| Author |
Topic  |
|
Duhbyl@hotmail.com
Ridder in de Orde van Fortuyn

30979 Posts |
Posted - 19 Aug 2010 : 10:18:38
|
Tjuonuh, het moet niet duhbyler worden met Monchool. "Stofzuig jij even boven en beneden; en dweil daarna ook nog even". "Ohja; vanavond ben ik naar Sail, dus als jij de Lasagna klaar maakt en Duhdroom in bed stopt, dan zie ik je daarna wel". Het moet niet gekker worden, waar ben ik die broek verloren?. Nou mochten jullie straks een duhbyl op een vuilnishoop triomfantelijk een verbrande bh. omhoog zien houden, dan weten jullie dat duhbyl zijn verworvenheden; heeft terugverovert. Terugkijkend en me Chizofrenie in ogenschouwnemend, had pappy eigenlijk zichzelf moeten trouwen. Alleen, heeft pappy niet zulke lekkere billen en borsten, had ik ook die bh. niet meer hoeven opsnorren, eigenlijk. He, nog fkus me Lukkie dej gehaald, voor gratis. Hadden ze verkeert afgedrukt, kreeg pappy die voor 1vijftig, kon ie ze nog wel annuleren, maar dan ligt ie straks met ijszakken, nee heb ik er maar 2 bij bijgekocht van een50. Ik had bij nader, later, achteraf inzien, ook de zelfde nummers kunnen verdubbelen, maar om me naam eer aan te doen, kom ik daar nu pas achter. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16548 Posts |
Posted - 19 Aug 2010 : 12:37:45
|
STICHTING Zojuist door mij opgericht: de stichting Old Hogan Critical CDA Members Suppliers.
De naam Hoogland kan ik natuurlijk beter niet gebruiken. Dan zou iedereen meteen weten dat die rabiaatrechtse, wat zeg ik: ultrafascistische baggercolumnist van pagina 3 van De Telegraaf ze een kunstje tracht te flikken. Daarom koos ik voor Old Hogan. Moet kunnen, toch? Old Hogan: anagram van Hoogland. Geintje, weetjewel. Hahaha!
Ik reken erop dat de verzoeken van de actualiteitenprogramma’s van de publieke omroep onmiddellijk zullen binnenstromen. Nova, het Journaal, EénVandaag, Netwerk, noem maar op: allemaal zitten ze te springen om CDA-leden die niet willen dat hun partij deel gaat uitmaken van een regering die door de PVV wordt gedoogd.
Ondanks het oorverdovende potten- en pannengekletter dat Doekle Terpstra en zijn discipelen tot nu toe al bij de publieke omroep en in kranten als Trouw en de Volkskrant hebben mogen laten horen, drong reeds snel het besef tot mij door dat veel meer CDA-leden vóór gedoogsteun door de partij van Geert Wilders zijn dan tegen.
Dat is echter niet het nieuws waarop de publieke omroep zit te wachten. Als Rutte I er komt, gaat het mes erin. En niet zo’n beetje ook. De PO zou zwaar moeten inleveren en doet er daarom alles aan om dat te voorkomen. Om zoveel mogelijk tweespalt te zaaien worden dag in, dag uit al dan niet prominente kritische CDA-leden tevoorschijn getoverd. Het is beschamend. Na de wetgevende, de uitvoerende, de rechterlijke en de ambtelijke macht noemt men de journalistiek wel eens de vijfde macht. Welnu, momenteel worden in de wereld van de linkse media hardnekkige pogingen ondernomen om danig in dat rijtje op te klimmen. Slechts de eerste plaats lijkt te tellen en het doel heiligt daarbij de middelen. Het allerbelangrijkste journalistieke principe, dat van de objectiviteit, is allang overboord gegooid.
Maar ja, inmiddels is er een probleem ontstaan: die kritische CDA-leden dreigen op te raken. Want zoveel zijn het er niet. En in dat gat ben ik dus gesprongen. De stichting Old Hogan Critical CDA Members Suppliers heeft ze nog steeds in de aanbieding. Jazeker: ik heb een database van kritische CDA-leden aangelegd, waaruit de publieke omroep voorlopig kan blijven putten.
Zo heb ik dominee Han Droogbol beschikbaar, gereformeerd predikant te Vlagtwedde. En mr. Hado Bongrol, voormalig Pax Christimedewerker in Slenaken. Om nog maar te zwijgen over drs. ing. D.O. Langhboor te Noordergat (Fr), jarenlang actief bij ZOA-Vluchtelingenzorg.
Ik hoop zo dat het één keer gaat lukken, live in de uitzending.
Twan Huys: „Wat heeft u tegen Geert Wilders?”
Han Droogbol: „Ik heb helemaal niks tegen Geert Wilders. Ik vind hem een hartstikke toffe peer!”
En dat de anagramliefhebbers het daarna pas door hebben.
Rob Hoogland
   |
Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 19 Aug 2010 : 13:29:17
|
Jonguh, door de beslommeringen, had pappy hem niet eens gelezen. Hopelijk huurt Laroes geen sjaman in, die voor weinig(iets waar pappy ook voor ingehuurd kan worden)het stukkie van Rob met spelden doorprikt. Zegmaar net zo keihard als Rob, door de taktieken van Laroes heen prikt. Moet ik bij zeggen, dat als Hans, pappy inhuurt, dat het weinig consequentie`s voor Rob zal hebben, maar zeer wel zal passen in het dieet van Laroes, want waneer ondergetekende het bovenstaande ritueel heeft uitgevoerd, zal hij(laroes) een stuk lichter zijn. He, misschien moet ik wel een foto van Laroes gaan bezweren met de volgende tekst;"Jij bent gebaat bij Ochtendwater, jij bent gebaat bij Ochtendwater", voor de centen hoeft hij het niet te laten, want hij lijst zat. Tevens; kunnen ook, derden, vierden enz, voor weinig; van dit beproefde(ik spreek niet uit ervaring!) middel gebruik maken, stuur een pm en instructie`s volgen. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Edited by - Duhbyl@hotmail.com on 19 Aug 2010 13:31:43 |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 19 Aug 2010 : 13:56:51
|
Zat pappy nog te denken, om naar Sail te gaan. Te denken, he?(en dan nog; voorzover ik dat kan; zie me naam, maar dit geheel; ter zijde). Volgens pappy wordt het 1 en ander prima in beeld gebracht dor AT5 en diverse andere zenders, daar hoeft pappy met Duhdroom niet voor op een plek te wezen, waar mensen hutje mudje staan. Nou spoort pappy niet, dus daarom; gaat Monchool als afgevaardigde van onze familie.Een beetje strategisch opgesteld, ke(a)(u)n je dan webbelen en Sail kijken; te gelijk. Deze tip geef ik overigens gratis, in tegenstelling tot me; Ochtendwater. Zei net nog bij de sigarenman die vroeg of ik ook ging, dat als je 1 boot hebt gezien en het princiepe van bewegen over water snapt,dat je het allemaal wel hebt gezien. want me stiefvader zei, dat er lauw kans was, dat pappy even een joytochtje met een zeilbootje zou mogen maken. Jah en dan is de sjeu er voor pappy natuurlijk af, ookal leek het me wel aantrekkelijk om een joy-tochtje te maken met 1 of ander fregat. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 19 Aug 2010 : 14:05:26
|
Het grootste publieks evenment van Nederland orakelt men bij RTL7. Nou, daar kunnen ze duhbylen bij missen; als een onverdoofdewortelkanaalbehandeling. Pappy zal even een beknopt verslag van de gebeurtenissen tot nu toe doen;"Een boel boten, en; ze varen". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 19 Aug 2010 : 16:08:56
|
Monchool nog even gesms`d, over; dat ik me goedkoop voel als we eerst s`ochtends naar alle tevredenheid geoefend hebben en ik daarna de hele dag niks meer, hoor. Gelukkig belde ze meteen terug...., om te vragen hoe het met de klusjes stond. Meteen verteld, dat de huwelijksevoorwaarden totaal geen eenduidigheid geven, over; de door haar opgedragen taken. Wat mij volgens haar niet van die zelfde taken ontsloeg. Wanneer ik er over na denk(voor zover; ik dat kan)dan is onze relatie geheel gebasseerd op; misverstanden en dito-communicatie. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 19 Aug 2010 : 16:28:08
|
Ware pappy niet van zulks laag allooi, dan had hij met een kleine incisie gewoon als keukenprinsesje door het leven kunnen gaan. Alhoewel, overgewicht en coupe meegenomen, zou pappy wel als den Blijker van weleer, door kunnen gaan. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 19 Aug 2010 : 20:53:52
|
Nou, noodgedwongen was pappy langs Sail gevlogen. Wel gezellig in de stad. Edoch, heb ik 20 bootjes gezien, dan heb ik ze allemaal wel gezien. Soms schiet dan door pappy ze knar;"Had ik die boot, dan ging ie op Marcktplaadts en loste pappy de hypotheek af. Weinig kopkleden, maar gouden tijden voor de 'ware' gelovige taxichauffeurs. Nu, net thuis, probeert N(P)etwerk, pappy en u te bewegen; uw eigen ondergang te financieren, door emphatie voor de slachtooffers in Pakistan op te wekken, helaas; bij pappy is het niet gelukt. Pappy gaat even ze Lukkie dej tjekku en dan een B-tju in de tuin doen. |
Edited by - Duhbyl@hotmail.com on 19 Aug 2010 20:55:40 |
Klacht indienen  |
|
|
Burger
Blanda

8402 Posts |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 20 Aug 2010 : 06:59:16
|
Jonguh, lees pappy net dat acupunctuur niet werkt. Edoch, me stiefvader vertelde, dat toen zijn broer migraine had en hij een paar naalden in zijn scortum stak, die broer zijn hoofdpijn als bij toverslag; was vergeten. Nou zou ik pub bezokers niet willen vragen de proef op de som te nemen, maar deze wetenschap gewoon voorkennisgeving, aan te nemen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 20 Aug 2010 : 07:00:31
|
Top wakker wordt plaat. Messy bowkoep. |
Klacht indienen  |
|
|
Burger
Blanda

8402 Posts |
|
|
Burger
Blanda

8402 Posts |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16548 Posts |
Posted - 21 Aug 2010 : 14:00:43
|
UNIFORM Op een gegeven moment belandde ik tijdens de Sail-In Parade in het gezelschap van een dame en een homoseksueel, die zijn geaardheid al zoveel jaar met alle mogelijke bombarie uitvent dat ik hem met deze publicatie eerder streel dan in verlegenheid breng.
Hij is een relnicht, maar wel een leuke relnicht.
De KRI Dewaruci voer langs, een barkentijn met een zeiloppervlak van 1100m2 uit Soerabaya. Ter gelegenheid van de festiviteiten had de kapitein een deel van zijn manschappen het tuig in gestuurd. Hoog boven het water stonden zij daar op de maat van het aan boord gespeelde ’Come back Liza’ mee te zwaaien en te springen. Vooral de homo raakte danig in vervoering. Ik wijs er toch maar op dat deze opwinding niet werd veroorzaakt door het motto van de Dewaruci, dat ’cita cita, akal budi, berani jujur, guna bhakti’ luidt, oftewel ’moraliteit, vindingrijkheid, moed, loyaliteit’.
Meneer hield gewoon van Zuidoost-Aziatische matroosjes. Mevrouw niet zo. Mevrouw had meer iets met zeelieden van het Zuid-Europese type, zo merkte ik toen de Amerigo-Vespucci voorbijkwam, een dwarsgetuigde schoener met een zeiloppervlak van liefst 2600m2 uit La Spezia, reeds van grote afstand met al z’n tierelantijnen herkenbaar als Italiaans. Hoewel de periode van vruchtbaarheid reeds lang voorbij, begon zij als een bakvis te kirren toen een groepje bemanningsleden in smetteloos witte uniforms naar onze dobberende platbodem begon te zwaaien.
Precies op dat moment passeerde haar echtgenoot ons, op weg naar een nieuwe fles Sauvignon Blanc in de kajuit.
„Al ziet zij maar één gouden knoop”, grijnsde hij.
Zij beaamde het schaterlachend.
Ik citeer de site mens-en-samenleving.nl: „Sorry mannen, maar dit is geen sprookje. Vrouwen houden van mannen in uniform. Ofschoon straaljagerpiloten en agenten de lijst aanvoeren, is elk uniform aantrekkelijk.”
Ik vraag mij ten eerste af of agenten werkelijk op de eerste plaats van die lijst staan en ten tweede wat het ís dat mannen in uniforms aantrekkelijker maakt. Geüniformeerden dwingen respect af, stralen macht uit, stijl, klasse. Is dat de reden waarom hun kleding erotiseert? Stralen zij tevens viriliteit uit? Of maken uniforms de kwetsbaren onkwetsbaar en dáárom zo onweerstaanbaar?
„De erotische allure van het uniform neemt nog toe door een spel van verberging”, aldus de Belgische schrijver/filosoof Christophe van Eecke in zijn ’Kleine fenomenologie van de frontsoldaat’. „Het uniform is immers altijd een omhulsel, een harnas dat over het kwetsbare vlees wordt geschoven.” Tja. Ik begrijp er niet veel van, maar ik ben dan ook opgegroeid in een tijd dat het mode was om alles wat een uniform droeg te verafschuwen.
En wat deed iedereen die van die afschuw blijk wilde geven? Een spijkerpak aantrekken. Het uniform van de jaren zestig.
Rob Hoogland
|
Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 21 Aug 2010 : 14:44:25
|
Poeh, pappy had Bachus een tijdje verontachtzaamd en dan komt een avondje offeren; hard aan. Pappy ze weerstand is weg. Je moet het zegmaar wel; bijhouden. Wel gezellig hoor; in de stad. Zag pappy nt Erben Wennemars een hartverscheurende oproep doen, om centen over te maken naar Pakistan. Zo`n oproep wordt door pappy altijd gekenmerkt als het toppunt van hypocrisie. Het zal me niet verbazen als Erben zelf een aardige grijpstuiver aan de oproep over houdt, of zijn oproep als zijn bijdrage ziet, waardoor hij zelf geen cent hoeft over te maken. Nee, pappy doet af en toe een schietgebedje met de wens, dat het daar maar; met bakken over de Madrassa`s mag worden uitgestort. Stiekem denkt pappy, dat SHO liever een indrukwekkendercijfer aan slachtoffers had gepresenteerd, als die 1600 waarop de teller is stil blijven staan. Nee hoor; van pappy geen cent. Ik heb me altijd al eens als Bertje willen voelen; weten jullie wat?, ik verdubbel me bijdrage gewoon. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 21 Aug 2010 : 15:18:20
|
Zou pappy bijna door de knieen gegaan, door de hartverscheurende oproepen van al die beroemdheden, die van gironummer 666 een daverend succes kunnen maken. Zouden mensen er weer instinken?. Doet me denken aan Bob,;"You can fool some peoples sometime, but you couldn`t fool all the people; all the time". Can`t fool mother Earth. Sec bekeken, is een stukje zelfreinigend vermogen; helemaal niet vreemd, zegmaar; om de roofbouw van haar overpopulatie te reguleren. |
Klacht indienen  |
|
|
Burger
Blanda

8402 Posts |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 22 Aug 2010 : 10:56:26
|
Kijk, dat zijn leuke dingen voor de mensen. Een bezoeker, die besluit gewoon de jukebox aan te zetten in de Pub. Messy bowkoep. Naast die oversized maat van ze petje, had pappy vroeger ook een block-head. Zwaar in de Madness, come to think of it; die gasten van Madness waren ook een stelletje duhbylen; vandaar, die naam. |
Edited by - Duhbyl@hotmail.com on 22 Aug 2010 11:00:13 |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 22 Aug 2010 : 12:14:49
|
Beau, hakt op Geert. Bij Pauw nu. Hij is blij met een Marokkaanse burgervader. Zwaar ziek, om maar is; een eufinisme te bezigen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 22 Aug 2010 : 12:49:29
|
Slim, Beau mag los op, Geert. Jeroen bukt voorover en roept met scheefgetrokken bek naar achteren;"Ram hem er maar; keihard in". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 22 Aug 2010 : 13:45:09
|
Jonguh, wanneer je zo (s)links en rechts over het forum wandelt, op de dag des Heeres, dan zou je, je kunnen voorstellen, dat iemand met stomheid geslagen is. Dat het echter voor de gehele goegemeenschap zou gelden, dat is dan weer; het andere uiterste. Nouja, Theo zei het al;"Een Chizofreen, is nooit alleen"(vr nr Vndl). |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 22 Aug 2010 : 14:47:25
|
He, fkus een bede. Ik geloof, dat het die blonde van opgelicht is, ofzo. Iedergeval een consumentenprogramma. Nou, over consumptie gesproken, dit is werkelijk te zout om te vreten. Ik ga toch geen geld storten, om mijn eigen ondergang te bewerkstelligen? Publieke misleiding, betaal ik daar kijk en luistergeld voor. Nee, pappy gaat zo meteen een regendans; voor die regio doen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 22 Aug 2010 : 19:20:18
|
Toch is pappy wel blij, dat Monchool feitelijk; een boerin is. Want, ze kan wel lekker met liefde pannekoeken met spek bakken, die pappy met nog meer liefde; soldaat maakt. Mooi besluit van me vrije weekend. He, misschien gaan we straks nog even een vuurwerkshowtje bekijken. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 22 Aug 2010 : 19:33:04
|
Zegt pappy;"Gaan we zo nog een showtje bekijken?". Wat denken jullie dat Monchool zegt?;"Je kent die uitspraak van me man, he?!","Welke uitspraak?", vroeg pappy. "Het enigste wat ik beloof, is; dat ik niks beloof". Jullie begrijpen wel, wie bij deze; ge-excommunceerd wordt, he?. He los van alles, pappy weet zeker, dat er een Griekse mythe was, over een man, die jaloers was, op de hoeveelheid aandacht, die zij, aan haar kind besteedde. Stiekem begrijpt pappy hem wel, ik meen vroeger ook zoveel aandacht van haar te hebben gehad, meen, he?, pappy begint nu te twijfelen, of hij ooit wel zoveel aandacht heeft gehad. Soms twijfeld pappy wel eens over zijn verwantschap met Duhdroom, uiterlijk zijn er vergelijkende Aziatische kenmerken, maar wanneer hij dan spontaan zelf aangeeft, dat hij naar bed wil, dan valt die gedachtengang, in scherven uiteen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 22 Aug 2010 : 19:39:05
|
He, niet de zelfde vogel, maar kan iemand om het verscheiden van Conny Mus te illustreren Robert Long plempem?. Met:Van morgen vloog ze nog. Toch; een mooi liedje, hoor. Althans, pappy kon het wel billijken. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 22 Aug 2010 : 20:36:43
|
Grappig, Laroes kon het niet laten. Bij een item voor GHB verslaving kon hij een kopkleed in beeld brengen, die verslaafden aan GHB behandelde. Net alsof; een gekopklede vrouw, die en passant andere dames verteld, dat zij na hun verscheiden een enkele reis hel krijgen, alwaar de duivel hun men ijzeren haken door hun borsten, aan de zelfde borsten zal ophangen, de normaalste zaak ter wereld is. Nou eigenlijk, in sommige delen van de wereld wel, sterker nog; wij wensen, die doctrine gaarne hier ook zich te laten manifisteren, althans; wij?, Laroes en de andere olie voor immigratie gecommiteerden. Een keertje zei een kennis me;"Duhbyl jij bent een vrije geest", waarna pappy hem mededeelde;"Ik zou graag een einde aan me financieele beperking zien". Tot op heden; heeft hij nog geen noodzaak gezien, om contact met pappy te zoekken, om voorgenoemd probleem op te lossen. Dit terwijl pappy er voor open staat, open voor donatie`s, dus he?. Niet dat men denkt, dat ik voor overgebukt sta, voor; een bevlekte ontvangenis. He, de import serie op Net 5. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 23 Aug 2010 : 13:22:54
|
Pappy is om de krediet-crisis te keren, over gegaan op de euriesjoppur(geen reclame) muesli. Dat scheelt een slok op een borrel met die Kellochsaartbijen(geen reclame) baputanus, die 3 x zo duur is. Hopen, dat het snel weer beter gaat met de economie, want me besparings mogelijkheden zijn; zo goed als uitgeput. Komt er zaterdag ook nog een dubbele trekkking aan, weten jullie wat;"Namjoregentjo, gezondheid geluk en de jackpot; amen". Mogelijk gaat pappy binnenkort ook nog op een Biafra dieet ten einde ook nog wcpapier uit te sparen, maar de methode is niet echt; consumentabel(vr nr Bg ct). |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 23 Aug 2010 : 13:29:20
|
Niet schrikken, zat pappy gewoon een half uur, zwaar slap met ze schoonmoeder te ouwe Nelen. Zal binnenkort maar weer eens een bloemetje voor haar meenemen, want ze had net weer opgepast. He, nou heeft Duhdroom een waardeloze vader, maar los van alles; heb pappy hem wel een topmoeder en twee topoma`s bezorgt. Nu geniet hij er alleen maar van, maar wacht maar, tot pappy hem dat in rekening gaat brengen. Jah, want hij kan wel denken dat alles koek en ei is; de rekening loopt gewoon door. Zegt ze omie;"Jah, maar ik doe het met liefde". Zegt pappy:"Ow, dus dat komt nog eens bovenop, die rekening". Je zou denken, dat de dame in kwestie een beetje consideratie zou tonen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 23 Aug 2010 : 15:09:40
|
'De grondwet is ook voor de afvallige moslim'. Mooi stuk in de Populusheraut. Vreemd, feitelijk; misplaatst. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 23 Aug 2010 : 17:11:08
|
Nou, dan kun je een Boom; van een topper zijn, pappy trek je toch niet over de streep. Nog even Knevel en van den Brink gekeken, waar men ook zijn uiterste best deed, om pappy zijn beurs te laten trekken. Nou, ze kunnen trekken tot ze beurs zijn, want pappy gaat midden in de krediet-crisis niet zijn eigenondergang financieren, door lieden het leven te gunnen, die pappy naar het leven staan. Volgens pappy is de islamisering al zover gevorderd, dat niemand geeneens meer openlijk durft te zeggen, dat het alleen maar gunstig is, als er een hoop Pakistanen het huidige voor het eeuwige verruilen. Nou, donderdag wordt de grote tranentrek show gepresenteerd. Niet verkeert; eind van de maand, toch?. Misschien wat, om Ali B en Amhali in stelling te brengen, of zou dat contra-produktief werken?. Nou succes, aan een ider die ze eigen ondergang wenst te financieren. Wel mooi, die gozer sprak in weerwil van het journaal dat ons vertelde te storten voor er Taliban de regie over te nemen, dat er helemaal geen Taliban in de Swatvallei resideerde, alles om de mensen in misleiding hun porto te laten trekken. Nogmaals, pappy vraagt zich af, hoeveel mensen werkelijk zelf hun porto hebben getrokken en niet hun werknemrs, dat geld hebben afgetroggeld, of de maatschapppij. Ohja, uitzonderingen bevestigen de regel;pappy zou het plesant vinden als Job nu uit eigen zak uit naam van een ieder in Mokum een euire zou geven, dat dan weer wel. Moet ik bij zeggen, dat hij voor dat bedrag, ook een hoeveelheid Ochtendwater waar je; U tegen zegt kan krijgen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 23 Aug 2010 : 19:02:21
|
Laroes was weer super (s)links in een item over de hereniging van gepardonneerden met hun kinderen, 3 Tibetanen die met hun ouders herenigd werden twee broers en een meisje. Was mooi tijdens de Nederlandseles werden ze al voorbereid door de islamisering, door zinnen te leren, waarin de naam Mohammed; werd gebruikt. Jammer, dat ze geen geschiedenis kregen over de levensweg van Mohammed met betrekking, tot het vermoorden van Joden, of het bruskeren van het maagdenvliesje van een 9 jarig meisje op 51 jarige leeftijd. Nouja, je kan niet alles in 1 x hebben. Mooie zin trouwens, om de mores hier te leren;"Het olie voor immigratie program raakt steeds beter, in ons dagelijkse leven geintergreerd". Overigens was het natuurlijk niet oppertuun om de gezinsherenigingnen van 'ware'gelovigen voor het voetlicht te brengen, waarvan mijn donkerbruine vermoeden zegt, dat dit aantal; veel groter is. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 23 Aug 2010 : 19:33:18
|
RTL doet ook mee, hoor. "Ik hou het niet meer, ik ga geven!". Nee hoor; geintje, ik geef nog eerder de geest, dan aan Pakistan. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 24 Aug 2010 : 06:00:32
|
Jonguh, leest pappy net dat het Collaborende Dhymmie Appel iets heeft binnengesleept. Blijkt het te zijn, dat het budget voor geld weggeven, door hun toedoen, slechts naar 0,7 % gaat(waar het eerst 0,8 was). Pappy vraagt zich af, welke dhymmie`s hier bij gebaat zijn. Nou, als inplaats daarvan de grenzen hermetisch gesloten worden, dan knabbelen we daar volgende kabinets periode nog wel 90% vanaf. He, die tjypu muesli is best te doen. Ach, als je honger hebt; gooi je alles in je melik. Owja, me stiefvader zei altijd;'Je hebt nooit honger, je hebt trek".
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 24 Aug 2010 : 06:55:15
|
Distributie gedaan, geoefend, gedouched, uns kieku of pappy daar morgen voor het oefenen een paar rondjes eruit kan persen. He, Tiger van ze meissie af, zo op het erste gezicht leek ze me toch wel symphatie`s. Maar, met een beetje gogme heeft ze het zo geregeld, dat ze niet in een kartonnendoos hoeft te slapen. He, volgens de Engelsetabloids, zijn we kansloos voor het wk, gunstig, want als het daar gehouden wordt, hoeven we niet ver te vliegen, alle rotzooi is voor hun en de pond staat laag, dat noemt pappy: win-win-win. Net of ik aan Monchool denk;"Zin, zin, zin". He, boer Frans moet erf af, vond pappy wel een mooitjuh die gozer(zonder hem aantrekkkelijk te vinden, dus; he!). Nou mehoroscoop staat scrotum en die is net an het werk geweest, als ie zaterdag bij de dubbele trekking maar goed staat, of de pet van de goden, daar kan geen horoscoop tegenop. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

30979 Posts |
Posted - 24 Aug 2010 : 07:20:39
|
Nau(da`s ny wijdt)alle DNA testen kunnen het raam uit. Had me schoonmoeder gisteren Goulash meegenomen, heeft pappy er vriendelijk voor bedankt, maar er toch niet van gegeten. Blijkt Duhdroom ook bij de eerste aanblik gesteld te hebben;"Geef mijn portie maar aan fikkie". Zei pappy er meteen achteraan;"Fikkie, je mag pappy`s portie; ook hebben". |
Klacht indienen  |
|
Topic  |
|
|
|