazza en Schut Journalist Bert Schut kopte in de Volkskrant met 'Hebben Marokkanen een racisme probleem?' In dit artikel gaat Schut in op het volgens hem genegeerde racisme dat leeft onder de Marokkaanse bevolking. Hij refereert onder andere naar een incident waarbij een Marokkaanse vrouw mishandeld werd omdat ze met haar Surinaamse vriend over straat liep. Schut schrijft ook over zijn eigen ervaringen in Marokko, waar zijn donkere vriendin regelmatig werd beledigd om haar huidskleur. Volgens hem is er een duidelijke tendens te zien waarin Arabische Marokkanen de Berbers als minderwaardig behandelen.
Vanavond debatteert hij met journalist Hassnae Bouazza over racisme onder de Marokkaanse bevolking.
Bron: Pauw en Witteman
|
Klacht indienen  |
|
Topic  |
|