| Author |
Topic  |
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16772 Posts |
|
|
Duhbyl@hotmail.com
Ridder in de Orde van Fortuyn

31095 Posts |
Posted - 18 Jul 2010 : 08:30:57
|
Jonguh, vroeger had je Hagar in de Seiner, die kwam een keer bij ze kwakzalver zei die dokter;"Ik weet niet, hoe je het doet;veel eten veel zuipen en weinig slapen", zegt Hagar;"Veel eten, veel zuipen en weinig slapen". Trouwens laatst las ik ok nog een ouwe van hun, gaat hij naar die zelfde piskijker(die lucratief te werk gaat)zegt ie;"Wat heb je voor advies voor een zieke, arme man?"zegt die druide;"Eet elke dag een appel". |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 18 Jul 2010 : 08:55:20
|
Jonguh, Duhdroo weet nog niet dat ze vader duhbyl is. Hij blijft maar koekuh ragen. Nou krijgt hij van pappy steeds een krackertj, die we dan samen koeken noemen; en blj dat ie is. Ook water is volgens mij stiekem ze lijfdrank geworden(niet te verwarren met mijn lijfwater, dat feitelijk ochtendwater is, en; tevens nog steeds voor een meer(met de nadruk op meer), dan schappelijk bedrag via de pm te verkrijgen is). Send the dough; and you will receive a flow(vr nr Vndl). |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 18 Jul 2010 : 08:57:10
|
He, over emotionele wakken gesproken; naast de Seiner mst pappy ok Harrie. Nou is Pim er niet meer, maar toch. Het hoort toch; bij me zondag. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 18 Jul 2010 : 10:49:12
|
He, om bij zondag te blijven. Kan deze of gene, of; iemand anders; Rob plempen met zondag?. Tuindeur open, wachten op de tour. Topetappe, likkebarendlekkerkoellessend, maar dan anders. Ben er nu toch, kan iemand; 'Begging you' plempen, hoor ik op de achtergrond, terwijl ik een rekreatiewoning overweeg aan te schaffen. Zo maar even me nummers inspecteren. "Namjoregentjo!!!". He er komt niemand kijken, he dat drukt de prijs. Misschien; kom ik zo wel aan een goedkoop montuur, moet me stiefvader wel mee om te onderhandelen.. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 18 Jul 2010 : 12:30:41
|
Grappige docu. Over de PDM ploeg. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 18 Jul 2010 : 12:40:03
|
De hele ratsmoedee in een notedop. Het belangrijkste is dat feitelijk niemand 'doping' gebruikte. Was het niet Peter Winnen, die na de koers en sigaretje deed?. |
Klacht indienen  |
|
|
hirihiri123
Erelid

Netherlands
16772 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 07:32:06
|
DUURZAAM
De eerste subsidieaanvraag is reeds onderweg naar VROM. Ik reken op minimaal een tonnetje, want het idee is briljant.
Onder de kop ’Duurzaam wippen: het kan!’ wil de zojuist door mij opgerichte stichting ’Red Moeder Aarde (SRH)’ bevorderen dat de mensen zich bewust worden van het feit dat het de duurzaamheid niet ten goede komt wanneer zij tijdens de geslachtsdaad de bed-en/of schemerlampen laten branden, zelfs wanneer het spaarlampen betreft. Steeds meer wippers doendat, zo blijkt uit gedegen, zelf voorgefinancierd onderzoek van Red Moeder Aarde (SRH), dat zich ervoor wil inspannen om de calvinistische, maar zeer milieuvriendelijke gewoonte om gedurende de cohabitatie en alles wat daarmee samenhangt het licht uit te doen, in de Hollandse slaapkamer te herintroduceren.
Gekkigheid, denkt u? Nou... Wie zaterdag in deze krant gelezen heeft hoe wijd de VROM-subsidiekraan openstaat voor clubjes met ideeën over het vergroten van de burgerlijke bewustwording aangaande duurzaamheid en klimaatverandering, zal nauwelijks nog de wenkbrauwen fronsen.
„Miljoenen euro’s worden dit jaar uitgedeeld”, stond er. „Bijvoorbeeld aan een initiatief om winkeldeuren dicht te houden voor een beter milieu” (tadaaah: 104.564,02 euro). Maar ook aan een actie om „partijen in een spanningsvolle relatie” met elkaar in gesprek over duurzaamheid te laten gaan (hupsakee: 86.000 euro), of aan een „hardloopevent voor schone lucht” (boing: 123.436,25 euro).
En wij maar inleveren, de komende jaren, hetgeen alleen nog maar erger zal worden wanneer die groene maffia van paars plus aan de macht komt.
Ik citeer tenslotte de motivering van de subsidieaanvraag door Red Moeder Aarde (SRH).
„Een toenemend aantal oerdriftvolgers in onze toch al zo coïtaal gerichte maatschappij kan inmiddels tot de WYSI-WYG-categorie worden gerekend: seksliefhebbers die in hun onophoudelijk genotsstreven willen zien wat voor een vlees zij in de kuip hebben.
Over het algemeen leidt dit tot een aanzienlijke vermindering van het besef dat hiermede een klimaatonvriendelijke houding wordt aangenomen. Vooral jongeren, die veelal niet terugdeinzen voor meerdere paringen per nacht, dienen er om die reden van overtuigd te worden dat het aanbeveling verdient het minnespel in het donker te verrichten.
In verband met het gebrek aan ervaring op hun leeftijd, kan copuleren op de tast aanvankelijk voor de nodige misverstanden zorgen: persoonlijk herinneren wij ons nog zeer levendig hoe moeilijk ons buurmeisje Geertruida de ochtend na onze eerste samensmelting liep.
Om die reden zullen ook videocursussen en handleidingen moeten worden vervaardigd, een taak die Red Moeder Aarde (SRH) eveneens graag voor haar rekening neemt. Hiervoor is een aparte subsidieaanvraag ingediend (zie bijlage).” Kassa! Wat zegt u? Waar dat SRH voor staat? O ja, da’s waar ook: als ik Red Moeder Aarde zeg, dan denk ik stiekem: Speciaal Rob Hoogland.
|
Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.
|
Klacht indienen  |
|
|
Ongelovige
Gerenommeerd lid

Hangmatten Paradijs Nederland
3202 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 14:13:19
|
| Hahaha, leuk stukje. Misschien..., heel misschien kom ik ook wel op een ander briljant idee waar ik een ton subsidie voor kan binnenharken. Wat dit stuk over duurzaam wippen betreft kan ik de groene maffia het volgende melden: doe het in de ochtend, dan hoef je niet eens lampen aan te doen. Ik stel voor om speciale "duurzaam wippen-rechercheurs" in te zetten die gaan controleren of mensen zich hier aan houden. Kan ik even vangen voor dit briljante idee? 100.000 euro is voorlopig genoeg, dan kan ik alvast aan de slag. Rapport uitbrengen bij André Rouvoet? |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 15:28:25
|
Nou, even dacht pappy, dat hij in de tusssentijd, dat Monchool op vakantie was geweest; zwaar frigide was geworden. Gelukkig, voelde pappy vanochtend al een enorme drang en dat was nog voor pappy Rob`s ze stukkie tot zich had genomen. Edol, was wederom in town. Trouwens, weet iemand hoe je zo`n subsidie pot kan kraken, want pappy heeft een wel redelijk idee, waaarbij het mes aan twee, of eigenlijk drie; kanten snijdt. Voor de rest; is de kop er weer af. Nog vier dagen en het is alweer weekend, ow, ow, ow; wat is pappy weer euforisch. Moet ik eerlijk zeggen, op een bepaalde manier is het niet leuk om buiten te spelen als Monchool er niet is, dan is het zo sneaky. Nee, laat haar maar boos zijn, als pappy beneveld thuis komt. Nou met een beetje mazzel aankomende zaterdag 21 miljoen slepen. Doet mij weer denken aan 3x7, pappy is er helemaal klaar voor en zo niet; dan toch. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 17:41:58
|
Jonguh, pappy heeft gekookt. Komt Monchool zeggen, dat het lekker is als ze thuis komt en er is gekookt. Ze heeft nog geeneens geproefd. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 17:49:40
|
Pappy tegen Monchool over ze culinaire hoogstandje;"Dit zou wel eens het begin van het einde kunnen zijn". Zegt die eigenwijs;"Nee hoor; di is pas het begin". Ik wordt gemaand met de woorden;"Ik heb trek". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 18:35:46
|
Zo gemeen als putwater; die twee. Eerst zegt Monchool, dat het wel lekkker is, dan begint Duhdroom nog een portie te eisen. Tot overmaat van ramp versprak pappy ze eigen. Vroeg Monchool;"Vindt jij het niet lekker dan?","Jah, eeuh; nee, bedoel ik". Heeft pappy ook nog maar even afgewassen, zodat ze de`r eigen echt rotschaamt en bij Dudroom gaat het van ze zakgeld af en hij is onterft, maar ik weet niet of; dat nou een na of voordeel voor hem is. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 18:45:26
|
He, Ancarlo in de huis. He; hier kun je ook gewoon gezellig kletsen, maar ik klets liever in de pub, dan voor me vreemde moeders wangsneewangweg. Ben je weer een beetje de oude?ik bedoel, dat je weer van je af weet te bijten. Wat overigens onverlet laat, dat ik geen zin heb in jouw tanden in mijn broek, ik vroeg het meer voor het algemeen. |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29758 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 19:39:44
|
Yes, i´m back Gewoon mijzelf hoor, lekker discudingesen, genoeg van dat gezewer van links intellectueel volk (althans dat vinden zij dan van zichzelf) Wel op AD geweest, maar God, wat kunnen die linksen beledigen en op de man spelen zeg, enge mensen bahbah en maar roepen dat anderen dat doen?? Snap jij het nog??
Nou, ben er weer om je te pesten jongie!
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 20:11:52
|
Jonguh, kon pappy als dank voor zijn gastronomischecapriolen ook nog ijs te halen. Het moet niet duhbyler worden. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 20:17:38
|
He rustig, he!. Dit is een tent met cachet(ookal komen er arme sloebers, sterker nog; een arme sloeber baat het uit). Ohja, hou je er wel rekening mee, dat Marjan hier nog steeds het deurbeleid voert. Het zou jammer zijn als zij jouw de toegang tot de pub moest ontzeggen, dus ik zou zeggen; bedenk je eerst drie,4 keer voor je vingers de tiptoetsen beroeren. Voor de rest; goed je weer te zien, altijd leuk als iemand mij in de haren wenst te vleigen, terwijl pappy coupe du Pim draagt. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 20:19:28
|
Hmmm, Ancarlo back en meteen op stoom. Volgens mij; had je ons stiekem gemist. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 20:35:25
|
Monchool en pappy hebben afgesproken volgend jaar de Nijmeegse vierdaagse te gan doen. Dan zitten we volgend jaar extra lekker op de bank in de wetenschap, dat we daar ook 20, 30,of 40 kilometer hadden kunnen lopen slenteren. Moet ik bij zeggen, dat als kind(niks veranderd feitelijk)de vierdaagse wel leuk was. Maar om nou 4x zolang in de herkansing te gaan;'no!'. Monchool leest mee, ze voelt zich bij nader inzien niet echt gecharmeerd van haar pseudo, pappy ziet er niks fouts in. "Kijk eens naar je hand","Wat is daar mee?","Van wie is die ring? ai resdt mai kees". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 20:56:54
|
Jonguh, doodziek is pappy van dat Spoorloos. Volgens mij is het gewoon een ordinaire binnensleep aktie. Net zoals die All you need is love kerstmis special. Ook zeer goed om lieden binnen te slepen. Overigens veel meisjes, die verleifd waren geworden op Turken, maar het is al weer een half jaar gelden. Mij benieuwen of ze die truc wederom in de sentimentele kersttijd proberen. ook sluiten ze elke keer af met de 'verrassing', dat al die gasten uit alle windstreken hierheen zijn gekomen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 21:06:23
|
Jonguh, pappy is gesloopt; kinderenbedtijd. Uns kiekuh, of Monchool mee wil, anders moet ik haar wijzen, op haar huwelijkseplicht. |
Klacht indienen  |
|
|
ancarlo
Super Allochtoon

Israel
29758 Posts |
Posted - 19 Jul 2010 : 22:19:19
|
Hmmm, Ancarlo back en meteen op stoom. Volgens mij; had je ons stiekem gemist.
Zeker weten, kwam daar dus vandaag echt achter! Blij weer terug te zijn bij mijn eigeste cluppie! Slaap lekker voor straks!
ancarlo |
keep this old American-Indian saying in mind: you can not wake a person up who pretends to be asleep.
Shalom |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 20 Jul 2010 : 07:30:57
|
Jonguh, Monchool ziet er zo lekker uit, dat ik haar bijna niet de deur uit wil laten gaan. Nee, ploft de lotto, dan wordt ze zeker mijn toegewijde persoonlijk assistent. Ohja, morgen is het overigens de 21e, dat lijkt me een parfecte dag om me lotto formulieren te halen, temeer; omdat de Jackpot op 21 miljoen staat. Daar is de belasting dus al af, he! Zoals me stiefvader altijd zegt(die notoire zwartwerker);"Dat je maar veel belasting mag betalen, dan heb je ten minste wat verdiend". Zegt Monchool;"Is het goed wat ik aan heb?","Urineer niet, je ziet er meer dan lekker uit","Jah, maar het gaat ook, om me inhoud", moest pappy aan die reclame denken;"Who cares?!". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 20 Jul 2010 : 08:06:17
|
Niet verbaasd zijn als er bij de volgende babyboom van Tensen een kopkleedje met kinderwens, op ons gemoed komt spelen. Althans, wanneer zo`n geval zich aandient, zal het expliciet op ons netvlies worden gebracht. Terwijl het gros van de mensen zal denken;'Ik zie al genoeg zwangere kopkleedjes". Doet me denken aan die belegen mop, over islamitischekunstmatigeinseminatie;"Ali trekt zich af en spuit zijn kwakkie tegen de muur, Fatima tilt haar rokken op en de vliegen; doen de rest". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 20 Jul 2010 : 08:36:23
|
Wilde pappy vanochtend zijn huwelijkseplicht voldoen, zegt Monchool;'Kun je niet gaan hollen?","Jah, maar zo zijn we niet getrouwd"reposteerde pappy. Nouja, eind goed, al goed, maar toch, daar gaat het niet om, het gaat; om het idee. Ohja, geestelijk heb ik nu 7 kilometer afgelegd, ik heb blaren op me voeten en geen zin meer, maar; nog 33 kilometer te gaan. Hopen, dat Monchool bij de finish wacht met bloemen. 1 mazzel je moet er veel bij drinken en daar heeft pappy dan weer geen problemen mee. Nou, ik ga weer verder. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 20 Jul 2010 : 11:09:09
|
Jonguh, pappy blijft het zeggen; die wet van Aboe werkt als een tierelier. Vanochtend geen 1 kopkleedje gezien en ook geen kwaadbaardigejurk. Na 9 maanden hier het socialevangnet op spanning houden, nu; 3 maanden in Zand van herkomst(herkomst ouders)heerlijk de batterij op laden voor zo`n zelfde termijn. Het succes van deze wet is vanuit bepaald perspectief; ongekend. Ow, pappy loopt weer mee, los van me naam geen complicatie`s, er is risisco, dat ik eventueel gevaar loop met de hitte. Moet ik bij zeggen, dat in mijn geval een zonnesteek redelijk gecamoufleerd wordt. Wel me zonnehoedje op, voor het geval me waterhoofd begint te koken en pappy de hele tijd loopt te fluiten. He, misschien bedoelen ze pappy met de TBS`er die meeloopt. He, laat iemand die mensen vertellen, dat mijn deelname slechts een virtuele betreft, voor er problemen komen. Over problemen gesproken, doet me trouwens denken aan die gozer, die in de kroeg komt;Man wandelt een kroeg binnen en zegt luidkeels;"Geef mij een biertje en doe de hele tent wat, voor er problemen komen", nou; dat gaat nog 2x zo, en de man maakt aanstalten om het voor een derde keer door de zaak te brullen, zegt die barman;"He, zou je niet eerst even die vorigen afrekenen?". Zegt die kerel;"Zie je?, daar heb je de problemen al". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 20 Jul 2010 : 11:19:11
|
Toch; had Desi nooit een staatsgreep gepleegd, dan was hij nu nooit de verkozen president van Suriname geworden, maar je moet het wel willen zien. Een balletje kan vreemd rollen. Met ze gezworen vijanden in een kabinet. Van sergeant in het Nederlandseleger; tot president van Suriname, een sootemet net als Saddam Hoessein, maar dan; in het klein(vr nr Vndl). |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 20 Jul 2010 : 14:31:42
|
Eigenlijk is dit net als de winst van de VVD, maar dan anders. Machiavelli zei het al;"Het volk verlangt altijd terug naar de vroegere leiders". Wie had echter kunnen vermoeden, dat de mensheid zo zijn best zou doen, om zijn stelling te onderstrepen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 20 Jul 2010 : 14:45:21
|
Mooie taqiyya bij RTL7. Die Turksefietsenmaker krijgt gratis airtime. Olie voor immigratie(lees; islamisatie), want het is gratis reclame, maar je moet het wel willen zien. |
Klacht indienen  |
|
|
Ongelovige
Gerenommeerd lid

Hangmatten Paradijs Nederland
3202 Posts |
Posted - 20 Jul 2010 : 23:23:22
|
Ancarlo, was je nu zo lang weg omdat je op Aruba zat of heb ik wat gemist? Welkom terug in ieder geval! |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 21 Jul 2010 : 06:42:15
|
Enigste wat ik zeker weet, is dat pappy, Ancarlo had gemist. Bedenk ik, dat je niet altijd exact met iemand op 1 lijn hoeft te zitten, om zijn, of haar aanwezigheid te appriceren. Trouwens, gelukkig maar voor Ancarlo, dat ze niet om mijn golflengte zit(zie me naam), want op die frequentie resideren, is een crime, althans; persoonlijk heb ik er niet zoveel last van, maar me omgeving is er niet altijd content mee. |
Edited by - Duhbyl@hotmail.com on 21 Jul 2010 06:43:55 |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 21 Jul 2010 : 06:56:21
|
Pappy noemde Monchool iets te enthousiast: sexbom. Herhaalde Duhdroom het, of hij heeft er gewoon oog voor. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 21 Jul 2010 : 15:58:50
|
He, over sexbom gesproken, kan iemand Tommy plaatsen?. Stiekem is pappy toch blij, dat ie geweest was. Komt ie in de Music-hall, dan ga ik nog een keer. Moet ik bij zeggen, dat ondanks, dat ie in Rotjeknor optrad, toch een zoete smaak heeft achtergelaten. Moet ik bij zeggen, dat ik daar geen; slokje kraanwater had genomen. Nee, Tom was als een Pinda van Duifisch(geen reclame);OK!. AFM overtreed eigen declaratie regels; ik zie een schone taak voor het ministerie van restitutie. Jonguh, komt dat ministerie er, dan laten we de krediet-crisis met 7 mijlslaarzen achter ons. He, pappy heeft ze systeemlotto`tjes aangeschaft. Met een beetje mazzel moet ik met vervroegd pensioen, maar toch nog rijkelijk laat als je het mij vraagt. Helemaal als je bedenkt, dat pappy dacht dat zijn werkzame leven na de lagere school al voorbij, nou deed ik er wel extreem lang over, maar toch. Ik was helemaal klaar, om na me pubertijd vervroegd uit te treden zonder aan te treden; zegmaar. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 21 Jul 2010 : 17:09:41
|
Hat pappy 0 goet bei su lukkie dej. Dus hij wil twee nieuwe halen. Komt dat nieuwe meisje achter de balie in eens met een bekend accent pappy napraten. Meteen even me vreemde Chinese accent aangewend en gedreigd naar het discriminatie bureau te stappen, toen bond ze wel in. Wil pappy weglopen, zegt ze;"He, waar ga je heen?"(alsof het haar wat aan gaat),"Hoe bedoel je?","Ow, sorry ik zie het al","Ik dacht dat je wat had!, want je kan het krijgen, zo als je het hebben wil!". Voor de rest even goede vrienden hoor en ze wenste me succes. Nou, hij kan zomaar goed zijn voor 9 ton, moet er nog wel belasting van af hoor. Maarja, wie het kleine niet eert; kan best te vreden zijn met heel veel. |
Edited by - Duhbyl@hotmail.com on 21 Jul 2010 17:26:50 |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 21 Jul 2010 : 18:03:23
|
Nou lijkt Duhdroom niet echt op pappy, omdat mensen zeggen, dat het een knappe jongen is. Dan ga je toch twijvelen over je co-ouderschap, wanneer ik hem dan als een volleerd carnivoor de stukjes vlees uit mijn culinaire hoogtepunt zie uitzoeken, dan zou je kunnen stellen, dat we zonder enige twijfel enigzins verwant zijn. Ik kan hem helaas nog niet wijsmaken, dat hij net als Popeye ook ze spinazie moet eten. Komt in ene toch Monchool binnenwandelen, dus feitelijk had zij ook alles(en een beetje meer) kunnen doen. Want ze gaat pas later weg. Pappy voelt zich een beetje in de aap gelogeerd. Nouja, je moet ergens te rusen gaan. |
Klacht indienen  |
|
Topic  |
|
|
|