| Author |
Topic  |
|
Duhbyl@hotmail.com
Ridder in de Orde van Fortuyn

31095 Posts |
Posted - 30 Oct 2011 : 12:29:35
|
Jonguh, pappy wil ze poot stijfhouden met als gevolg, dat andere delen weker worden. Een duidelijk gevalletje van; dat een vagina over meer PK`s beschikt als 10 edele viervoeters. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 30 Oct 2011 : 12:40:31
|
Hej, pappy las een woordje van the king, over 'Binnen zonder kloppen'. Sterk boek. Was die schrijver nu de zelfde advocaat als DeSBej?. Overigens, zou het mooi zijn als de cijfers van dat boek, naar heden ten dage zouden worden doorgetrokken. Weet, deze of gene dit?, of die advokaat het zelfde is. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 30 Oct 2011 : 13:15:44
|
Jonguh, zou Harry ze muze vanavond overwerk hebben, omdat Harry Geert nog even, op de hielen trapte?. He Dibi, bij Extern-perk. Ook weer over die Mauro, in de hangmat parachuteren. Nou vooruit dan; Mauro blijven Dibi met meerdere allahtone hangmathangersweg, gelijk die Palestijnse ruil. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 30 Oct 2011 : 13:23:50
|
Jonguh, die Diby is een opmaat, voor pakken nieuwe hangmathangers. Laat de PVV, maar een precedent scheppen, door deze en meerdere gasten weg te werken. Hallo, pappy gaat hem geen onderdak bieden. He Aboe, geen houtsnijdende vragen, over Dar islam verwachten hoor. Dat wordt; lafjes er tegenaan hangen. Eigenlijk zou er bij moeten worden verteld, of er een voorgesprek is en; of bepaalde zaken per definitie niet mogen worden aangeroerd. Zovan;"De heer Aboetaleb wenst niet aan plein-public uit te leggen, waar het kopkleed voor staat(zie pappy`s onderschrift)". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 30 Oct 2011 : 13:26:37
|
Poeh, 'Taqiyya''Aboe houdt van gedichten en; draagt voor. Om zijn integratie te benadrukken. Lekker lief beginnen. Slim. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 30 Oct 2011 : 13:27:55
|
Poeh, slim benadrukt de scheiding van kerk en staat geheel contraire met de islam, die hij aanhangt. Maar, die vragenstellende rakker; haakt niet in. Zwichendurch lobby, voor; Arabisch instituut in Rotjeknor. Wederom; gevat. |
Edited by - Duhbyl@hotmail.com on 30 Oct 2011 13:29:12 |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 30 Oct 2011 : 13:35:50
|
Jonguh, jammer, dat Aboe niet wordt ondervraagd in zijn hoedanigheid als Islamist zijnde en zoon van een imam. Gemiste kans, maar pappy vermoed; opzet en omkoping. Ze vatten echt niet, dat niemand dit wil weten. Is uw aanstelling een gevolg van Olie voor immigratie en kent u de reden, waardoor het Romeinserijk ten onder ging?. Kijk, dat zijn vragen en staat voor een goed gesprek. Burger meester van de 'mensen', alleen de moslims zijn een sootemet mensen, maar daarvoor dien je wel de koran te kunnen, kan Aboe wel, maar hij strooit de taqiyya lustig en de vragensteller likt gulzig op. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 30 Oct 2011 : 13:38:18
|
Jonguh, wanneer je gewoon luistert, dan zou je bijna vergeten, dat hij daar zit als islamist. Eigenlijk; zou er een banner met deze info, onder in beeld moeten komen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 30 Oct 2011 : 13:40:58
|
Jonguh, er wordt een verdeel en heers taktiek besproken. Pastors een lekker baantje en weg bij Aboe. Wel okee, dan kan de PVV volgende x misschien wel mee doen en harde noten kraken. Geen vraag ook, over die 3 maanden met bijstand naar Zand van herkomst(herkomst ouders)wat een Labbusak, die intervieuwer. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 30 Oct 2011 : 13:42:56
|
Jonguh, 3 Partij van de A(llah)rakkers aan tafel. Hoezo incest, op tv?. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 30 Oct 2011 : 15:43:59
|
Jonguh, de gedachte aan een nakend celibaat, heeft pappy zijn Ochlofobie doen overwinnen. "Onderdruk wordt alles vloeibaar"; zegt iemand achter pappy. Wel eerst wat vegetatie, ontvlammen, om; de ratsmoedee wat dragelijker te maken. Dindag komt Opchuligdt, maar geen enkel porgramma, over pure afpersing. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16766 Posts |
Posted - 31 Oct 2011 : 08:46:10
|
UUR
Hoe vaak zullen ze dit jaar bij het CDA hebben gewenst dat ze de klok konden terugdraaien? Of in het Athene van George Papandreou, het Rome van Silvio Berlusconi, het Oslo van Anders Breivik?
Yuri van Gelder en Epke Zonderland hadden het na hun fouten bij het WK Turnen in Tokio ook best een keertje gewild, net als NAC-doelman Jelle ten Rouwelaar vrijdagavond na die klassieke blunder van ’m.
Ik vroeg mij dat af in de nacht van zaterdag op zondag tussen 02.00 en 03.00 uur, terwijl ik, losgemaakt door een straffe Jameson 1780, op mijn tekstverwerker de hufter uithing die ik anders, hoe komt u erbij, nooit ben.
Ik was daar speciaal voor opgebleven, ik wilde dat uur ervoor benutten, het enige uur waarin ik dat zonder enige terughoudendheid kon doen, het uur U, voor Martinus Nijhoff op een zomerdag, voor mij in de nacht dat de wintertijd begon.
Het zal sommigen misschien niet dag in, dag uit opvallen, maar als ik deze rubriek schrijf probeer ik altijd de nodige voorzichtigheid in acht nemen. Ik ben een redelijk mens, moet u weten. Denk aan de nuance, prent ik mezelf steeds in, bekijk de zaak eens van de andere kant, Jobberdeflop is ook maar een mens van vlees en bloed, de geachte afgevaardigde de heer Wilders van de Partij voor de Villabelasting heeft het ook niet altijd even gemakkelijk, niet alle Amsterdamse fietsers zijn tuig.
Zaterdagnacht zag ik daar tussen twee en drie vanaf.
Ongeremd ging ik te keer in een stuk dat u nooit zult lezen.
Goh, wat kregen ze er van langs, de dames en heren politici en al die andere Nederlandse burgers, zowel halfzachten als proleten, die dit land vaak tot een oord maken dat door mij op die momenten onbewoonbaar wordt geacht.
Ik speelde echt op de persoon, genadeloos schoffelde ik iedereen onderuit, in mijn stuk wemelde het van de ad hominemredeneringen. Het bloed droop er vanaf, er steeg zelfs een misselijkmakende rioollucht uit op. Als die column onder ogen van het OM was gekomen, zou ik een proces aan mijn broek hebben gehad wegens belediging, blasfemie, het aanzetten tot haat en nog veel meer. Tjonge, wat luchtte het op. En toen werd het één minuut voor drie. En toen vroeg mijn vrouw gapend of we eindelijk eens naar bed konden gaan. En toen gilde ik, onderwijl met een simpele druk op de deleteknop het stuk verwijderend: „Wat heb ik met jou te maken, takkenwijf?” Onmiddellijk gevolgd door: „Zo, en nu draai ik de klok terug.”
Waarna het voor de tweede keer 02.00 uur werd.
Vraag mij wat ik zaterdagnacht tussen 02.00 en 03.00 uur deed en ik antwoord volledig naar waarheid dat ik mijn wederhelft voor eeuwig de liefde verklaarde. En verder niets. Toch wel handig, die wintertijd.
Rob Hoogland  |
Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 31 Oct 2011 : 09:23:48
|
Jonguh, weet iemand bij geval, wat Feyenoord dit weekend heeft gedaan?. Groningen uit, altijd lastig, is pappy altijd verteld. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16766 Posts |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 31 Oct 2011 : 14:22:18
|
Jonguh, die stand is ernstig, als je helemaal naar het noorden afreist. "Is it worth going up, when you know you`re going down"; orakelt iemand achter pappy. He, Duhdroom redde deze verzorger van de verplichte figuren(nee, niet die, want; anders was er geen sprake van redden), hij was me en hij werd door zijn gevolg thuis gebracht, waardoor pappy reces, op de ank kon houden. Pappy vanochtend nog wat Lukkie dejtus aangeschaft, bleek ie al geluk te hebben, dus daar kan gewoon op voortgeborduurt worden. Komt ie aan bij de schacht, blijkt de lift niet te werken. Heeft pappy ng even een deceptie voorgewend, alvorens hij ter onverrichte zaken, naar huis vertrok. Zwaar geemotioneerd, op de Velo. Tranen van gevoel, biggelden, over me smoel(vr nr Vndl). Pappy gaat een bloemetje buiten zetten, of eigenlijk meer; een bloemetje in de hens zetten. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 01 Nov 2011 : 06:37:58
|
Een mooie dag, om me horoscoop te utiliseren. Pappy, gaat hem er vandaag, vol; inkletsen. Gezonheid, geluk en die 10 goed. Namjoregentjo!!!. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 01 Nov 2011 : 07:44:51
|
Okej, pappy weet, dat de vraagstelling verkeert is, maar is pappy de enigste, bij wie die computer zo langzaam gaat?. Gisteren was het helemaal erg. Nog erger was, dat mijn Whizzwife zich er niet mee wenste te bemoeien, waardoor pappy met de gebakken peren zit. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 01 Nov 2011 : 07:57:20
|
Ofuruchuns, kwam pappy wel rapido, bij Forum Voor de Vrijheid. Het kan natuurlijk ook naamsgerelateerd zijn. Mocht er werkelijk iets ge-update moeten worden, dan heeft pappy de moker klaar. Duhbyl, voor al uw digiproblemen, pappy is ook in tehuren, waarna u tevens recht heeft, op een verrassende geste van de firma(tegen marktconforme-meerprijs; uiteraard). |
Klacht indienen  |
|
|
johnnie
tokkie

Nederlandsch Islamitisch Protectoraat
5430 Posts |
Posted - 01 Nov 2011 : 08:19:56
|
quote: , 'Taqiyya''Aboe houdt van gedichten en; draagt voor. Om zijn integratie te benadrukken. Lekker lief beginnen. Slim.
Maar het mooiste moet nog komen.Het was een of ander arabisch gedicht van pakweg 10 regels,en de moefti van rotterdam was een week bezig geweest om het te vertalen in het nederlands. Daarmee is alles wel gezegd over de integratie.
 |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen.
Pim Fortuyn |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16766 Posts |
Posted - 01 Nov 2011 : 09:04:36
|
Tand
Veler gedachten gingen zondag uit naar de onfortuinlijke olifant Razda, in een greppel van het Dierenpark Emmen geduwd door een soortgenoot.
Bij een soortgelijk incident, twee jaar geleden, liet de vrouwtjesolifant Annabel het leven. Maar Razda slaagde er gisterochtend vroeg zowaar in om zich uit zijn benarde positie te bevrijden. Alsof er niets gebeurd was, voegde hij zich weer bij de kudde, met als resultaat dat míjn gedachten toen uitgingen naar de olifant die de tuimeling veroorzaakte (ik neem aan dat Razda over een olifantengeheugen beschikt).
Toen Razda met een doffe dreun tegen de grachtrand smakte (het ongeval is op YouTube terug te vinden), brak hij een van zijn reusachtige voortanden. Dat gebeurt wel vaker bij olifanten, maar ditmaal had het een opmerkelijk gevolg: de tand vloog na de breuk het toekijkende publiek in en verwondde een achttienjarig meisje, zij het niet ernstig, in het gezicht.
Stond iemand stil bij háár lot? Ik wel. Zo’n kind gaat wel eens uit, neem ik aan. En dan ziet ze een leuke jongen. En dan vraagt die jongen, die haar ook wel aantrekkelijk lijkt te vinden: „Hoe kom je aan dat litteken op je gezicht?” En dan moet ze het vertellen, als ze ten minste geen smoes verzint: „Ik ben geraakt door een rondvliegende olifantentand.”
Ik herinner mij het verhaal ’A shocking accident’ uit 1967 van Graham Greene, in 1982 verfilmd door James Scott, die daar een jaar later de Oscar voor de beste korte film voor ontving. Het gaat over een jongen, wiens vader, een schrijver, op merkwaardige wijze om het leven komt: tijdens een wandeling door een oude buurt in Napels krijgt hij een varken dat van een balkon valt op zijn hoofd.
De negenjarige Jerome, zoals de jongen heet, zit op dat moment op een kostschool en wordt bij Mr. Wordsworth geroepen, de directeur die hem van het verschrikkelijke nieuws op de hoogte moet stellen.
„Ik ben bang dat je vader zeer ernstig gewond is geraakt.” „O.” „Wat ik bedoel, Jerome: hij is gisteren overleden. Pijnloos, dat wel.”
„Hebben ze hem door zijn hart geschoten?” „Wat zeg je nou?” „Hebben ze hem door zijn hart geschoten?”
„Niemand heeft hem neergeschoten, Jerome. Er viel een varken op hem.”
Zo voltrekt zich de dialoog tussen Jerome en de directeur, die er na die laatste zin nauwelijks nog in slaagt om zijn lachen te houden. En dat lukt in de jaren daarop vrijwel niemand, wanneer men eenmaal van het incident op de hoogte is gebracht. Jerome krijgt zelfs de bijnaam Pig, het heeft traumatische gevolgen voor hem, totdat hij eindelijk Sally ontmoet, een jonge vrouw die hem begrijpt.
Gezocht: jongens die niet lachen om meisjes die door een rondvliegende olifantentand zijn getroffen.
Zij kunnen zich in verbinding stellen met het Dierenpark Emmen.
Rob Hoogland
|
Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.
|
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16766 Posts |
Posted - 01 Nov 2011 : 09:05:06
|
Tand
Veler gedachten gingen zondag uit naar de onfortuinlijke olifant Razda, in een greppel van het Dierenpark Emmen geduwd door een soortgenoot.
Bij een soortgelijk incident, twee jaar geleden, liet de vrouwtjesolifant Annabel het leven. Maar Razda slaagde er gisterochtend vroeg zowaar in om zich uit zijn benarde positie te bevrijden. Alsof er niets gebeurd was, voegde hij zich weer bij de kudde, met als resultaat dat míjn gedachten toen uitgingen naar de olifant die de tuimeling veroorzaakte (ik neem aan dat Razda over een olifantengeheugen beschikt).
Toen Razda met een doffe dreun tegen de grachtrand smakte (het ongeval is op YouTube terug te vinden), brak hij een van zijn reusachtige voortanden. Dat gebeurt wel vaker bij olifanten, maar ditmaal had het een opmerkelijk gevolg: de tand vloog na de breuk het toekijkende publiek in en verwondde een achttienjarig meisje, zij het niet ernstig, in het gezicht.
Stond iemand stil bij háár lot? Ik wel. Zo’n kind gaat wel eens uit, neem ik aan. En dan ziet ze een leuke jongen. En dan vraagt die jongen, die haar ook wel aantrekkelijk lijkt te vinden: „Hoe kom je aan dat litteken op je gezicht?” En dan moet ze het vertellen, als ze ten minste geen smoes verzint: „Ik ben geraakt door een rondvliegende olifantentand.”
Ik herinner mij het verhaal ’A shocking accident’ uit 1967 van Graham Greene, in 1982 verfilmd door James Scott, die daar een jaar later de Oscar voor de beste korte film voor ontving. Het gaat over een jongen, wiens vader, een schrijver, op merkwaardige wijze om het leven komt: tijdens een wandeling door een oude buurt in Napels krijgt hij een varken dat van een balkon valt op zijn hoofd.
De negenjarige Jerome, zoals de jongen heet, zit op dat moment op een kostschool en wordt bij Mr. Wordsworth geroepen, de directeur die hem van het verschrikkelijke nieuws op de hoogte moet stellen.
„Ik ben bang dat je vader zeer ernstig gewond is geraakt.” „O.” „Wat ik bedoel, Jerome: hij is gisteren overleden. Pijnloos, dat wel.”
„Hebben ze hem door zijn hart geschoten?” „Wat zeg je nou?” „Hebben ze hem door zijn hart geschoten?”
„Niemand heeft hem neergeschoten, Jerome. Er viel een varken op hem.”
Zo voltrekt zich de dialoog tussen Jerome en de directeur, die er na die laatste zin nauwelijks nog in slaagt om zijn lachen te houden. En dat lukt in de jaren daarop vrijwel niemand, wanneer men eenmaal van het incident op de hoogte is gebracht. Jerome krijgt zelfs de bijnaam Pig, het heeft traumatische gevolgen voor hem, totdat hij eindelijk Sally ontmoet, een jonge vrouw die hem begrijpt.
Gezocht: jongens die niet lachen om meisjes die door een rondvliegende olifantentand zijn getroffen.
Zij kunnen zich in verbinding stellen met het Dierenpark Emmen.
Rob Hoogland
|
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 01 Nov 2011 : 14:20:47
|
Jonguh, zou Nederland in de hoogste staat van paraatheid zijn, op een dag als vandaag?. Of; zou met dat over een kleine 3 maanden; wel zijn. Fear, of a sootemet; copy cat(vr nr Vndl). 7 jaar alweer. 911-112. |
Edited by - Duhbyl@hotmail.com on 01 Nov 2011 14:25:48 |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 01 Nov 2011 : 14:30:19
|
Ow, ze houden vandaag de dag wel rekening met het 1 of ander. Blijft pappy echter wel gewoon de enigste, die er aan moest denken, hetgeen niet wil zeggen, dat anderen er niet aandachten, blijkbaar gaat zelfs; die vlieger op. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16766 Posts |
Posted - 02 Nov 2011 : 08:39:39
|
ONDERZOEK Toch wel jammer dat Diederik Stapel is ontmaskerd. Geen enkel sociaalpsychologisch onderzoek zal daardoor de komende jaren nog worden vertrouwd, terwijl ik graag nog een heel belangrijk onderzoek had willen publiceren.
Daar kan ik nu niet meer aan beginnen. Pardon? Of ik een sociaal psycholoog ben?
U moest eens weten hoeveel data ik dagelijks fingeer. Wat zeg ik? Ik verzin complete personen! Zo weet de regelmatige lezer van deze rubriek ongetwijfeld dat ik het vaak over mijn vrouw en over mijn Spaanse hond heb, die ik op deze plek altijd Bavink noem, naar de schilder uit Nescio’s verhalen. Welnu, mijn vrouw heet Gerrit, beoefent de kickbokssport als hobby en werkt reeds 39 jaar als opperman in de bouw, terwijl Bavink in werkelijkheid Qi Yin heet en geen Spaanse hond is, maar een Egyptische Mau.
Dat is nu eenmaal de vrijheid die je als columnist hebt.
En let wel: zelfs dit kan zijn verzonnen, Multatuli zei het al: niets is geheel waar en zelfs dat niet. Goed, dat onderzoek dus. Gisteren werd ik andermaal op de actualiteit ervan gewezen, terwijl ik naar het 19.839e misplaatste Kamerdebat over de zaak-Mauro zat te kijken, en wel op het moment dat het mij duidelijk werd dat de geachte afgevaardigde mevrouw Nebahat Albayrak, voormalig staatssecretaris van Justitie maar tegenwoordig gewoon PvdA-fractielid, vóór een motie stemde waarin de oppositie om een definitieve verblijfsvergunning voor Mauro vroeg.
Zij onthield zich niet eens van stemming!
Ja, u leest het goed: Nebahat stemde vóór. Misschien dat de fractiediscipline het vereiste, de PvdA heeft nu eenmaal Noord-Koreaanse trekjes, maar ik hecht er toch aan erop te wijzen dat mevrouw Albayrak er in haar vorige functie verantwoordelijk voor was dat Mauro Manuel in 2009 een verblijfsvergunning werd geweigerd. Zij zag geen enkele mogelijkheid meer destijds, de jongen voldeed niet aan de voorwaarden: toedeledokie, terug naar mama in Angola.
Inzet van het onderzoek was de typische Diederik Stapel-vraag: „Komt Alzheimer vaker voor onder socialisten?”
Mijn grootvader was een socialist, sterker nog: hij was in 1902 een van de oprichters van de afdeling Alkmaar van de SDAP . Tegen het einde van zijn leven raakte hij zo gedementeerd dat hij – opa was een lezer – aan nog slechts één boek genoeg had: ‘La confession de Claude’ van Emile Zola. Als hij het uit had, kon hij weer opnieuw beginnen, want dan was-ie het hele boek alweer vergeten.
Ik wilde dus een Stapeltje doen en van mijn opa duizend personen maken, hetgeen ik overigens ook om redenen van emotionele aard best graag had gewild, want hij was een leuke, oprechte man (die had je toen nog onder socialisten).
En dit zou dan mijn antwoord geweest zijn: „Ja, Alzheimer komt vaker voor onder socialisten. Laatste bewijs: Nebahat Albayrak, die blijkbaar niet eens meer weet dat zij Mauro twee jaar terug nog het land wilde uitkieperen.”
Rob Hoogland ff goed lezen !!!!!!!!!!!!!!! |
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 02 Nov 2011 : 09:26:51
|
Hej, weet 1 of andere whizzkid, wat er aan de hand is?. In enkele seconden, is pappy bij FvdV, Buienradar, en andere sites, hier duurt het echter ellenlang, waarom is dat?. Voor een vriendelijk behulpzaam persoon heeft pappy nog een mooie verrassing in de aanbieding. Overigens, zie pappy nu bij WNL een item, over een substantie uitermate geschikt, om te zorgen, dat je niet achter het stuur in slaap valt. Laat pappy`s elixer, daar nu ook uitermate probaat voor/tegen te zijn. Des te meer reden, om pappy uit de brand(lees;wachtttijden)te helpen. Zelfs zonder slaap, kom je dan uitgeslapen, voor de dag(don`t forget; you`re breathemints!). |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 02 Nov 2011 : 09:30:46
|
IJchunluk, is die Furmeendt, bij WNL, ook een taqiyya, wel van eigen bodem, maar toch. Hebben ze nou werkelijk geen hardenotenkraker kunnen opduikelen?. Het doet Willum ze schoorsteen wel roken, want Willum is niet vies van een extra-gage. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 02 Nov 2011 : 09:33:02
|
Hej, waarom gaat alles, bij pappy zo langzaam?. Bij jullie ook?. Is pappy ook nog is hyperaktief. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16766 Posts |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16766 Posts |
|
|
Joop Klepzeiker

Open Inrichting Nederland
18935 Posts |
Posted - 02 Nov 2011 : 13:41:26
|
simpel
70 liter van 2 euro en 30 liter van 3 euro
|

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.
|
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16766 Posts |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 02 Nov 2011 : 18:37:14
|
Poeh, pappy is gereincarneerd, sootemet. Pappy weet nou nog niet wat er aan de hand was, misschien een laatste teken van Theo, ofzo(vr nr Vndl). |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 02 Nov 2011 : 20:14:28
|
Nau, Monchool, is onder onmenselijke(want; duhbyle)druk bezweken; ze heeft toegegeven, dat; het vanaf het eerste moment, dat ze me zag, haar snode bedoeling was, om in pappy`s leven te intervenieeren. Zou pappy eigenlijk; morgen, bij een kennis een achtergestelde lening collecteren, zegt ze;"Dat is goed, maar niet morgen!"(Huh?)"Maar overmorgen kan het te laat zijn(het is crisis!),"Kan me niet schelen!". Dan wordt ik kwaad, he!. "Wat nou schele?!, omdat ik; een beetje loens?". But, no dice; de afspraak met Monchool staat en gaat voor, omdat pappy die in volle overtuiging, in een onbezonnen(zie me naam)ogenblik, had gemaakt. Nouja, dan weet ik hoe het smaakt, want pappy zit: met de gebakken peren. Nou zit de pecunnia wel snor, maar door de crisis, zou het nu zomaar volgende maand kunnen worden, dat pappy ze eigen centen weer ziet. In me gedachte zie ik me gabber toosten, op mijn niet ten tonele verschijnen. Koesteren we beide de zelfde gedachte; "Overmacht". |
Edited by - Duhbyl@hotmail.com on 02 Nov 2011 20:55:09 |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 03 Nov 2011 : 07:44:56
|
Jonguh, over het algemeen, is pappy niet zo voor goededoelen, maar uitzonderingen bevestigen de regel, hetgeen onverlet laat, dat Ochtendwater ook een goeddoel is, maar dat is zegmaar uw eigen vliegwielconstructie, want hoe meer u afneemt, hoe groter de hoeveelheid, die pappy kan produceren, wat uiteindelijk mischien wel(letwel; misschien)de prijs kan drukken. Nee, waar het hier om gaat, is een ander goeddoel het gaat, om stichting Primaat, ook wel stichting AAP genoemd. Wanneer je, je Air Mailskaart nooit gebruikt, dan kun je, je AirMails overmaken, naar stichting AAP, die, die Mails, dan gebruiken, om Primaten, die door randduhbylen uit de vreemde zijn meegenomen; een beter leven te geven. Het mooie is; het kost je niks, hetgeen dus niet ten koste zal gaan van je eventueel te bestellen bidon`s. Nou, da`s nou zo`n casus, waar pappy alleen over kan stellen, da`s louter: win-win. Dus mocht u gebruskeerde primaten een warm hart toedragen en ze een handje willen toesteken, dan is dit een mogelijkheid, waar ik u toch even, op wilde attenderen. He, over primaten gesproken(zijn we dat niet allemaal?)Arnold, waarom duurt het in ene tijden, voor deze hyperaktieve rakker, op deze site kan komen?(Heeft pappy die tractorband, een paar x tegen de muur geworpen, maar het hielp niet, op me kopgehangen; no dice, hard gegild; zelfde faecalieen). Die ratsmoedee, duurt nu al tijden en kost me pakken Falium(u vat hem), om de wachttijd, door te komen. Keh pasa?. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16766 Posts |
Posted - 03 Nov 2011 : 09:08:28
|
VOORZICHTIG
En daar ben je dan niet alleen 84 jaar, maar ook de Journalist van de Twintigste Eeuw voor geworden: Henk Hofland heeft een boek geschreven dat misschien wel uit de handel moet worden genomen.
Dat-ie dat nog op z’n ouwe dag moet meemaken.
’Platter & Dikker’ heet dat boek, dat gevuld is met een essay van Hofland en foto’s van Roel Visser. Er werd ook een kiek van Marcel Quax in geplaatst, uitbundig getatoeëerd lid van de motorclub Satudarah, maar vroeger beter bekend als de zwaarste man van Nederland. Hij woog destijds 336 kilo, hij was te gast in tv-programma’s van Willebrord Frequin en Ton van Royen en hij pikt het niet dat er, volgens de dagvaarding, „een koppeling wordt gelegd tussen a-socialen, hufters, agressievelingen, hebzuchtigen en Quax.” Daarom sleept hij uitgever Bas Lubberhuizen voor de rechter. Hij eist tevens een schadevergoeding van tienduizend euro.
Nou, ik zou het óók niet pikken, als ik Quax was. ’t Is zo’n schatje, ons Marcel. Je hoeft hem maar te zien en je smelt. Vooral wanneer hij met die lekkere vlezige ontblote getatoeëerde armen van ’m op zijn Harley zit, zou je hem zo Olvarit willen gaan voeren. Steeds opnieuw verbaas ik me er ook over dat er geen vleugeltjes op zijn rug zijn gegroeid. Marcel is een engeltje, dus ik kan mij best voorstellen dat hij zich beledigd voelt.
Wat hadden Henk Hofland en Roel Visser met ’Platter & Dikker’ voor ogen?
De titel zegt het al, zou je denken.
Toch trachtte Hofland het vorige maand in de DWDD letterlijk zo uit te leggen: „Er is zich een nieuwe type mens aan het ontwikkelen. Soms zijn ze dik, soms zijn ze plat, soms zijn ze plat en dik, soms zijn ze dik en plat, soms zijn het ook onzettende platteriken die broodmager zijn, of buitengewoon beschaafde mensen die vetzakken van heb ik jou daar zijn.”
Ja, neemt u deze opmerkelijke duiding rustig nog een keertje door, hoewel ik mij kan voorstellen dat zich bij u nu reeds het allereerste begin van de conclusie heeft ontwikkeld dat de Journalist van de Twintigste Eeuw voorlopig weinig kans maakt om zijn titel in de eenentwintigste eeuw te prolongeren.
In tegenstelling tot zijn fotograaf, die de woorden schaamteloos, plat, ordinair en stijlloos in de mond nam, was Hofland wel heel voorzichtig bij Matthijs van Nieuwkerk. „In dit boek is niets te vinden waaruit blijkt dat wij van mening dat er iets mis is met deze mensen”, zei hij zelfs ook. En dat terwijl uit zo’n beetje alle teksten en alle foto’s blijkt dat hij juist van mening is dat er alles mis met de geportretteerden.
Hij walgt van de volgevreten, hufterige types die het straatbeeld steeds meer beginnen te overheersen.
Daar heeft hij gelijk in, maar waarom zégt-ie dat dan niet gewoon?
Ik denk dat zelfs Marcel Quax daar meer waardering voor zou hebben gehad.
Rob Hoogland
|
|
Klacht indienen  |
|
Topic  |
|
|
|