Pim Fortuyn Forum
Pim Fortuyn Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | WebSearch | Active Polls | Members | Private Messages | Store | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Website/ Leden/ Informeel/ Intern
 Kletskoek of hoek
 Duh Tempull
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

Duhbyl@hotmail.com
Ridder in de Orde van Fortuyn

31095 Posts

Posted - 29 Oct 2010 :  11:53:26  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message

.

"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader.
Klacht indienen

hirihiri123
Erelid

Netherlands
16779 Posts

Posted - 29 Oct 2010 :  12:05:37  Show Profile Send hirihiri123 a Private Message
wat moeten wij hier mee ? Zelfde als altijd "nelen "of gaat het speciaal over Duhdroom?

Of over het namjenterogen gedoe.............met de handjes tegen elkaar aan...........

Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens
over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.

Edited by - hirihiri123 on 29 Oct 2010 12:09:35
Klacht indienen Go to Top of Page

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 29 Oct 2010 :  16:13:08  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Nouw(da`s ny weidt), het gaat over dat Namjoregentjo gedoe en andere zaken.
Ik bedoel; als grondlegger van het duhbylisme, moet je wel een heiligeplaats ter meditatie hebben.
Zei me stiefvader(die weer eens meelas);"Daar heb je een punt".
Zei pappy;"Dat klopt, want het enige, wat nu in Duh tempull staat is een punt, dus die is al gemaakt".
He, wat is een tempel zonder gebed?.
"Namjoregentjo, gezondheid, geluk en de jackpot pot, god; amen".
Pappy is helemaal klaar voor het weekend.
Overigens, mag op deze heiligeplaats gewoon gerookt worden en; gedronken.
Trouwens, over drinken gesproken, dit is ook de plaats waar Ochtendwaterbesteld kan worden, ookal is mij ter ore gekomen, dat het goedje niet echt een feest is, voor de smaakpappillen, maar zoals iemand zegt;"Smaken verschillen(vr nr Vndl).
Overigens stond er alleen een punt, om een punt te maken en voor de rest is het een plaats, om tot bezinning te komen, wat natuurlijk resulteert in het feit, dat mijn naam in ogenschouw genomen het eerste bericht zeer summier was.
Zegt me stiefvader;"Daar heb je weer een punt".
Dus alles wat je kwijt wil, of wilt vast houden, kun je hier droppen.
Nou maar hopen, dat deze ratsmoedee morgen al afbetaald.
He, over alles en nog wat gesproken, die gasten van Ra-komen langs straks meer.

"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader.

hirihiri123
Erelid

Netherlands
16779 Posts

Posted - 29 Oct 2010 :  18:02:35  Show Profile Send hirihiri123 a Private Message
Amen !!!!!!!!!!!!!!

Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens
over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 31 Oct 2010 :  08:44:29  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Nouw(u vat hem; laat los),die gezanten van Ra waren langsgeweest.
Allebij een mooi verhaal, maar die eerste die langskwam, had een concept van 2ehalverug, die ander begon te luchtfietsen, over een installatie van 10duizend.
Later bleek hij ook, die zooi van 25honderd te kunnen leveren voor 27meiertjes.
Maar die eerste had een nog goedkopere Chinese versie, we gaan voor de iets duurdere Hollandseversie.
Het is crisis weet je wel?, dus;"Koop Hollandsche waar, dan helpen wij elkaar".
Nou moet alleen Monchool nog investeren, maar die vond het een positiefverhaal.
Ze wil echter wel wat van de investering, materieel terugzien en wenst niet geheel filantropisch aan het projekt deel te nemen.
Heb pappy twee woorden voor:Vreemd en zonde.
Want waarom zou je de inspirator van dit projekt, niet een flink in de bloemetjes(lees; olie)zetten?.
Overigens waren de heren bedacht om mijn adagium:ik ben de baas, maar; Monchool beslist.
Tot op heden heeft Bachus me een hoop gekost, misschien gaat Ra me een hoop opleveren.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 01 Nov 2010 :  07:30:32  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Owja, het is de bedoeling, dat dit een plek wordt, om tot bezinning te komen.
Wees dus niet verbaasd, als pappy liever in de Pub als duh Tempul vertoefd.
Want,zoals een goed verstaander zich kan bedenken, is bezinning niet het sterkste punt van iemand met mijn naam.

ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29764 Posts

Posted - 01 Nov 2010 :  10:05:42  Show Profile Send ancarlo a Private Message
Oh mani pad me hummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
-
Dat elke dat een 15 minuten herhalen! (De mantra voor liefde en mededogen)

ancarlo

keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.

Shalom

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 01 Nov 2010 :  12:58:32  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Heb je toevallig ook een lotto-mantra?.
Want dan gaat pappy zich daar; devoot aan overgeven.
Nou, zolang die nog niet tot pappy`s arsenaal behoort, gaan we gewoon op de oude voet verder;"Namjoregentjo!!!gezondheid, geluk en de jackpot, god; amen".
Wil pappy bij vermelden, dat bij gebrek aan lottotrekkingen vandaag, hopelijk mijn gebed, voor 10 goed in de Lukkie dej afbetaald.
Trouwens, vandaag zit er voor pappy maar 9 ton in het vat.
Ohja, voor dat deze, of gene, of iemand anders enthousiast raakt; daar moet nog wel belasting van af.
Trouwens, pappy gooit er een kleine alteratie in;"Namjoregentjo!!!;ow money join me!".

ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29764 Posts

Posted - 01 Nov 2010 :  13:35:17  Show Profile Send ancarlo a Private Message
Nope Duhb, die heb ik niet

Succes met al die loterijen waarin jij mee speelt!

ancarlo

keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.

Shalom

Joop Klepzeiker

Open Inrichting Nederland
18935 Posts

Posted - 01 Nov 2010 :  14:34:40  Show Profile Send Joop Klepzeiker a Private Message
voor duhb

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.

Joop Klepzeiker

18935 Posts

Posted - 01 Nov 2010 :  14:35:44  Show Profile Send Joop Klepzeiker a Private Message
O ja even vergeten , wel eerlijk delen dus, 50% voor de klep.

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.

Joop Klepzeiker

18935 Posts

Posted - 01 Nov 2010 :  14:36:45  Show Profile Send Joop Klepzeiker a Private Message
En dus geen gratis ochtendwater hoor, maar keiharde pegulanten.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 01 Nov 2010 :  16:21:42  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Nou lekker dan Joop, de klad zit er in.
Iemand begint keihard door het gebed heen te janken, enkel en alleen, omdat ik denk, dat een banaan een snoepie is.
Joop, mijn dank is groot, tijdens het produceren van mijn Ochtendwater zal ik aan je denken.
He tijdens, dat aan jouw denken, bedenk ik me in ene, dat het voor jouw ookwel amusant/memorabel/ misschien wel lucratief zou zijn als op het etiquette van de door jouw af te nemen fles staat gememoreerd, dat het sapje al aan Klepzeiker denkend, is geproduceerd.
Een sootemet; collectors item.
Er is nog wel een gaatje, in mijn mailbox.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 03 Nov 2010 :  17:09:50  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
'Namjoregentjo, gezondheid, geluk en een mazzeltje; amen'.
Meer zit er niet in het vat, vandaag.
Armoede verhinderde, dat pappy een Lukkie dej aanschafte.
Help me uit de brand en bestel Ochtendwater, want; het is zeer geschikt, om mee te blussen.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 16 Nov 2010 :  14:13:14  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Geen wonder dat er nog niks geploft is.
Ging pappy naar Joop, bleken ze te zeggen: Nengejarunja!.
Maar een beetje Boehda dient ook ontvankelijk voor pappy lotto spreuk te zijn.
Nouja, dan gaat pappy gewoon in de herkansing:"Nengejarunja!!!, gezondheid, geluk en die tien goed; Amen".
Goed voor 9 ton, daar moet overigens nog wel; 30% vanaf.

Joop Klepzeiker

18935 Posts

Posted - 16 Nov 2010 :  14:36:22  Show Profile Send Joop Klepzeiker a Private Message
Zeg Duhb je krijgt toch geen stijve al je aan mij denkt bij het produceren van je ochtendwater, want dat zou de productie zeer verlagen en dat zou dus slecht voor je economie zijn.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 16 Nov 2010 :  15:03:02  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Nouw, over stijve gesproken, Monchool`s aktie heeft zin gehad, want pappy krijgt net bericht, dat hij niet meer mee speelt in de Sponsorbingo lotterij en ook niet meer in de banklotterij.
Ze waren overigens zeer bedroefd, omdat pappy niet meer meedeed.
Deden ze nog een poging, om pappy over te haklen, door te stellen, dat al die goede doele het zonder pappy`s bijdrage moesten stellen en dat ik eventueel toch weer mee kon doen, maar helaas; Pindaboter, pappy staat onder curatele.
"Nengajarunja, gezondheid, geluk en die 10 goed; Amen".

hirihiri123
Erelid

Netherlands
16779 Posts

Posted - 17 Nov 2010 :  14:18:18  Show Profile Send hirihiri123 a Private Message
Zeer goede beslissing van Monchool ........................

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 18 Nov 2010 :  09:31:21  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Nau, Monchool had wel eens gezegd, dat het haar quest in live was, om in plaats van een rijke erfgenaam, een arme sloeber aan de haak te slaan.
Maar, omdat, dat haar dus is gelukt, hoeft toch niet te zeggen, dat die gosurt een arme sloeber moet blijven.
Ohja, volgens Monchool, was me eerste uitspraak van de spreuk toch goed, dus; "Namjoregentjo".
Overigens voelde pappy aan ze water(nog steeds voor weinig verkrijgbaar), dat ik weinig mazzel met de ballen had, zonder de proef op de som nemen, het geen iets anders is als een proef van me water, maar een kniesoor, die daar oplet.
Vertel ik bij; dat pappy die gehoororganen zonder te proeven, door de goden heeft toegewezen, maar; ik verval in een herhaling, want een kniesoor, die daar oplet.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 18 Nov 2010 :  10:27:03  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
He, 4 decennia en 7 maanden een mooie datum, om ondanks me water; duh Lukkie dej te pakken.
"Namjoregentjo!!!!".

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 19 Nov 2010 :  08:44:24  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Visiec, gaat alles cresendo.
Geestelijk, daar praten we maar niet over(zie me naam).
Maar financieel zijn er nog wel dingen, die voor verbetering vatbaar zijn.
Daarom, kan deze, of gene, of iemand anders, ABBA plaatsen, voor dat; morgen de lotto ploft.
Uiteraard met: Money, money.
Treffender kan pappy zijn bede, aan de goden: niet verwoorden en het plaatje heeft hun; ook geen windeieren gelegd.
Namjoregentjo, gezondheid, geluk en de jackpot, god; Amen!.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 21 Nov 2010 :  17:05:15  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
He, kan deze of gene ABBA plempen met:Money, money.
Dan gaat pappy morgen, op de ingeslagen weg verder.
1 mazzel minder als gisteren kan pappy niet binnenslepen.
Trouwens, zaterdag een dubbele trekking.
Loopt wel altijd, in de papieren.

hirihiri123
Erelid

Netherlands
16779 Posts

Posted - 21 Nov 2010 :  17:45:03  Show Profile Send hirihiri123 a Private Message
http://www.youtube.com/watch?v=_VAgP2-ST1w

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 21 Nov 2010 :  18:29:48  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Super, bedankt.
Blijft toch een topplaat.
Zelfs Monchool zingt mee.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 21 Nov 2010 :  18:31:51  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Sowieso trouwens leuk om al die ABBA nummer saf te lopen.
Uit de tijd, dat het leven nog; ongecompliceerd was.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 25 Nov 2010 :  08:48:18  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Tijd voor gebed;Jaweh, Deo; Namjoregentjo, gezondheid, geluk en de jackpot, god; amen!!!".
Pappy is helemaal klaar voor die 10; moetjo bik wans.
Dan gaat me Ochtendwater, voor de helft van de prijs de deur uit, ietwat aangelengt, maar; een kniesoor die daar oplet.
Trouwens, dat laat onverlet, dat; voor een meerprijs de onvervalste, onverdunde versie; te koop blijft.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 03 Dec 2010 :  14:01:34  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Status quo.
Dus de bovengaande posting doet gewoon nog steeds opgeld.
Het enigste verschil is, dat; er 500.000 dalletjes meer in de pot zit, nou die krijgt pappy ook wel op.
Overigens moet er ook nog 30% van die centen af.
Dat pappy niet in staat van euforie, maar; met beide benen op de grond blijft.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 07 Dec 2010 :  15:44:25  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Vanaf heden 3 kansen en 3 x is scheepsrecht.
Namjoregentjo, gezondheid, geluk en die tien goed.
Potentieel is pappy goed, voor 2, 7 miljoen, maar met een derde is pappy ook blij, zelfs als daar nog een derde vanaf moet, voor de Jager.
He van Wijn hoor je niks meer sinds het vorige theocratische kastje, die vonden zijn levenswijze geen zuivere koffie, wat wijn ook niet is, natuurlijk.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 08 Dec 2010 :  11:51:38  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Jaweh, Deo, Namjoregentjo; gezondheid, geluk en die 10 goed; amen.
Toch nog maar even 2(op 1 been kun je niet lopen, al dacht Nelis daar anders over) Lukkie dejtjus aangeschaft.
Daar moet overigens nog wel; belasting van af.
Maar ingeval van een directe inslag, betaald pappy die lachend, alhoewel; toch als een boer met kiespijn.
Maar; het zal Splinter zeker tot aan de zomer aangenaam doen vertoeven, op een zonnig perceel.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 09 Dec 2010 :  06:57:08  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Jaweh, Deo, Namjoregentjo; gezondheid, geluk en dei 10, goed voor Duhdroom, amen.
En voor pappy natuurlijk.
He, iedergeval iemand heeft me gehoord, want Duhdroom zet een keel op en Monchool speelt comateus.
Echt wel; dat ze hem gehoord, heeft, maar die laat pappy gewoon de kastanjes, uit het vuur halen, of de luier van ze togus.
Zo gemeen als zeep in je oog is ze af en toe, na alles; wat ik nog, voor haar ga doen.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 10 Dec 2010 :  08:49:55  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Jaweh, Deo; Namjoregentjo, gezondheid, geluk en de jackpot voor Duhdroom, amen.
Pappy heeft meer dan ze best gedaan.
Nu alleen nog daag vanin stilte bidden en anders; morgen weer.
Zoals me stiefvader altijd zegt;"God zal je belonen jongen, want ik kan het niet".

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 12 Dec 2010 :  09:45:56  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Misschien, moet pappy de uitspraak van ze gebed veranderen.
"Djaweh, Deo(niks mis mee)Djezus; Namjoregentjo, gezondheid geluk en de Jackpot voor Duhdroom; amen"(pappy is tevreden met een miljoentje).
Moet pappy bij zeggen, dat hij nog niet ze lotnummers heeft nagekeken, maar jullie weten wel, wie er al aan de lijn had gehangen als me vaste nummers geploft waren.
Die zou al aan de lijn hangen, voor het laatste balletje stillag, als ie niet al; voor me deur stond.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 13 Dec 2010 :  15:14:53  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Poeh, heeft pappy er toch nog een lukkie dejtuh tegenaan geknald, of 1, eigenlijk 2, want; op 1 been kan pappy niet lopen.
Wel van de armen, hoor beide goed voor drie ton als de goden meewerken.
Over werken gesproken; werken de goden mee, dan; stopt pappy met werken.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 20 Dec 2010 :  13:03:05  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
He!, zaterdag een dubbele trekking, op me verjaardag.
Ze moeten wel heel raar vallen, wil daar niks op ploffen.
Heeft pappy ook nog maar een paar lukkie dejtjus gekocht, ter voorbereiding.
Hij kan zegmaar zomaar in goede aarde vallen, want; waar geld zit, komt geld bij, althans, dat gezegde, mag me stiefvader graag bezigen.

hirihiri123
Erelid

Netherlands
16779 Posts

Posted - 21 Dec 2010 :  07:58:00  Show Profile Send hirihiri123 a Private Message
ach................wat leuk , een Kerstkindje in ons midden................

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 21 Dec 2010 :  11:17:29  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Ho, ho, ho; hij moet nog wel (weder)geboren worden, maar ploft ie, dan kunnen we het wel: alvast vieren natuurlijk.
Dat zegt pappy;"Deze geboortedagen gewoon vieren, daar in tegen gooit pappy met hemelsvaartdag altijd een anker uit, want je kan nooit weten, of de geschiedenis zich herhaald".
Overigens heeft pappy ter misleiding van de grote maker wel zijn coupe aangepast.
Baat het niet, dan schaadt het niet en; het is ook makkelijk voor de hemelsvaart, zo`n wosh and go(u vat hem)kapsel.

Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Pim Fortuyn Forum © 2002 - 2009 MIA Go To Top Of Page
Deze pagina werd u toegeworpen in 0.42 seconden Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.03