| Author |
Topic  |
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 09:24:25
|
vr 27 apr 2012, 09:21
'Van der G. verlof op 6 november'
AMSTERDAM - Volkert van der G. kan mogelijk op 6 november al op proefverlof. De moordenaar van Pim Fortuyn valt nog onder een oude regeling en kan zodoende al achttien maanden voor zijn vrijlating met verlof.
Van der G. komt ook in aanmerking voor een lang verlof van maximaal zestig aaneengesloten uren. Vanaf 2013 wordt dat maximaal 24 uur. Of Van der Graaf ook gebruik maakt van de mogelijkheid op verlof is onduidelijk. Daartoe zal hij een verzoek moeten indienen, meldt het Leids Dagblad.
De 42-jarige veroordeelde moordenaar zit vast in de Zwolse gevangenis. Hij komt op 6 mei 2014 vrij.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12010415/___Van_der_G._verlof_op_6_november___.html
|
Gr Hansie
Geert Wilders,ik laat de PVVkiezer niet uitmaken voor racist, een gevaar voor de rechtsstaat of rechts-extremist. Dat laat ik me niet gebeuren. Iedereen die dat vanaf nu zegt, krijgt keihard de wind van voren. Ze kunnen de PVV niet aan, daarom schieten ze onder de gordel.”
|
Edited by - hansie on 27 Apr 2012 09:45:55
|
|
Klacht indienen
|
|
|
|
|
tonnie
Gerenommeerd lid

Netherlands
2829 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 09:58:22
|
| Bij mij gaat echt de vlag uit als............... |
Deze persoon is tijdelijk geroyeerd om af te koelen |
Klacht indienen  |
|
|
Kennedy
Libercraat

20359 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 10:03:27
|
| Is die gooier van de theelichtjes al vrij? |
Klacht indienen  |
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 10:14:31
|
quote: Hij komt op 6 mei 2014 vrij.
Dit noemen ze nu NATRAPPEN. |
Gr Hansie
Geert Wilders,ik laat de PVVkiezer niet uitmaken voor racist, een gevaar voor de rechtsstaat of rechts-extremist. Dat laat ik me niet gebeuren. Iedereen die dat vanaf nu zegt, krijgt keihard de wind van voren. Ze kunnen de PVV niet aan, daarom schieten ze onder de gordel.”
|
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16519 Posts |
|
|
King George
Geroyeerd wegens wangedrag

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
9566 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 12:16:07
|
| Als zijn locatie bekend is, zullen denk ik velen wel bereid zijn hem op te wachten. Er moeten toch wel genoeg sociale media zijn die deze locatie bekend willen maken..? pb-tjes, pamfletjes, burengesprekjes, personeelskantinegesprekjes, kassagesprekjes, bushokjegesprekjes en andere kringgesprekjes moeten dit dan toch wel als een lopend vuurtje kunnen verspreiden..? |
Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels |
Klacht indienen  |
|
|
Stephen
Alternatief ereforumlid

Netherlands
15412 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 13:42:49
|
| Wat gaan jullie met hem doen? |
Klacht indienen  |
|
|
desire
Gerenommeerd lid

5813 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 13:48:10
|
| Vraag je weer naar de bekende weg? |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen. Ik moet maar horen: "allah is groot", "ik ben een vies varken", "uw bent een christenhond!", dat zeggen zij. En u vind het goed, u laat over zich lopen, en ik doe het niet meer. (Pim fortuyn)
|
Klacht indienen  |
|
|
Joop Klepzeiker
Ridder in de Orde van Fortuyn

Open Inrichting Nederland
18935 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 14:13:17
|
Vraag 1:
wie is jullie stephen ??
vraag 2:
wie zijn jullie ?
Makkelijke vragen nietwaar ?
   |

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.
|
Edited by - Joop Klepzeiker on 27 Apr 2012 14:28:25 |
Klacht indienen  |
|
|
tonnie
Gerenommeerd lid

Netherlands
2829 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 14:49:22
|
Het liefste zou ik hem helemaal de t#ring slaan. Om mee te beginnen.....  
Vind je dat vreemd, Stephen ? |
Edited by - tonnie on 27 Apr 2012 14:51:41 |
Klacht indienen  |
|
|
Leila
Gerenommeerd lid

2620 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 15:05:44
|
Hij komt op 6 mei 2014 vrij.
Is dat een flauwe grap - 6 mei?
|
Klacht indienen  |
|
|
tonnie
Gerenommeerd lid

Netherlands
2829 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 15:37:10
|
| @ Leila : Jezus.....daar heb ik helemaal overheen gelezen. |
Klacht indienen  |
|
|
Stephen
Alternatief ereforumlid

Netherlands
15412 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 16:13:16
|
| Hij zal net zo scherp bewaakt worden als Wilders. Op 6 mei wordt het stuivertje wisselen. Wilders verliest zijn bewaking en Volkert krijgt hem. |
Klacht indienen  |
|
|
Joop Klepzeiker

18935 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 17:04:33
|
Je bent al een feestje aan het voorbereiden ??
Champagne staat al koud ?? |

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.
|
Klacht indienen  |
|
|
Leila
Gerenommeerd lid

2620 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 17:21:06
|
| Daar geloof ik geen zak van Stephen. Volkert kan gewoon zijn gang gaan vrees ik. Net als al die andere criminelen in dit kikkerlandje. |
Klacht indienen  |
|
|
frans groenspaan
Gerenommeerd lid

3815 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 17:26:51
|
| Stephen is bezig om mensen hier op te jutten om allerlei verwensingen en meer uit hun mond te mogen horen. Hij is erop uit deze site in het diskrediet te brengen.Hoe heet dit ook alweer? Trollen? |
Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie |
Klacht indienen  |
|
|
Joop Klepzeiker

18935 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 17:29:19
|
Yep FG, maar daar heb ik al velen malen voor gewaarschuwd, men wil niet luisteren en deze scumbag verwijderen.
|

|
Klacht indienen  |
|
|
frans groenspaan
Gerenommeerd lid

3815 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 17:35:02
|
Mijnheer Stephen heeft hier lang de erudiete man uitgebeeld. Een kosmopoliet met een scherpe havikblik die sociaal, meelevend in het leven staat. Van alles wat wist en tevens als zakenman en eigenaar de knopen kon tellen. De laatste maanden werden zijn raadgevingen abject tussen de regels door. De afgelopen dagen heeft hij zijn beschavingskleed afgeworpen en het "bashen" neemt alleen maar toe. Hij toont een wat onsportieve houding op een forum dat hem de vrijheid geeft zijn menig te geven. Is bepaald niet netjes......
|
Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie |
Klacht indienen  |
|
|
Joop Klepzeiker

18935 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 17:55:33
|
Geprobeerd uit te hangen is beter.
|

|
Klacht indienen  |
|
|
Arnold
Forumclown

32899 Posts |
|
|
tonnie
Gerenommeerd lid

Netherlands
2829 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 18:26:50
|
| @ Arnold : Waarom ? Ik lees niets wat niet kan bij Stephen. Eerder bij mezelf... |
Klacht indienen  |
|
|
Joop Klepzeiker

18935 Posts |
|
|
King George
Geroyeerd wegens wangedrag

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
9566 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 19:02:10
|
| Ook net naar Joost Eerdmans op Wakker Nederland zitten luisteren? Een open zenuw werd weer geraakt. Ik merk dat bij velen de haat en wrok jegen Volkert van der Graaf alleen maar is toegenomen. Begrijpelijk en terecht. Hij is nog steeds in staat opnieuw te moorden. Hij moet worden geëlimineerd voordat hij opnieuw aan het moorden zal gaan slaan. Volkert van der Graaf is een bedreiging voor de samenleving. |
Geroyeerd wegens stelselmatig overtreden van spelregels |
Klacht indienen  |
|
|
hansie
Erelid

16100 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 19:10:44
|
Volkert,opgeleid in het Goor-Links kamp,waar Rutte nu intiem mee is geworden. Walgelijk. |
Gr Hansie
|
Klacht indienen  |
|
|
tonnie
Gerenommeerd lid

Netherlands
2829 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 21:31:35
|
| @ Joop : Al is hij de hoogste baas van de smeris of van justitie, het zal mij een rotzorg wezen..... |
Klacht indienen  |
|
|
Marjan Duijsens
we prutsen maar wat aan

Netherlands
15329 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 21:45:55
|
| Ik mag toch hopen dat jullie je realiseren dat wanneer er iets met VvdG gebeurt dat jullie als eerste verdacht zijn. Niet zo handig dus. Ik geef toe ik snap de emotie maar de vijand slaapt nooit. Wees in dit geval maar liever te discreet. Ik wil niet achteraf moeten zeggen I told you so. |
Hitch: "Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away!"
|
Klacht indienen  |
|
|
Stephen
Alternatief ereforumlid

Netherlands
15412 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 21:46:49
|
| Voordat ik geblokkeerd word, wil ik jullie allemaal - inclusief de blokkeerder - het beste toewensen, niemand uitgezonderd. Dat meen ik oprecht. |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29351 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 22:09:40
|
Idem voor jou Stephen!
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
Daandaan
Gerenommeerd lid

Netherlands
2993 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 22:11:09
|
| @ Marjan waarom zouden mensen hier als eerst verdacht zijn? Omdat ze zo'n mening geven? Dan is half Nederland verdacht...Iemand die VvdG wat aan zou willen doen.., doet dat natuurlijk zeer discreet en geheim..Ik denk dat het niet 6 mei zal zijn...je gaat een potentiele moordenaar niet helpen lijkt me door een datum vrijlating te noemen.. Als VvdG in Nederland blijft is hij makkelijk op te sporen..in het buitenland minder makkelijk, maar Adolf Eichman pakten ze uiteindelijk ook..VvdG heeft een kind en vriendin en familie, dus de pakkans wordt daardoor ook groter..eigenlijk een gemakkelijke vossenjacht.. |
De VVD heeft gewonnen, mijn portefeuille heeft verloren! |
Edited by - Daandaan on 27 Apr 2012 22:13:03 |
Klacht indienen  |
|
|
Stephen
Alternatief ereforumlid

Netherlands
15412 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 23:02:14
|
| Waarom word ik eigenlijk geblokkeerd? Alleen maar omdat ik de vraag stelde: "Wat gaan jullie met hem doen?" Is dat een reden voor een blokkade? Vreemd hoor. Geef daar eens antwoord op. |
Klacht indienen  |
|
|
Luigi
Lid Fortuynistische familie

Netherlands
916 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 23:06:37
|
| Totaal mee oneens als Stephen een blokkade krijgt, zou heel kinderachtig zijn. |
Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi Breda |
Klacht indienen  |
|
|
Daandaan
Gerenommeerd lid

Netherlands
2993 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 23:24:37
|
| Een blokkade zou ik niet juist vinden, maar het forumbeheer beslist..Zelf denk ik, dat het een vraag was naar aanleiding van hirihiri123 wie wacht'm op..? In dit geval zou ik de hand over het hard strijken..het is een emotioneel beladen onderwerp... dan kan het soms ff heftig worden...niets mis mee.. als het forumbeheer wel beslist tot een ban, blijf ik gewoon wel..ik ben niet Hero Brinkman tenslotte..doorgaan * lol *Ik stap niet uit het forum... |
De VVD heeft gewonnen, mijn portefeuille heeft verloren! |
Edited by - Daandaan on 27 Apr 2012 23:26:03 |
Klacht indienen  |
|
|
desire
Gerenommeerd lid

5813 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 23:26:05
|
"Waarom word ik eigenlijk geblokkeerd? Alleen maar omdat ik de vraag stelde: "Wat gaan jullie met hem doen?" Is dat een reden voor een blokkade? Vreemd hoor. Geef daar eens antwoord op.'
Flikker nou toch eens op Stephen, je bent al jaren bezig mensen uit te lokken om uitspraken te doen. je bent al jaren bezig met om mensen uit te lokken discriminerende uitlatingen te doen. Je bent heel geniepig, doortrapt en laf. Of jij het zelf bent of een van je 7 persoonlijkheden, het zal mij een worst zijn, blijkbaar is forum je nu zat! Je bent duizend keer gewaarschuwd, je had en hebt er gewoon schijt aan.
|
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen. Ik moet maar horen: "allah is groot", "ik ben een vies varken", "uw bent een christenhond!", dat zeggen zij. En u vind het goed, u laat over zich lopen, en ik doe het niet meer. (Pim fortuyn)
|
Klacht indienen  |
|
|
desire
Gerenommeerd lid

5813 Posts |
Posted - 27 Apr 2012 : 23:28:36
|
O ja, je speelt nu weet het onschuldige jokertje, heb je ook eerder gedaan, lafbekkie!!
Er zit werkelijk niets aan jou wat je een kerel maakt, bah!! |
|
Klacht indienen  |
|
|
Stephen
Alternatief ereforumlid

Netherlands
15412 Posts |
Posted - 28 Apr 2012 : 00:35:09
|
| En Wilders is zeker wel een kerel? |
Klacht indienen  |
|
|
Enigma
Forumrealist

5101 Posts |
Posted - 28 Apr 2012 : 00:35:39
|
| Stephen heeft niets verkeerds geschreven. Ik kan tenminste niets ontdekken dat tegen de regels van dit forum in gaat. |
Klacht indienen  |
|
Topic  |
|