| Author |
Topic  |
|
|
Joop Klepzeiker
Ridder in de Orde van Fortuyn

Open Inrichting Nederland
18935 Posts |
Posted - 08 May 2011 : 14:56:00
|
| Mexico koopt 200.000 kilo goud, laat dus de dollar vallen |

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.
|
Klacht indienen  |
|
|
desire
Gerenommeerd lid

5813 Posts |
Posted - 09 May 2011 : 13:25:30
|
De drugsbaronnen of de Mexciaanse regering?? |
Klacht indienen  |
|
|
Joop Klepzeiker

Open Inrichting Nederland
18935 Posts |
Posted - 09 May 2011 : 14:13:13
|
Drugsbaronnen zijn niet dom die zullen dus ook wel goud kopen. Ze moeten immers veel mensen betalen en die willen straks geen dollars meer.
Ik doelde op de regering.
|

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 09 May 2011 : 19:49:01
|
De ING Grobbekuikens, hadden niet verwacht, dat er commotie omtrent; hun beloning zou ontstaan. Drie jaar op bijstandsniveau lijkt pappy wel een passende sanctie, gecombineerd met residentie in een Islamitische-enclave. Mijn perceptie, is dat het de ING geen windeieren zal leggen en dat de bestuurders het dan wel zullen vatten, helemaal met een verlening van een verblijf in de enclave, in het; vooruitzicht. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 13 May 2011 : 08:12:26
|
Poeh, het zonnetje schijnt lekker, het zal pappy niet verbazen als het vandaag een overurendag voor de panelen wordt. He, om het erectie gehalte even aan te geven; Pappy ziet de meter gewoon teruglopen. Langzaam, maar toch. He los van alles en onze pimentarische verschillen, waar is mijn Arischewebkompaan?. |
"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 17 May 2011 : 15:28:24
|
Frits is in deze wel duidelijk tegen de Jager. He, hij vergeet te vermelden, dat de Grieken tot hun 75ste moeten door pezen. Ow, nu wel. Pappy raad de Jager af, de Griekse infrastructuur als onderpand te eisen(zegt ie bij; dat die strijdwagen van Ares, misschien uitkomst kan bieden). Remember Trust-us;"Another; gold, gold, gold". Alleen met Portugal en Spanje valt te onderhandelen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 May 2011 : 18:40:21
|
1 van gisteren met een item, om pappy een hart onder de riem te steken. Om het zonnetje te laten doorbreken. Zulke zaken maken pappy blij; met ze panelen. Dat zei pappy al, op een plat dak werkt de ratsmoedee, volgens pappy beter, dat; dan weer wel. Dat geeft; pappy`s beurs moed. |
Edited by - Duhbyl@hotmail.com on 19 May 2011 18:41:26 |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 19 May 2011 : 19:21:11
|
Nou heeft pappy geen libidoproblemen. Edoch, die achteruitwandelende meter, zou er zomaar voor kunnen zorgen, dat het deze hele eeuw; geheel niet aan de orde, zal zijn. Met een beetje mazzel, gaan ze aankomend weekend; extra hun best doen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 20 May 2011 : 06:44:14
|
Overigens kreeg Turkije vorig jaar 700 miljoen!!!!!eurie(1,4 miljard keiharde florijnen en een beetje)toetredingssubsidie. Me dunkt, dat dit terugeisen en niet meer geven, door de hele zaak te aboteren; de Grieken uit de brand zou helpen. Zonder een centje pijn zegmaar. Sowieso een duidelijke jullie kunnen niet toetreden en we gaan ons de lasten besparen is een juk van onze schouders, maar je moet het wel; af willen werpen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 20 May 2011 : 08:15:38
|
Joop heeft ook een plan en gaat het Rutte voorleggen. Die denkt natuurlijk, dat als mensen droogbrood eten, ze wellicht geld over houden, om naar musicalsterren te gaan kijken. In florisante tijden is dat natuurlijk top, maar het zou pappy niet verbazen, wanneer een kop kofie bij Joop ze theaters 3 eurie kost. Dat stimuleert de cultuurbijdrage niet echt, natuurlijk. Trouwens, die mensen, die naar het theater gaan, die kijken niet op een dubbeltje. De mensen, die echt elke cent moeten omdraaien, die zien nooit een theater van binnen. Jah, als ze er schoonmaken. Nee, die ratsmoedee behoeft echt geen overheidssponsor, om sterren voor een 'markt' conformeprijs aan te trekken. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 20 May 2011 : 08:25:15
|
Jonguh, vreest pappy met grote vreze voor het geestelijk welzijn van s`lands advocaat, want die stelde in iets andere bewoordingen het zelfde als pappy. Nl;Cultuur is er voor het welgestelde deel van de bevolking die de 13% verhoging van de toegangskaartjes best kan betalen". Feitelijk onzinig, dat een schoenmaker moet bedelen voor een laag BTWtarief, maar het voor kleinkunsten en dergelijk; gewoon wordt uitgetrokken, als zou het; een eerste levensbehoefte betreffen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 27 May 2011 : 08:26:14
|
Nou, bij pappy zakt de moed in de schoenen. De meter loopt nog steeds vooruit. Alleen de ijskast en de computer staan aan en de tv op stand-by. Duhdroom vermaakt zichzelf, jammer dat pappy, zijn energie niet kan leveren aan het net. "Jah, maar dan had Monchool nu aan het werk geweest, voor; een 2e elftal, Australisch footbal, he". Ow, nou begint Monchool ookal;"Jezus(het begint gemeengoed te worden), wat maakt die jongen een rotzooi". "Nou, dan nemen we volgende keer een dood vogeltje". Monchool gevat;"Jah, maar dat gaat stinken". "Neehoor, dan bewaren we hem gewoon, in; de vrieskist". "Mach ick broo-tjuh pindakaas?","Nee, eerst opruimen","Kwil nyt opruimuh","Owk goet". Kijk, dat geeft de burger moed, bij gebrek, aan flux. |
Edited by - Duhbyl@hotmail.com on 27 May 2011 08:28:40 |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 05 Jun 2011 : 08:03:28
|
He, een zelfvoorzienende aktie geeft pappy`s beurs; moed. Nou is de ratsmoedee nog niet oogstrijp, maar pappy kan zich niet aan de indruk onttrekken, dat me vegetatie, aan een groeistuip onderhevig is geweest. Groeistuip, doet me overigens wel weer aan Monchool denken, maar dan; anders. He, pappy had zijn anabolen aangeschaft 18 florijnen en zit nu te prakiseren, of hij ook speciaal geprepareerde aarde voor zijn floriade gaat aanschaffen. Heeft pappy het niet eens over de toepassing van de geheime wapens die hij tot zijn beschikking heeft. He, als je met echte mest boetseert, is het dan kunstmest?. Intressante vraag voor de wetenschap, maar pappy zou zeggen;"Begin eens voorzichtig met een pm, voor een bidonnetje te sturen, om het geheel; een goedkneedbare structuur te geven, zegmaar". Want zo als me stiefvader altijd zegt;"Van het 1; komt het ander". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 10 Jun 2011 : 16:03:00
|
He, vanavond trekt de staat. Die zou me beurs, zomaar; moed kunnen doen vatten. |
Klacht indienen  |
|
|
Geert Geel
Topper ................

18405 Posts |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 11 Jun 2011 : 09:24:26
|
De beurs, of anderhalf meiertje?. Dat laatste is toch prettig, voor een dag in de week. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 14 Jun 2011 : 16:42:44
|
Sorry, zonet verkeert geciteerd. "We gaan niet een land, dat failliet is een nieuwe credit-card geven"; is de echte quote. De PvdA(llah) wenst echter wel wat krediet, bij het Collaborerend Dhymmie Appel te kweken. Je weet nooit, waar het later; goed voor is. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 20 Jun 2011 : 17:22:52
|
Voor zover mogelijk(zie me naam), dacht pappy;"Die Grieken staken zich straks nog; gewoon een weg uit de crisis". Everything, that does the trick. Pappy zei nog tegen ze stiefvader;"Ken u muh geen rootjuh lenuh, want anders; kreijgdt u dy mijer, nooidt truch". Verslikte die ouwe, zich een partijtje, zeg. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 24 Jun 2011 : 14:50:42
|
He, de olie reserves zijn ingezet, om de prijs te drukken van de olie. Dat is contra-produktief, voor pappy ze panelen, maar betekent wel, dat op termijn zoals aangekondig, de schaarste aalleen maar groter wordt. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 24 Jun 2011 : 20:32:46
|
Poeh, Luchtvaartpoot Homburg falliet(Huh?!). Ik bedoel; wat kan mij zijn geaardheid schelen?. Mij benieuwen, of ie zondag, bij; Harrie zit. Alle betrokkenen beweren, dat er een luchtje aan het faillisement zit. Dat zit er ook aan het water, dus; dat zegt niks. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 26 Jun 2011 : 09:58:07
|
Possy, possy(vr nr Klk-klk). Zou Harrie met een klein uurtje ons de ontwikkelingen van Richards luchtfietserij uit de doeken doen?. Straks, blijkt het allemaal; een orkaan in een bidon Ochtendwater. Dan, heb je wel; een gecentrifugeerdsapje. |
Klacht indienen  |
|
|
Geert Geel
Topper ................

18405 Posts |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 27 Jun 2011 : 11:57:37
|
Wat weer prijs, of is de 150 punten koers inzicht?. Want anders; had je meer als pappy dit weekend, aber jetzt kome die kamelen. Ook voor jouw geld, maak dan je borst maar nat. Waarmee?, dat moet je zelf weten, maar het lijkt pappy raadzaam als je goed advies inwint via een pm. (ps. snelle levering onder rembour, dat; dan weer wel). Daar hoef je niet met belegennat voor te werken, voor die; 150. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 04 Jul 2011 : 15:21:13
|
Met het oog, op me horoscoop vandaag, toch maar 2 Lukkie dejtjus, voor de hele week aangeschaft. Om me beurs; moed te laten vatten. Eigenlijk had me verjaars horoscoop verteld, dat ik ze morgen pas aan moest schaffen, maar me verjaardag is voorbij en je moet; het ijzer smeden als het heet is, heeft me stiefvader, op een tegeltje staan. Omdat pappy op 1 been niet kan lopen(hij is Nelis niet)is ie potentieel nu toch nog: de kersverse eigenaar van 6 ton. Kun je leuke dingen mee doen, hoor. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 06 Jul 2011 : 21:26:46
|
Nu, een docu, over de usance(vr nr Kt n B), voor de crisis. Hoorde het gister op de radio, de aankondiging, dan he. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 06 Jul 2011 : 21:55:49
|
Wouter B. had geen zin om commentaar te leveren. Vluchtte weg in een auto met chauffeur. Hoe zei zijn voorganger het ookal weer alvorens hijzelf een zakcentje toucheerde?. Ohja;"Het moest afgelopen zijn met de exorbitante zelfverrijking". |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 11 Jul 2011 : 16:39:56
|
De beurs is; in de rui. Althans, er wordt een vedertje gelaten. |
Klacht indienen  |
|
|
desire
Gerenommeerd lid

5813 Posts |
Posted - 11 Jul 2011 : 16:53:46
|
"De beurs is; in de rui. Althans, er wordt een vedertje gelaten.'
Noem jij meer dan 2% een vedertje? |
We hebben godverdomme hier een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen. Ik moet maar horen: "allah is groot", "ik ben een vies varken", "uw bent een christenhond!", dat zeggen zij. En u vind het goed, u laat over zich lopen, en ik doe het niet meer. (Pim fortuyn)
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 11 Jul 2011 : 17:36:03
|
98% van het verenpak intact. Zijn er nog drie donsveertjes waarneembaar en geen zicht op wedergroei, dan spreekt pappy niet meer van verdertje, nee. Maar, pappy moet zich sterk vergissen als er niet straks een hoop pluimen uit een hoge hoed worden getrokken, om alles(optisch)te effenen. |
Klacht indienen  |
|
|
desire
Gerenommeerd lid

5813 Posts |
Posted - 12 Jul 2011 : 12:01:23
|
"98% van het verenpak intact."
De poepert komt nu toch wel lichtelijk in zicht Duhb!
|
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 13 Jul 2011 : 17:59:32
|
Gisteren werkten Alex en Binck niet. Nou, dan ga je slecht, hoor. Zie je, je pakettje aandelen verschrompelen en ligt de site plat. Dan zijn de ijszakken niet aan te dragen, dat is; als je nog pecunnia hebt, om ze af te koelen. |
Klacht indienen  |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 16 Jul 2011 : 08:21:33
|
He, de Seiner meldt, dat onze banken veilig zijn. Hoorde papppy gisteren Koopman, die zei, dat het een farce was, want de spanning, die werd gesimuleerd, ging uit van een werklosheid van 10% terwijl die links en rechts in diverse Europese landen al werd over schreden. Een sootemet winterjas test, bij 20 graden celsius. |
Klacht indienen  |
|
|
Geert Geel
Topper ................

18405 Posts |
|
|
Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts |
Posted - 17 Jul 2011 : 09:30:14
|
Jij heb elke week massul, he?. Pappy had gewoon weer; noempa. Het is dat het zonnetje doorbreekt, dat die panelen, nog wat opleveren, want anders was het echt; Drama(Jah, met hoofdletter, jah). Moet pappy zeggen, dat hij in weerwil van de belofte, dit weekend niet gerookt heeft en ook Bachus niets geofferd heeft. Heeft toch zijn weerslag gehad. Zal Monchool zeggen;"Duimen hoog, voor jou", maar pappy kan zich niet aan de indruk onttrekken, dat; het 1 met het ander te maken heeft. Nou, volgende week, maar dubbel; inhalen. 150, da`s toch meer als drie meier florijnen, ookal koop je er een stuk minder voor. Maar 150 eurie THC staat toch garant, voor een weldadige roes. Je toxideweerstand, verzwakt ook als je dat soort zaken niet; regelmatig bijhoudt. Had pappy bijna die punt gemist en Geert geween, op die one-liner regel, maar ja; nuchter, he!. Zo zie je; elk nadeel, heeft zijn; voordeel. |
Klacht indienen  |
|
|
Geert Geel
Topper ................

18405 Posts |
Posted - 18 Jul 2011 : 01:01:49
|
| Duhbyl, ik snap er niks van, maar vrolijk werd ik er zeker van ! |
Klacht indienen  |
|
Topic  |