| Author |
Topic  |
|
|
Joop Klepzeiker
Ridder in de Orde van Fortuyn

Open Inrichting Nederland
18935 Posts |
Posted - 01 Feb 2012 : 16:57:26
|
ga in griekenland wonen dan hoef je de grieken niet te spekken kan je wel ontvangen.
Verhuis naar Suriname en ga aan de cola kreek wonen kan je lekker parbo drinken is goed voor de productie !!
|

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 01 Feb 2012 : 17:08:53
|
Sterk gespeeld en het overwegen waard. Joop, stuur een pm en neem een fustje af, om pappy`s overtocht te bekostigen. Uiteraard, mag jij pappy`s water, op Parbobasis als exclusieve-franchiseondernemer exploiteren. De kleur schakering mede, in ogenschouw genomen; een gouden handel. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Joop Klepzeiker

Open Inrichting Nederland
18935 Posts |
Posted - 01 Feb 2012 : 17:28:34
|
Aha een tropische verrassing puur natuur rechtstreeks uit de wouden van suriname, dat moet te verkopen zijn aan de bakkra's |

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 01 Feb 2012 : 20:16:53
|
W-tjuh!. Pappy gaat jouw geen enkele beperking opleggen, wat betreft; de opslag, die jij wenst te hanteren. Wat onverlet laat, dat pappy dan wel weer 51% van die opslag eist, maar; zulks is een futiliteit. Pappy voorziet; een mooie en langdurige congsi. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 01 Feb 2012 : 20:27:59
|
Joop, heb je een goede afzetmarkt, dan wil me stiefvader je ook wel leveren. Nou is dat spul van die Auwh niet zo geconcentreerd als het produkt van pappy, hij kan wel zeiken als een stier, dus wat hij aan stevige 'bite' mist, dat maakt hij met de hoeveelheid goed. Uiteraard staat het je vrij om een monstertje je smaakpappillen te laten passeren, maar zulks is allemaal; later van belang. Het wachten is, op je eerste order. Ow, hij ziet zijn produkt trouwens graag in de markt gezet als Dauwdruppels(niet te verwarren met druppels, die de fallus verlaten, tijdens; het dauwen). |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 02 Feb 2012 : 07:52:33
|
Hej, het blijft verdacht stil rond die auto van 1 op 111, he. Freemdt, want met al die ratsmoedee in Dar islam, zou je denken dat zulks een toepassing razendsnel, overal terwereld, op allerlei gebied geimplementeerd zou worden. Zegt pappy bij, dat ie; z`n naam, niet mee heeft. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 10:35:01
|
Pappy zei het al; de crisis hier lijkt over, maar toch sneuvelen er mensen, die dachten een occupatie, tot hun 67ste te hebben gevonden, mede om het pardon te betalen. Overigens is pappy dan nooit te laat, om ze in retro-perspectief te wijzen, op het feit, dat ze op pardon fasciliserendepartijen stemden. Dan lijken het wel grootafnemers, want ze trekken zulke zure gezichten. Helaas, zijn ze dan al niet meer in staat, om; zulks af te nemen. Kun je, je een bidon veroorloven, dan; smaakt de crisis, minder bitter. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Feb 2012 : 19:21:34
|
Jonguh, leest pappy in een gedateerde krant, dat Woutur Bosch iets zegt, wat pappy`s niet comfortabeler deed zitten. Nederland krijgt noodlening niet terug, daarom is het beter zo snel mogelijk een deel van de schuld kwijt te schelden. Nog even de reden waarom pappy best wel wat centen wil steken, in een gokje, op de afwaardering van Griekenland. Boschje over, of Griekenland, in de euro zal blijven;"Ik betwijfel het". Mij benieuwen, wat de Jachur, over zulks zal zeggen, want die lijkt me met zulks een retoriek, flink in de wiek geschoten. Zouden we na die afwaardering, wel de centen van ABEN terugkrijgen, of; is dat van het zelfde laken een pak, want dan spreken we zegmaar niet, over; een kreukvrije stof. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 07 Feb 2012 : 10:40:19
|
Hej, is er hier geen beursknakker, die weet hoe pappy een gokje kan maken, op het faillesment van Griekenland?. Over een termijn van 14 maanden, want zed zouden het zomaar kunnen rekken. Joop?, Frans?. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 07 Feb 2012 : 15:28:19
|
Duh Jachur is ziek. Tegen de Helassanen;"We kunnen de leningen aleen aan de Hollanders en Duitsers verkopen, als jullie akkoord gaan met de voorwaarden". Gefallus, want je koopt niks aan ons, je besteelt ons". Ohja, RTEL-Z. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 07 Feb 2012 : 15:33:55
|
Frans, wat moet pappy doen, om een grijpstuiver aan het faillissement van Hellas te verdienen?. Krijg jij; een slok(je) van het huis!. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 07 Feb 2012 : 17:00:21
|
Chrappuch, pappy vermoede laatste tijd al Olie voor immigratie(lees; islamisatie) bij RTEL-Z. Nu kwamen ze met een hakkelende Allahtoonse vakbondswoordvoerder, op de proppen(vreemd, je zou een vollediggeintergreerdeperfectNederlandssprekende verwachten). Om maar eens de werking van het water te onderstrepen. En dan; heeft pappy alleen gevoeld(lauw/warm; door de bidon heen) en nog niet eens; geproefd. |
Klacht indienen  |
|
|
frans groenspaan
Gerenommeerd lid

3816 Posts |
Posted - 07 Feb 2012 : 17:57:41
|
Duhbyl,
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten. De Grieken zijn vluchtwegen aan het zoeken. Zij zijn al enige dagen in gesprek met de leiders van Rusland om faciliteiten van hun havens aan hen te verkopen tegen goed geld.De Russen willen faciliteiten voor hun vloot kopen. Dat maakt de gehele situatie onvoorspelbaar. Het is ook nog maar de vraag of de olie van Iran nog bij hen blijft binnenstromen. Ik waag mij niet aan voorspellingen Als zij uit zichzelf eruit stappen heb je kans dat banken en verzekeringen héél veel geld moeten gaan dokken ter compensatie. Volgens mij is men binnen de EU en Griekenland nu bezig deze rekensom op tafel te krijgen. Het is uiterst verdacht dat iedereen doet alsof hun neus bloedt. |
Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 13 Feb 2012 : 21:11:02
|
Zware kost bij Tegulicht. Voor de liefhebber dan. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 14 Feb 2012 : 13:53:12
|
Jonguh, steeds meer zaken blijken failliet te gaan, volgens RTEL-Z. Jammer, dat, die proefballon, om iedereen net als in de USA wat extra pecunnia te geven, om de binnenlandse economie te stimuleren, nooit wat is geworden. Nu worden we geschoren, om Hellas, niet kopje onder te laten gaan. Uiteraard, natuurlijk; 2 paspoorten, maar 50% van dit bedrag. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 14 Feb 2012 : 15:52:17
|
He, de Saoudie`s hebben minder olie als geraamd, dan worden pappy`s panelen intrinsiek meer waard. Dat zijn leuke dingen, voor; de mensen. "Maar; we doen het natuurlijk, voor het milieu". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 15 Feb 2012 : 16:48:43
|
Jonguh, ook bij Wegunur, krijgen zo`n 300 mensen een neus, in de ster. Dan ga je slcht hoor, om zo; het nieuwe jaar te beginnen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 17 Feb 2012 : 09:18:58
|
Pappy, hoort die rakkers, die over 180 punten AEX repten weinig meer. Nouja, een kniesoor, die op zulks let. Maar je zou maar zwaar, op je putjes hebben ingezet. Zegt pappy bij, dat mocht het water gaan lopen, hij zulks; ook zou doen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 21 Feb 2012 : 08:34:28
|
Hej, 130 miljard voor Hellas. Moeten de banken wel 53 ipv. 30% kwijtschelden. Is toch minder als 70, maar dan; blijft er nog wel een petit probleempje, toch?. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 23 Feb 2012 : 20:50:21
|
He, een paar dagen geleden plempte iemand een intressant stuk over zilver. Weet iemand nog waar het staat. Het kwam zelfs met een stukje video. Pappy, zou het graag nogmaals lezen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 27 Feb 2012 : 19:39:26
|
RTEL-nieuws meldt, dat we steeds meer lenen, maar het niet meer terug kunnen dokken. Ondertussen maken de hoge mensen zich druk, of we Hellas moeten helpen, terwijl we tevens op het punt staan ze uit de unie te werpen, net even nadat we ze de laatste lening, die ze nooit gaan terugbetalen hebben gegeven. Hetgeen betekent, dat; het feitelijk, Ochtendwater, door het water-closet is. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 29 Feb 2012 : 15:52:25
|
Jonguh, geNeel bij RTEL-Z, over doorwerken. Maar, geen woord, over dat zulks noodzakelijk is, omdat zo`n 35.000 permanent, tot in het graf uitkeringsgerechtigden in de hangmat zijn geparachuteerd. Voorlopig blijft pappy dus de enigste, die deze glaszuivere conclusie zal bezigen. Zelfs Pownuws ziet geen aanleiding, om ooit de goegemeeschap hierover in te laichten. Nouja, misschein die nieuwe zender van Surunsen. Misschien kan die in retroperspectief nog even aanstippen, waardoor; Jop zijn behoefte, naast het water-closet spoot. Wel een kledderzooi is het geworden, door zulks, maar het heeft de import iedergeval vertraagd. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 29 Feb 2012 : 15:55:06
|
Zou je denken, wat heeft zulks met de beurs te maken?. Nou, rekenmaar, dat zulks een aanslag op uw beurs is. Vraag Ronald maar. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 29 Feb 2012 : 16:16:19
|
CDA bestuurster klaagt, over graaicultuur bij RTEL-Z. Terwijl even, darvoor er een item is, over, dat CDA`ers het meeste onkosten claimen. Freemdt. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 01 Mar 2012 : 14:51:23
|
Nou is pappy geen econoom(zie me naam), maar als er even vlot 529,5 miljard eurie, in Europa wordt gepompt, ligt er dan geen mega-infaltie op de loer?. Ohja, Bartje is even; niet aanspreekbaar. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 02 Mar 2012 : 11:37:44
|
Laat maar. Kijk vandaag, bij RTEL-Z; de kijker aan zet. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 02 Mar 2012 : 14:17:51
|
He, wanneer we die gasten uit Hellas, niet uit de brand helpen, hebben we dan ook nog een begrotingstekort?. Want anders is het; appeltje, eitje. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Mar 2012 : 15:36:24
|
Fritz Wester is wel een in riolenresiderendknaagdier. Die vertelde, dat Geerdt gestemd had, voor de toetreding van Griekenland. Hij vertelde echter niet, dat; hij toen meestemde, om zich te lieeren aan de VVD partij mores. Slim. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Mar 2012 : 15:42:05
|
Gekscherend, noemde de dame Fritz de spindokter van Urineerkrachtig. Zulks; dacht pappy al. Niks nieuws. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Mar 2012 : 16:14:20
|
Stykum merk je wel, dat die Bauman, vaak bij De Bol draait (s)links aan tafel zit. Geerdt steuenen zou zijn lot als gewezentafelzitter bezegelen. Is je aanwezigheid daar ook goed voor een slokje, of schuiven de luiden daar; pro-deo aan?. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Mar 2012 : 17:27:23
|
Jonguh, toch jammer, dat Geerdt ons niet verteld, dat we sinds de invoering van de eurie getroffen zijn, door een 100%inflatie. In nog geen 10 jaar, is de florijn veranderd, in een eurie. Vergeet pappy gemakshalve, die 10 % de`r boven op. Freemdt, dat bij RTEL-Z, zulks; niemand constateert. Jammur Matteis, wist geen 1 voordeel te ontdekken van het uit de eurie stappen(heeft ie waarschijnlijk ook; zijn best voor gedaan.). |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Mar 2012 : 19:38:11
|
Normalytur vindt pappy, die; Bauman wel okee. Het lijkt echter, dat; sinds hij bij van Neomoskee mag aanschuiven, hij (s)linkse teksten dient te bezigen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 06 Mar 2012 : 07:05:37
|
He, stel je gaat nu krom liggen, om je hypotheek versneld af te lossen en wanneer je geen nagel meer hebt, om je wang snee wang te krabben, terwijl er hyperinflatie uitbreekt, kun je dan nog ijszakken aanschaffen?. Inflatie kan toch niet uitblijven, wanneer je hoort met welke bedragen er gesmeten wordt. Tel daarbij, dat onze huidige munt; 2,2x de oude munt vertegenwoordigt en daar waar vroeger, over miljoenen florijnen werd gesproken, Neelt men nu over miljarden eurie. Heb ik iets gemist?, behalve; een Chromosoompje. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 06 Mar 2012 : 16:51:21
|
Poeh, lieden met optie`s op een faillissement van Hellas, zitten bij deze met een harde plassur op de bank. Blijkbaar waren de centenboeren, niet al te welgezind, om; hun verlies te nemen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 09 Mar 2012 : 08:04:54
|
Hej, de Hellassanen zijn gered. Weer kantje boord. He, die banken, die niet meededen met de bailout zijn spekkoper, he?. |
Klacht indienen  |
|
Topic  |
|