| Author |
Topic  |
|
Duhbyl@hotmail.com
Ridder in de Orde van Fortuyn

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 07:31:36
|
Jonguh, in de Seiner het sterke geslacht las pappy een mooi stukje van Bert Deikstrah. Tips in crisis tijd. Wenste pappy Monchool het ten berde gebrachte, haar te laten lezen, wende zij nurks haar blik af en wenste het niet te lezen. Terwijl pappy zich niet aan de indruk kon onttrekken, dat er duidelijke tips in stonden, voor een lang en gelukkig samenzijn. Zouden er haarscheurtjes aan het onstaan zijn. Pappy zal de scheur dienen te onderzoeken, maar dient nog even te wachten, tot hij leven, in de echtelijk 'gemeenschap'pelijkekamer hoort. Ookal zal pappy natuurlijk ook in de directe omgeving van die kamer iets laten vallen. Al bestaat er kans, dat er maar 1 van ons 2en warm wordt van die gedachte. Was pappy bij zijn stiefvader. Nou heeft ie veel min punten, maar er schuilt toch een gastronoom, in die Auwuh, nee daar werd pappy oprecht verdrietig van, althans, toen alles; verschalkt was. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 07:37:59
|
Jonguh, kregen we bericht, dat onze pee-cej, waarschijnlijk iets onder de leden heeft. Ziektekiemen. Dus, alles gaat wat langzamer als geacht. Nou van zulks wordt een hyperaktiefpersoon, dus niet vrolijk. Alles gaat net zolangzaam als Monchool haar pogingen, om dit euvel op te lossen. Heeft ze het nog druk ook, waardoor pappy de druk, op haar; moet opvoeren. Zulks dient echter met beleid te gebeuren, want er bestaat gerede kans, dat als pappy de duimschroeven te hard aan draait, er niks meeer uit die bevallige vingers komt en dat kunnen we dus niet hebben. Komen die slabbetjes van Duhdroom toch nog van pas, want pappy zal moeten slijmen, om zulks zo snel mogelijk voor mekaar te krijgen. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 07:49:21
|
Furdullumuh, de terminatie van me Hennepproject, zorgt er toch voor, dat pappy met een kostenost wordt opgezadeld. Wat dat betreft was zo`n zelf voorzienend rokertje, toch dubbel plezier. Lol van zien groeien en koesteren van de ratsmoedee en plezier van het eind resultaat. Nu dient pappy toch in de buidel te tasen, om zich aangenaam te verpozen. Nog stted niet langs het juridischloket geweest. Af en toe heeft pappy; de gang van kompakte faecalien. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 09:59:08
|
Jonguh, het wordt wel een slap, slapaftreksel van wat was beloofd. Nu Pegtoldt, op de bank bij Efa. Het stond overigens in duh Seiner aangekondigt als Aleksander komt flink, op Geert hakken. "Wadt sein wei, medt un kluitjuh, in ut ridt chustuurt!"; zegt iemand achter pappy. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 10:10:18
|
Furrasunt, Pegtold snapt niet, dat mensen, niet openlijk, voor hun PVVstem durven uit te komen, maar Efa vraagt niet waarom. We zijn blij met Europa. Alex kwam tot de conclusie, dat islam ze niet intresseert. Freemdt. Jonguh, hij komt er gewoon mee weg. Efa filleert hem niet. We worden in slaap gesust. WNE copulleert ons. Jammur, dat Leks geen 1,5 miljoen mensen kan spreken, want anders had Geert electoraal alleen nog maar zijn eigen stem. Kopkleedkontributie had beter geweest, pappy blijft erbij. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 10:15:46
|
Jonguh, van de Fen doet ook nog een duit, in het zakje. Moniek, denkt aan haar lintjuh. Weet ze niet, dat haar ega duh Fries heet. Denk: eind ramadan achter steen. Leks flipt van kopkleed standpunt. Jonguh!!!woedend maakt het mij, dat mijn vrouw publiekelijk wordt verteld, door middel van klederdracht, dat zij door de duivel persoonlijk, na haar verscheiden in de hel wordt gemarteld. Maar men mag de context achtger het kopkleed waarschijnlijk niet openlijk bezigen. Dokter Dejn is feitelijk; doktor Dhymmie. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 10:21:47
|
Chetfurderry, het is gewoon kleffekletskoek, op die bank geworden. Iedereen zit bij elkander, in de; Endeldarm. Dat geeft een hele andere insteek(Huh?!), aan de gedache gang, het wordt krap op de bank. Iedereen is het echter zo met elkaar, dat ook hier het spreekwoord;'Liefde maakt een smal(le) bed(bank)breed', op zijn plaats is. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 10:59:48
|
Jonguh, pappy was zo arm, dat ie niet eens al ze vaste nummers kon spelen. In die zin, was het dus een geluk, bij een ongeluk, dat me nummers niet geploft waren, maar pappy had toch hartkloppingen. Nouja, niks, dat een potje Librium niet kon verhelpen, maar toch. Nam pappy nog een Rohynolletje erbij, ging alles joppie, alleen die drie glazen whisky er achteraan, om alles weg te spoelen, vielen toen weer; slecht. Een jing, jang weekend. "Pappaah, mag`k straks een snoepjuh van Mama?"". Als mama weer thuis is. Case closed(lees; koektrommel dicht). |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 11:26:43
|
Jonguh, Harrie kruipt bij hare, waar de zon niet schijnt, want hij heeft weer een genodigde, die op Geerdt komt hakken, over haar kopkleed. Sterk; zou zulks niet op meerdere mensen averechts werken, ookal heeft pappy zijn naam niet mee?. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 15:07:39
|
Sou Lejon int foorchuscpreckjuh tuh horu hebbu chukrecguh; Niet de beteknis van het kopkleedje, uit de doeken(Huh?!) te doen?.Bedenkt pappy zich, misschien was Leks, bij Efa ter promotie van zijn boek. Jammer, dat Eef niet fkus vroeg, of er ook Henkie`s en Ingus waren die niet overtuigd werden, door zijn retoriek. Die zegmaar de exegese achter het kopkleed kenden, of olie voor immigratie(lees; islamisatie) ter sprake brachten. Jonge Eef had zulke mooie vragen kunnen stellen, daar zegt pappy overigens bij, dat misschien wel het protocol van het voorgesprek geheel volgde, ook namens degeene, die voor Olie voor immigratie(lees; islamisatie), aan de touwtjes trekken. Het euvel zit toch dieper als gedacht. Ik bedoel; wat is die Janssen stil, he?. Monddood, na die arrestatie?. Sau pappy duh enigstu sein dy sig dit avfraagdt?. Nee; la maar. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 20:50:31
|
Jow, van Kooten en de Bie special, maar in plaats van topscenes veel geNeel, jammer. Gelukig heeft pappy, in een opwelling een videotje of 5 gekocht. Pappy dient ze eigenlijk op te snorren, dan hoef je niet steeds die intermezzo`s met geNeel te horen. Los van dat waardeloze Geerdt kraak opteden, vond pappy die vieze man altijd al; leuker. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16777 Posts |
Posted - 06 Feb 2012 : 07:16:12
|
BOEK
Binnenkort in de boekhandel: ’Tijn, Annelijn en Rob’. Van mijn hand, in de vorm van dertien gesprekken met D66-stemmers. Ik voelde de behoefte politiek correct Nederland te laten zien dat wegduiken voor de realiteit tot niets leidt.
Ik geef het volmondig toe: ik was nooit op het idee gekomen als Alexander Pechtold niet zijn ’Henk, Ingrid en Alexander’ op de markt had gebracht, in de vorm van dertien gesprekken met PVV-stemmers. Hij voelde ’de behoefte de anderen te laten zien dat simplistische, populistische politiek tot niets leidt’.
Maar u kent mijn principe: beter goed gejat dan slecht bedacht. Bovendien voel ik óók nog eens de behoefte om politiek correct Nederland met ’Tijn, Annelijn en Rob’ te laten zien dat het mogelijk is om boeken eigenhandig te schrijven. Pechtold, immers, liet ’Henk, Ingrid en Alexander’ door voormalig Groen-Links-woordvoerder Bart Snel op papier zetten.
Niet dat ik daar een oordeel over wil vellen. Het kan best zijn dat de behandeling van Pechtolds Wilderstrauma op het moment dat de gesprekken moesten worden uitgewerkt zo intensief was, dat hij niet bij machte was om het zelf op te schrijven. Zo’n spanlaken kan heel strak zitten. En vergeet de begeleidende medicatie niet.
Daarom neem ik de nodige voorzichtigheid in acht.
O, zeker: onder andere omstandigheden zou ik mij op deze plek hebben afgevraagd wat een politiek leider van een partij bezielt om de kiezers van een concurrerende partij in het kader van een door hemzelf opgesteld heropvoedingsprogramma thuis lastig te gaan vallen.
Ik zou ’m tot Patertje Pechtold hebben omgetoverd, met D66-kralen in de zakken van z’n pij op missie bij de inboorlingen die te dom zijn om op een andere partij dan de PVV te stemmen. En ik zou zeker ook over de klassieke blunder hebben geschreven die hij net als de wereldberoemde Nijmeegse antropoloog Martijn de Koning en vele andere PVV-bashers maakt: Geert Wilders met dit soort obsessieve idioterie weer in het zadel helpen nadat hij zichzelf door eigen falen door zijn paard heeft laten afwerpen.
„Zou vandaag soms een visioen zijn voor toekomst onder Wilders? Alles wit, maar alles zit muurvast en ligt stil”, twitterde De Koning na de sneeuwval.
Maar ja, ik houd het liever beschaafd.
Ik concentreer me dus op het schrijven van ’Tijn, Annelijn en Rob’, al wil het tot nu toe niet erg vlotten. Elke keer als ik D66’ers thuis op soortgelijke wijze lastigval, bijvoorbeeld met het SCP-onderzoek waaruit blijkt dat 65% van de Marokkaanse jongeren wel eens met justitie in aanraking is geweest, geven ze niet thuis.
Dan zijn Tijn en Annelijn naar de opera. Of naar een balletvoorstelling. Of dan zijn ze domweg onbereikbaar doordat ze zichzelf in hun morele superioriteit inmiddels zo hoog boven het gepeupel hebben verheven, dat ze zich buiten de dampkring bevinden, correcter dan ooit, maar de weg volledig kwijt.
Rob Hoogland
|
Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.
|
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16777 Posts |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 07 Feb 2012 : 10:09:15
|
Jonguh, gevoelstempratuur min 33 graden. Had de koude pappy`s hersencelactiviteit dusdanig aangetast, dat hij zich pas afdalende besefte, dat de schacht heden ten dage, tot 12 uur gesloten zou zijn. Of besefte; hij kreeg zo`n flauw vermoeden, toen de lift niet verder zakte. Nouja, brand is; erger. Zegt pappy bij, dat hij wel , op een hartverwarmende manier, deze dag heeft aangevangen. He,pappy zei het al, he?. Je hoort niks meer over crisis, bij ons, maar; toch vliegen er op zeker tigtig lieden uit, bij; Netkar. Gelukkig behelst het belangrijkste nieuws; het wel of niet, doorgaan van een schaatstocht. Misschien Laroes`s gewezen reptoeter ons attenderen, op een'ware' gelovige die mee gaat rijden. Of op een roedel, die langs de kant komt kijken(om met die aktie volledig geintergreerd zijn, te simuleren.Jah; af en toe geeft pappy Dyby, ook een voorzetje, wel een gauwuh, hoor;pre-pardon demonstatie bij de Elfstedentocht). Zegt pappy bij, dat hij graag een kruidenbittertje(Jutturtjuh, Sgrobbulaar) mag nuttigen, maar dat een Beerunburgur niet tot zijn favoriete behoort, maar bij 4 uur langs het parkoers zwalken smaakt alles, wat de motor(denk produktie)aan de gang houdt als Ketullapper. Heeft pappy nog even gebruik gemaakt van de mogelijkheid, om een vijfjaar liegende horoscoop, toch in keihard waarheid te kunnen omzetten. Dus, me darmen er uitgeperst, om via de Lukie dej me; Brent nuw laif, aan te gaan vangen. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16777 Posts |
Posted - 07 Feb 2012 : 13:46:25
|
ZACHTE LUCHT
Voor de Fries komt al het slechte uit het westen: gisteren die horde verslaggevers bij de persconferentie van Wiebe Wieling en Jan Oosterbrug, later deze week een aanval van zachte lucht.
Want dat is natuurlijk óók weer zo: de Fries mag zich dan doodergeren aan dat opgenaaide gedoe van het Hollandse journaille, hij wil na vijftien jaar wel degelijk weer eens een Alvestêdentocht. Dat merkte je ook aan de manier waarop Jan Oosterbrug, een filosoof van presocratische snit die het tot ijsmeester van de Koninklijke Vereniging De Friesche Elfsteden heeft geschopt, zei dat de maan weliswaar nog steeds gunstig staat, maar dat de natuur in deze wereld nu eenmaal alles regelt. Daar was hoop in verpakt. Hoop dat die aanval van zachte lucht uitblijft.
Hoop tegen beter weten in ook.
Een aanval van zachte lucht: ik schrijf die woorden op en voel me een dichter. Titel: ’De hel van 2012’. Tekst: ’De maan ongunstig / Een aanval van zachte lucht / Het rayonhoofd van Balk verdwijnt langzaam / Onder het meer’.
De nuchterheid waarmee ’het rayonhoofd van Balk is door het meer gezakt’ gisteren tijdens de persconferentie werd uitgesproken, had op mij een verpletterende uitwerking. Daar zaten ze, Wiebe Wieling en Jan Oosterbrug. Tegenover hen: een kluit ongeduldige nitwits uit het westen, die van ijstransplantatie repten en een datum eisten. Hoe die schapenkoppen duidelijk te maken dat het nog lang niet zover was? Ineens wisten ze het: door te verklaren dat het rayonhoofd van Balk door het meer was gezakt. Let wel: door het meer. Niet door het ijs. Een belangrijk verschil. Wie Wiebe Wieling de persconferentie zag en hoorde leiden, wist dat daar iemand zat die het ijs misschien níet meester was, maar de situatie wel. Zijn glimlach was dodelijk mild, de vriendelijkheid waarmee hij de pers bejegende, moet voor de goede verstaanders, als zij er tenminste waren, angstaanjagend zijn geweest.
Ja, de tijden waren veranderd, verklaarde hij. De Elfstedenvereniging twitterde tegenwoordig zelfs. En er was nu eenmaal die groeiende behoefte aan nieuws, dus het bestuur was best bereid om af en toe een persbriefing te beleggen. „Wij gaan voortdurend naar buiten treden”, zei Wiebe Wieling, om vervolgens uit al zijn andere woorden te laten blijken dat er ongetwijfeld niet veel te melden zou zijn. Jullie willen apenkool? Dan krijgen jullie apenkool.
Ik zie ze zitten, morgenavond, voordat de volgende persconferentie begint. Kringen van sigarenrook, de Weduwe Joustra op tafel. De aanval van zachte lucht staat inmiddels vast, de mannen lachen zich nog steeds een kriek over wat rayonhoofd Auke Hylkema maandag reeds tegen RTL 7 zei nadat er een veegmachine door het ijs van het Sleattemer Mar was gezakt: „Het is slechter dan slecht. Er is minder ijs in plaats van meer. Dit was een zeer negatieve ervaring.”
En toch weten ze dat de zaal weer helemaal vol zit.
Rob Hoogland
|
Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.
|
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16777 Posts |
Posted - 08 Feb 2012 : 07:15:28
|
WANHOOP
Tweet van schaatsenrijdster Ireen Wüst aan haar concurrentes Martina Sablikova en Christine Nesbitt: „Gaan jullie met me mee de Elfstedentocht rijden? Voorafgaande aan het wereldkampioenschap?” Ironisch bedoeld. Maar de wanhoop druipt er vanaf.
Zowel Ireen Wüst als Sven Kramer wordt momenteel geplaagd door zeer tegenstrijdige gedachten. Wüst moet over anderhalve week haar allround wereldtitel in Moskou verdedigen, Kramer moet ’m daar heroveren. Ze hebben er het hele seizoen naartoe gewerkt, maar nu dreigt plots de Elfstedentocht ertussen te komen. Het heiligste van het heilige, in het beloofde land dat Friesland heet.
De Elfstedentocht is voor de Nederlandse schaatser wat de Haj is voor de islamiet: je moet ’m minstens
één keer in je leven hebben volbracht. De moslim de bedevaart, de schaatser de Bonkevaart, Ljouwert is het mekka voor de bedwingers van het bevroren water. Maar in vergelijking met de muzelmannen hebben ze wél één grote makke: de Elfstedentocht kan niet elk jaar worden georganiseerd. Een moslim kan zeggen: sorry Allah, het komt nu even niet zo goed uit, ik ga volgend jaar wel. Maar een schaatsenrijder moet vijftien jaar of soms nog langer wachten, dus dient iedere kans te grijpen die de nukkige schaatsgoden hem bieden. Arme Ireen. Arme Sven. Eerst Bartlehiem zien, dan sterven. Dat is het credo van de gezonde schaatser. Het geldt voor krabbelaars, het geldt voor vedettes. En nu zeggen de begeleidingsteams van Wüst en Kramer, net als hun sponsor TVM, dat er geen sprake van kan zijn dat zij in de aanloop naar de wereldkampioenschappen de Elfstedentocht rijden.
Het zou het duo de wereldtitel kosten, dat staat vast. En dat terwijl er voor vele tonnen in hen is geïnvesteerd. Maar ik begrijp zo goed dat Ireen en Sven het liefst hun hart zouden willen volgen. Sterker nog: zelf zou ik, net als de Belg Bart Swings trouwens, die reeds verklaard heeft dat hij het WK voor de Elfstedentocht zou laten schieten, mij gewoon in de Frieslandhallen melden. Contractbreuk? Jammer dan. Misschien duurt het wéér vijftien jaar. Dan runt Ireen een kartcentrum in Goirle en hebben Sven en Naomi hun handen vol aan de puberende tweeling, waar nog eens bijkomt dat het lichaamsgewicht van de beide voormalige schaatstoppers dusdanig zal zijn toegenomen, dat de vereiste ijsdikte op het Elfstedentraject van vijftien naar zestien centimeter moet worden opgeschroefd. En dat pikt Wiebe Wieling niet.
Doe het toch, lieve Ireen. Heb toch maling aan je omgeving, beste Sven. Honderd keer zoveel dweilorkesten langs de route als in die sfeerloze hal in Moskou. Twee miljoen toeschouwers meer. Geen hinderlijke pauzes. In een halve dag ben je er vanaf, verzekerd van eeuwige roem en het besef dat je eindelijk echt meetelt. En ook niet onbelangrijk: geen coach die je bij het keerpunt op de Dokkumer Zijl per ongeluk de binnenbocht instuurt.
Rob Hoogland
|
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 08 Feb 2012 : 07:32:30
|
Poeh, Aardt Staartjus fasciliseert volop mee, door de kinders te vertellen, wat kinderwagen, in het Turks is. Nee, Seasamstraat is niet meer wat het geweest is. Wel lekker wakker geworden met dien verstande, dat Monchool wel versgeperste Jus d`orange wilde en thee en brood. Dit terwijl pappy eigenlijk wat aan haar gegeven heeft. Sec bekeken, is pappy; misbruikt.
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 08 Feb 2012 : 08:17:16
|
Nouw, nu de perikelen, rond de tocht der tochten, toch hun aanvang niet zullen nemen, gaat pappy zich maar concentreren(voor zover mogelijk;zie me naam), op het voorjaar. Nog drie wekie`s en dan kunnen de bloempjes, in de grond. Toch, gaat pappy dit jaar de Anabolen dusdanig toedienen, dat ze een sootemet Kontadorrutjes worden. Hopelijk gaat pappy`s ervaring(lees; intuitie)afbetalen. Heeft pappy tussen de bedrijven door, ook nog een paar feestjes, maar wanneer de bloempjes uit de grond komen, zou het weleens 1 groot feest kunnen worden. He, schreef pappy al eens, over ze Hensaiboompjes, las hij laatst, in de Populusheraut, dan iemand anders ookal zulks had geimplementeerd, maar die was een beetje gierig, die had er 14ofzo neer gezet en een beetje stroom gepikt. Nou, dat gaat pappy, dus niet doen, gewoon me stiefvaderswater, over zijn akker laten lopen. Zo nog fkus een lukkie dejtjuh eruit persen en dan gaan we kijken, wat vandaag brengt, maar; pappy is klaar, voor; tien goed. Zelfs: 2x. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 08 Feb 2012 : 08:41:12
|
Poeh, sli van Laroes`s voormalige roeptoeter, om te benadrukken, dat een SP`er die centen naar de voedslebank overmaakt, uit de partij wordtgezet. Een storm in een bidon, maar wel goed, om een karaktermoord, op de SP te plegen, want dan ga je, je toch afvragen, waarom de partij kas belangrijker is als Nederlanders, die bij de voedselbank aan de gallumiesun liggen. Signatuur van de Partij van de A(llah). Letop, straks wordt Aboe lijsttrekker annex tussenpaus, om hun progressievekant te laten zien. Tussenpaus, omdat in de coulissen een moslimbroederschapsymphatisant staat, om de eeidsels in handen te nemen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 08 Feb 2012 : 13:21:07
|
Poeh, RTEL-Z opent met; 15 centimeter lukt niet. Dus gespannen wachtte pappy het item, over Vaginisme af. Bleek het echter, om de ijsdikte te gaan, die nodig was, om de elfsteden tocht, doorgang te laten vinden. Edoch, lukt vijftien centimeter niet, dan was papy ze eerste gedachte ook niet helemaal uit zijn verband getrokken(Huh?!). Nee, tussen de(of is het; het?)bedrijven door, heeft pappy de ronde uit zijn hoofd gezet, of het moeten de ronde vormen van Monchool zijn, maar die krijgt pappy maar niet uit zijn hoofd. Nou, heeft pappy er toch nog een Lukkie dejtjuh uitgePerst, bij die anderen, voor de hele week. Persen met hoofdletter P jah, want gisteren was noempa. 5 jaar lang houdt die horoscoop me al aan het lijntje. Zegt pappy bij, dat ie niet op een dag kijkt, dus mocht ie vandaag ploffen, dan is pappy ook niet; ongelukkig. in de liefde. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 08 Feb 2012 : 20:12:59
|
Toch jammer. Heeft pappy toch nog; een opbeurende mededeling, mocht iemand denken, dat deze mededeling bitter is, dan dient u even een pm te sturen, waarna u onder rembours een produkt kan verkrijgen, dat zulks; zoet zal doen aanvoelen. Daarna; blijft u de beschikking houden, over een aandenken van het verkregene. Ook een collectors-item, hoor!. Dan is toch, alles; niet voor niets geweest. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16777 Posts |
Posted - 09 Feb 2012 : 07:37:36
|
EEND
Mijn tuin, de wereld. Vorige week glibberde een 93-jarige oud-wereldkampioen stayeren met zijn Ford Fiesta door het hek, nu tref ik een ernstig verzwakte eend op het besneeuwde gazon aan. Een woerd, aan het eind van zijn Latijn. Op mijn hond maakt het geen indruk. Bavink wil er in de sneeuw mee spelen zoals met het speelgoedbeertje van badstof dat-ie altijd een meter of drie in de lucht gooit. Ik grijp net op tijd in. In afwachting van de helden van de dierenambulance – „Een halfuurtje, meneer” – zit ik met de hevig tegenspartelende eend onder mijn arm aan de keukentafel. Onder mijn rechterarm, welteverstaan. Daar is weer goed over nagedacht door mij: ik schrijf rechts. Wegens een te hoog uitbraakrisico, met verregaande gevolgen voor het theeservies, acht ik verhuizing van de eend naar mijn linkerarm evenwel onverstandig. Ik heb mezelf dus veroordeeld tot nietsdoen, maar besluit van de nood een deugd te maken door eens over het leven te gaan nadenken.
Eerste resultaat: de gedachte zoals vervat in de openingswoorden van dit stukje. Tja. Een Schopenhauer zal ik nooit worden, dat staat reeds vast. ’Mijn tuin, de wereld’ is andere koek dan ’Die Welt als Wille und Vorstellung’. Maar ja, Onkel Arthur heeft de wereld waarschijnlijk nooit hoeven beschouwen terwijl hij een doodsbange eend in de houdgreep hield. Dat maakt denken er toch lastiger op. De mens leed al genoeg, meende hij, hoewel hij ongetwijfeld op een ander soort lijden doelde dan dat van mij op dit moment: het kwakende schepsel onder mijn rechterarm heeft inmiddels mijn coltrui onder gepoept.
In de hoop dat de dierenambulance nu snel zal arriveren probeer ik mijn gedachten daarom maar te verzetten.
En is ’Het bestaan kan mij niet licht genoeg zijn’ niet mijn lijfspreuk? Nou dan. Harry Potter heeft het wel eens met een van zijn fans gedaan. Dat heb ik zojuist gelezen, maar ik vind het geen nadere overpeinzing waard. Sterker nog: ik wil het verdringen. Ik zie de hele tijd dat hoofd van die weirdo voor mij. En een mens kan veel hebben, maar niet alles.
De Elfstedentocht? Ja, ja, dáár wil ik graag over nadenken! Ik heb er drie meegemaakt. Of er dit jaar een vierde bij komt is nog steeds de vraag, ofschoon die eend zich er niet zo mee bezighoudt: hij heeft nu ineens last van een verontrustende stuiptrekking in zijn nek.
Gelukkig, daar is de dierenambulance.
„Die beessies hebben het moeilijk nu, meneer”, zegt de chauffeur, terwijl hij de woerd liefdevol in een kist stopt. „Van ons mag het gaan dooien, dan maar geen Elfstedentocht.”
Terugwandelend naar mijn huis zie ik ineens dat zijn wens wel eens in vervulling zou kunnen gaan: het ijs smelt in mijn tuin nu net zo hard als op de Luts. Mijn tuin, de wereld.
Rob Hoogland
|
|
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16777 Posts |
Posted - 09 Feb 2012 : 07:49:59
|
’Weer genieten van onbekende landgenoten’
De Elfstedentocht is hoogstwaarschijnlijk in aantocht en meteen zijn alle (bekende) Nederlanders in rep en roer. Neem Beau van Erven Dorens. Publiciteitsgeil als hij is, zal en moet hij met een camera de tocht rijden, desnoods met een vals startbewijs. Duizenden onbekende Nederlanders zijn jarenlang lid van de Vereniging De Friesche Elf Steden en hopen elk jaar dat de Tocht der Tochten verreden zal worden. Deze mensen verdienen het ’t meest om de tocht te mogen rijden. Dan kunnen we ook weer eens van onbekende landgenoten genieten.
R. Boersma, Mijdrecht
Extra treinen
Het heeft mij bijzonder onaangenaam verrast dat de NS wel extra treinen blijkt te kunnen inzetten voor de Elfstedentocht. Begrijp me goed, ik gun iedereen het genot van de Elfstedentocht, maar sinds vorige week zet de NS voor forenzen mínder treinen in, in verband met de vorst. Hierdoor sta ik al vanaf vrijdag te blauwbekken op het station in de hoop dat de treinen zullen rijden, en kom steeds te laat om mijn werk. Die ’aangepaste’ dienstregeling is kennelijk niet van kracht voor de Elfstedentocht. Hier baal ik dus behoorlijk van!
Anneke Selsig
Hilarisch
Wat een hilarische advertentie van ProRail (Tel. 07/02). Links iemand met een nietwerkende gasbrander, in het midden een man die een springlading voorbereidt en rechts een gast met een trompetje die al mijmert over carnaval. En als tekst: ’Informeer bij uw vervoerder wat het winterse weer voor u betekent.’ Geen nummers erbij natuurlijk maar iedereen weet de uitkomst: toets 1, toets 3, toets 5: ’Al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. U wordt zo spoedig mogelijk niet vervoerd.’ M.G. van de Veen, Mheer
ProRail
Ook hier weer hetzelfde liedje: te veel managers en te weinig monteurs!
Bol Raap, Hoogeveen
Taxi
Parkeercontroleurs laten zich rondrijden in een taxi omdat ze het te glad vinden. Wat een onzin. Wij krantenbezorgers moeten toch ook ’s morgens vroeg de weg op, ook al is er nog niet gestrooid. Want o wee als de krant niet bezorgd wordt. Lof voor alle krantenbezorgers.
Dorrie Verkleij, Boskoop
Verrijking
De (zelf)verrijking van de rijken en de veelverdieners houdt maar niet op! Nu weer een topman van Shell die een bonus krijgt van 3,5 miljoen euro (Tel. 06/02). De balkenendenorm wordt langzamerhand een ondergrens van de ’nieuwe’ rijken, met name bij de zogenaamde geprivatiseerde nutsbedrijven c.q. de semioverheid. Dat er ook nog mensen werken bij een sluitende autofabriek in Limburg, dat er tekorten dreigen bij de laagbetaalde verpleeg- en verzorgingsfuncties, dat ouderen en uitkeringsgerechtigden er al jaren niets bij krijgen, dat de hele postbezorging is uitgekleed en versnipperd, dat is in Den Haag nog niet doorgedrongen.
Henk Schraa, Heemskerk
Saamhorigheid
Heel Nederland is in de ban van de Elfstedentocht en mensen komen massaal sneeuw scheppen om de baan vrij te maken. Heerlijk die saamhorigheid in deze moeilijke tijd. Maar wie schept er als vrijwilliger sneeuw weg bij onze bejaarden, die ook hun boodschappen moeten doen? Mijn moeder kan niet naar buiten omdat de weg naar de winkel niet begaanbaar is voor haar. Misschien een tip voor alle mensen die zich geroepen voelen sneeuw te scheppen?
Oda Krop, Maarssen
Dubbeltje
Minister Kamp vindt het de eigen schuld van (oudere, laagopgeleide) werklozen als zij niet meer aan de bak komen, omdat ze „onvoldoende willen investeren in opleidingen teneinde nog interessant te kunnen zijn voor de arbeidsmarkt”. Maar meneer Kamp, als je ’voor ’n dubbeltje geboren bent’ en je werk verliest, is de impact veel groter. Mensen als u besluiten in zulks geval om – gegeven een hoge wachtgeldregeling – dan maar even ’n sabbatical jaar te nemen om van het gezin te genieten, lezingen in het land te gaan geven of in alle rust en luxe eindelijk dat boek eens te gaan schrijven en zich ondertussen te bezinnen op de selectiecriteria die u zult loslaten op aanbiedingen om straks zitting te gaan nemen in de rvc van het bedrijf, waar u in veel gevallen nog meer kunt verdienen dan in uw huidige functie. U heeft wel erg makkelijk praten!
H.R.A.M. Hendriksen, Veldhoven
Occupy
Geheel vrijwillig verlaten morgen de Occupy Tilburg-deelnemers het door hen in december gekraakte pand in de Tilburgse binnenstad om hun activiteiten voort te zetten in een nabijgelegen jongerencentrum. Pff... gelukkig dat ze doorgaan. Ik dacht eerst dat ze aan het werk zouden gaan.
Frans de Boer, Zeist
Urk
Urk uren zonder stroom. Dat zal straks verleden tijd zijn nu de Raad van State de bouw van windmolens heeft goedgekeurd.
Bram Strookman, Zwammerdam
Griekenland
Eindelijk gespierde taal uit de gouden kooi Brussel. Mevrouw Kroes durft haar nek uit te steken door te zeggen: uit de EU die Grieken. Alleen jammer dat zij een roepende in de woestijn is, want je moet van goeden huize komen wil je tegen eurofiel Barroso in durven gaan. Toch proef ik ook een beetje hypocrisie, want was ook Kroes niet een groot voorstander van de utopie, een verenigde staten van Europa? Hoe het ook zij, uiteindelijk zijn de Grieken toch weer de lachende derde want als ze uit de EU gebonjourd worden, kunnen wij helemaal fluiten naar ons geld.
H. Robèrt, Rhenen
Tipgevers
Wanneer de fiscus de identiteit van tipgevers inzake belastingontduiking prijsgeeft, is het met zulke tips natuurlijk gauw gedaan. Dat snapt ieder normaal mens, maar tot Nederlandse rechters kan het blijkbaar niet doordringen. Die blijven op dit punt doordrammen. Belastingontduikers, al dan niet met buitenlandse nummerrekeningen (en hun advocaten) kunnen tevreden zijn. En de schade, die wordt wel verhaald op de eerlijke belastingbetalers.
R. Strikwerda, Meppel
Bloot
Wat onnadenkend van ambtenaren te Oldebroek om het stressmedicijn van een wethouder, het bekijken van mooie blote dames in werktijd, te veroordelen. Een beetje hypocriet misschien? Hij werd er vast rustig van. Men had het massaal moeten omarmen en toepassen! Stel je eens voor, een stressvrije werkplek!
T. Fluks, IJsselmuiden
http://telegraaf-i.telegraaf.nl/telegraaf/_main_/2012/02/09/006/
|
|
Edited by - hirihiri123 on 09 Feb 2012 07:50:50 |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 09 Feb 2012 : 08:41:54
|
Poeh, Monchool, had gisteravond al kenbaar gemaakt, dat ze zich aan de verplichte figuren wilde onttrekken. Pappy heeft dus de hele nacht liggen woelen en stond moeier op, dan; dat ie er in ging. He, morgen is alweer de 10e van de maand. Nou, pappy is er; helemaal klaar voor. Zegt ie bij, dat vanavond ook niet verkeert zou zijn. Heeft ie het ultra makkelijk, voor de goden gemaakt, deze week: 1 t/m 10 en 71 t/m 80. Nou, een kind kan de was doen, dus waarom; de goden niet?. Nouja, nog drie kansen, om hem rond te breien. Pappy zal zo eens gaan kijken, of die Occupy-rakkers, hun tentenkamp nog be-habiteren. "Pappaah,`kben fu-stopdt!". "He, dag oma". "Huh?!...is oma dur?". "Oh, daar ben je". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 09 Feb 2012 : 09:26:07
|
Jonguh, zijn pappy en Duhdroom alleen thuis, dan wordt het altijd een zooitje. Het probleem is, dat het eigenlijk, nooit een probleem is, tot Monchool thuis komt, en; er een probleem van maakt. Het einde van het liedje, is dan, dat pappy; de oorzaak is van alle problemen. Wat dat betreft, had pappy net zo goed, bij; ze stiefvader kunnen blijven. Helemaal, wanneer pappy van zulks; waarvoor hij getrouwd is, verstoken blijft. He, de goden zijn pappy gunstig gezind; Duhdroom wilde dragen, wat pappy voor hem had klaarliggen, zonder, dat we het beide wisten. Da`s ook; win-win. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 09 Feb 2012 : 14:24:59
|
Nouw, nog fkus langs de Okkupaayratsmoedee gereden. Er rest; weinig meer. Gooi je alles, onder een hoge drukpers, dan past het in een kliko. Nee, geen GFTcontainer, want anders; krijg je geheid de milieubeweging op je dak, wegens het lozen van chemischafval. Zegt pappy bij, dat die laatste rottende-rakkers wel hardnekkig zijn. Net als een verjaarsfeestje, zegmaar; schop je de laatste gasten, de deur niet uit, dan blijven ze zitten, tot je volgende verjaardag. Wel gezellig, hoor, maar, in zulke gevallen, dien je even het adagium van me stiefvader te bezigen;"Een gast brengt altijd vreugde aan, is het niet; bij het komen, dan is het; bij het gaan(vr nr Vndl)". Wel karakter, hoor, dat ze er; nog steeds zitten. Fandurlaan, de hogedrukspuit er over, om het; varkentje te wassen, zegmaar. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 10 Feb 2012 : 06:41:38
|
Sow, hij trekt vandaag. Nee, niet pappy, die is al aan zijn trekken gekomen. De staats!. Pappy weet niet eens, waar; de Jackpot op staat. Heeft pappy nog steeds zijn formulier niet naar ze eigen adres laten brengen. Nouja, staan ze straks met fanfare, toeters en bellen, bij me stiefvader, voor de deur. Nou, die Auwuh is helemaal niet van zulks gediend, helemaal niet als dan ook nog blijkt, dat hij wederom(hij heeft mij al)niet in de prijzen is gevallen. He, pappy gaat Goeneheuvel eens opsnorren, kijken wat ie te melden heeft. Hij is niet met Monchool getrouwd, maar deze Knutsel is wel een oud besje getrouwd, die binnekort het leven laat en een flat in New-york heeft (had me stiefvader kunnen wezen). GeNeel, over sexverslaving met uiteindelijk zijn oordeel, dat we de Taliban dienen te koesteren. Toch vreemd; een jood, die de Taliban koestert, op de voorpagina van de Populusheraut en dan; drukt pappy koesteren nog zachtjes uit(denk ejaculatie Farao) Kan zo maar een gevalletje; eigenwater drinken, zijn. Niet doen!!!!!. Suur een pm!. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16777 Posts |
Posted - 10 Feb 2012 : 07:35:59
|
DOMINEES Dat we hier en daar nog steeds een domineesland zijn, bleek niet alleen toen de nieuwe nationale held Wiebe Wieling liet weten dat hij een Elfstedentocht op zondag niet langer uitsloot.
Door het onweerstaanbare geweld, met metershoge golven van redelijkheid, van de oceaan der goddelozen, kalft het orthodox christelijk landschap weliswaar steeds meer af, maar toch galmden nog duidelijk hoorbaar de toornige kreten waarmee ons hel en verdoemenis in het vooruitzicht werden gesteld vanuit de spelonken.
Schande! Hier was de zondag niet voor geschapen! God zegende de zevende dag en maakte hem heilig, want op die dag rustte God van al het werk dat Hij scheppend tot stand had gebracht, zo zegt Genesis 2.2-3. Dat mochten we niet zomaar naast ons neerleggen.
Maar goed, dat probleem werd opgelost, misschien wel door God zelf, wie zal het zeggen. Het ging dooien, de zestiende Elfstedentocht werd voorlopig afgeblazen, maar toen begonnen ineens heel andere dominees donder en bliksem te preken, hevig verontwaardigd over het feit dat Pauw & Witteman ondanks de afgelasting alleen maar gasten hadden uitgenodigd die iets met Friesland en/of natuurschaatsen van doen hadden.
Getverderrie, alwéér die Elfstedentocht! Hij ging toch niet door? En dan hoefden we het er toch niet meer over te hebben? Alsof er in Syrië die dag níet tientallen doden zijn gevallen! Alsof Griekenland níet op het punt stond om uit Europa te worden geknikkerd! Alsof de Kunduz-missie níet wederom onder druk stond! Dat werd allemaal op Twitter geroepen en in kranten geschreven. De zeikerds. De Elfstedentocht is uitgegroeid tot het grootste evenement van Nederland, waarschijnlijk juist doordat hij niet elk jaar kan worden verreden. Koninginnedag kan er niet tegenop, carnaval evenmin. Het is een volksfeest zonder weerga, dat miljoenen in vervoering brengt, tevens om redenen van nostalgie: voor even wordt het Nederland van vroeger weer in de schijnwerpers gezet, toen saamhorigheid nog een algemene deugd was.
De Elfstedentocht begint tegenwoordig niet op de dag dat-ie verreden wordt, maar op het moment dat de rayonhoofden voor het eerst bij elkaar worden geroepen. En vervolgens gaat het feest dagenlang door, óók wanneer het bestuur zich tot zijn grote en oprechte spijt genoodzaakt ziet, zoals nu, om er eerder dan bedoeld een punt achter te zetten omdat het ijs maar niet wil aandikken.
Logisch dat er dan nog even wordt nagepraat.
Koffie met cake na de begrafenis, dat was het bij P&W, maar als het aan al die dominees had gelegen, hadden we de Tocht onmiddellijk na de teraardebestelling de rug toegekeerd om over te schakelen op de ellende in de wereld. Te lang hadden we het daar niet over gehad, veel te uitbundig hadden we ons overgegeven aan de ondraaglijke lichtheid van het bestaan.
Van mij mag het vanavond wéér.
Rob Hoogland
|
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 10 Feb 2012 : 07:52:36
|
Jonguh, uit armoede is pappy toch overgestapt, naar Sekurt.nl. Het lijkt door de florijn niet zoveel te schelen, in de klank. 50 besparen valt wel mee, maar elke maand een meiertje in je tas stoppen; klinkt veel leuker. Nouja, met alle toeters en bellen, is het maar krap een meiertje, hoor, maar toch. Nou is het geen bidon, hoor, maar wel; een borrelglaasje en van kleine slokjes; wordt je ook dronken. Toch blij, dat pappy de whizz-wife, heeft kunnen motiveren, om alles voor pappy te regelen. Je moest wel overstappen, want me vorige gasten die gingen, naar de 170 eurie min een beetje nu betaald pappy 125+een beetje. Prosit. Wanneer pappy te laat was(lees; Monchool), dan had hij mooi nog een jaar te veel betaald, voor; het zelfde. Zegt pappy bij, dat met dat eigen risico(mede om het pardon te bekostigen), pappy toch, aan de scrotum hebben, want heb je niks en ga je alleen 3x per jaar naar de tandarts, dan is je eigen risico verzwunden. Dan betaal je dus, om het trauma van die Bijlmurramp gepardonneerde en zijn familie te laten behandelen, in de hangmat. Ow,WNEL; de stakers zijn er nog niet, maar de FENV`er, die de staking komt regelen, is er wel al. Die komt alleen, voor een staking vroeg ze bed uit, die ziet hierin een derde dagdeel(thanks Prem). Ej, iedereen heeft dezelfde mening nals als pappy, over Beerunburch, bij WENL. Mooie Ochtendwater promotie. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 10 Feb 2012 : 15:46:00
|
Jonguh, had pappy het, voer de lekkere nadruppel van Rop, kreeg pappy ook nog zulks te verwerken, maar dan; in een andere vorm(uiteraard). Keek ie zonet in ze meel, blijkt hij na een eerdere rigoreuze afwijzing en daarna via de zijdeur te zijn afgevoerd, in de herkansing; net het bericht, dat hij toch nog een subsidie binnensleept, om de fluxvanger te laten installeren. Jammer dat het zo laat is, want me blaas begint er spontaan van; de druk op te voeren. Da`s toch lekker slurpen(net als dat, jah)in de crisis. Nou, dan zal pappy zomaar eens; Monchool aan het werk zetten. Want; je moet nooit uitstellen, wat je een ander; kan laten doen; is mij verteld. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16777 Posts |
Posted - 11 Feb 2012 : 08:07:38
|
GLUIPERDS Mij zal het een rotzorg wezen, dat CU-wethouder Albert Kok van Oldebroek op z’n werkkamer pornoplaatjes zat te bekijken. Als geen ander weet ik dat de poelepetaterigheid op de gekste plekken kan toeslaan.
Nee, poelepetaterigheid staat niet in het Groene Boekje.
Maar ik houd ’m erin, als eerbetoon aan mijn goede vader. Hij haalde de uitdrukking altijd van stal als hij een aanval van masculiene oerdrift wilde illustreren. Dat hij daarbij vaak een bierglas op zijn hoofd had staan, doet niet ter zake.
Kijk, je kunt zo’n plots opvlammende begeerte trachten te verdringen. De wethouder had bijvoorbeeld heel erg sterk aan zowel het zevende als het tiende gebod kunnen gaan denken. Al had hij misschien ook op de fiets kunnen stappen om de klus thuis af te ronden: „Omhóóg die rokken, de Heer heeft mij tot een voortplantingspoging geroepen!”
Maar ja, fiets met deze temperaturen maar eens van Oldebroek naar Lelystad, de woonplaats van deze edelachtbare volksvertegenwoordiger. Hevige kou bevordert ongewenste orgaanverschrompeling en indien rijwielzadels niet conform de gebruiksaanwijzing zijn afgesteld veroorzaken zij regelmatig hinderlijke prostaatklachten. Bovendien had Albert wellicht geen tijd. Wie weet stond hij op het punt om een vergadering van de commissie Parkeervoorzieningen Goede Herderkerk te gaan leiden.
Daarom zeg ik: héél verstandig van Albert, om zich tussen de bedrijven door even lekker aan die plaatjes te verlustigen. Dat doet een mens goed en het haalt de druk van de ketel. Nee, niet de werkdruk natuurlijk. Dat was een zwakke smoes van hem. Zoals ik het ook jammer vind dat de wethouder verklaarde zwaar teleurgesteld in zichzelf te zijn. Hij zou vooral zwaar teleurgesteld moeten zijn in de fatsoensrakkers die hem erbij lapten. En helemáál in de engerd die hem in een anonieme brief aan het lokale sufferdje verraadde.
Achtervolg dat soort gluipers zelf maar eens een tijdje.
Je schrikt je te barsten waar je dan allemaal terechtkomt.
Tja, goeie verraaiers zijn we hier te lande altijd geweest. Daarmee hebben we een reputatie hoog te houden. Uiteraard zijn er ook landgenoten die er géén talent voor hebben. Dat zij een belangrijke Hollandse eigenschap ontberen staat vast. Kijk maar naar de website die de PVV in het leven riep om Oost-Europeanen aan de schandpaal te nagelen.
„Veertienduizend meldingen!” riep ons Geert apetrots. Bah. Wat is dat trouwens met Oldebroek?
Dat wil ik wél graag weten. Mijn favoriete sportman aller tijden Dries van Wijhe, inmiddels óók een vooraanstaand CU-lid, komt er eveneens vandaan. Op zondag schaatste en fietste hij niet, want dat mocht niet van de Heer. Daarentegen liet hij zich wel een tijdje sponsoren door Pretty City. Zware shag, zei hij tegen zijn diep religieuze moeder. Maar toen niet langer kon worden ontkend dat Pretty City een seksclub te Zwolle was, zegde de Keizer van het Kerkdorp, zoals wij hem liefkozend noemden, zijn geldschieter toch maar de wacht aan.
Met zijn poelepetaterigheid heeft Dolle Dries overigens nooit problemen gehad.
Rob Hoogland
|
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 12 Feb 2012 : 11:01:12
|
Hej, Vleur bij Eef. Vertelde wel hoe het zat en was proffesioneel, in het omzeieln van lastige vragen. Languh Vranz was er ook en memoreerde nog even, die tegen site. was grappig, memoreerde Vleur net als pappy het verschil, in petitie`s getekend, op de diverse site`s. He, Eef is(lijkt)me toch iets kritischer naar PVV`ers, dan naar de rest, maar zulks kan natuurlijk, ook voor interpetatie vatbaar zijn. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 12 Feb 2012 : 11:10:05
|
Jonguh, die dijenknijper is misschien niet politiek-correct; effectief is ie zeker. "Noot meehr doen pappaah"; zou we eens de meest bezigde kreet, in dit Jan Steen establissement kunnen worden(Neeh, monchool is niet thuis nee). Willum bij Harry zegt;'Dat er brood, op de plank moet komen". Die nast wel meer als 3x per dag als het zo uitkomt. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 12 Feb 2012 : 11:13:31
|
Vroeguh, was Willum grappig, nu maakt hij met Harrie ingestudeerde grapjes, die 'spontaan' moeten overkomen. Gooien de`r en passant, nog even een purltjuh door. Da`s wel slim, credits; where credit is due. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 12 Feb 2012 : 11:32:48
|
Jonguh, waar je mee omgaat, wordt je mee besmet. Nou wil die rakker, ook: Skittuls. Pappy kan niet wachten. Belt me stiefvader, dat ie er zo aankomt, maar dat ie zich even moet aankleden. Meteen verteld, dat ie ook; naakt mag komen. Me pappy`s kniesoren, heb je dan weer geen last van burengerucht. Zo zie je, elk nadeel; heeft zijn voordeel. |
Klacht indienen  |
|
Topic  |
|
|
|