Pim Fortuyn Forum
Pim Fortuyn Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | WebSearch | Active Polls | Members | Private Messages | Store | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 NIEUWS
 Financieel (POLITIEK) NIEUWS (ook opinie&column)
 Beurzen vatten moed...(of niet natuurlijk).
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 28

Duhbyl@hotmail.com
Ridder in de Orde van Fortuyn

31095 Posts

Posted - 20 Oct 2010 :  16:38:02  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Poeh, wil ik je niks opdringen hoor, maar; de piepers gekookt in mijn Ochtendwater zou wel eens de opmaat, voor een geheel nieuwe receptuur kunnen zijn.
Zou ik het vocht bij het afgieten, echter niet door de afvoer gieten, maar opvangen, in een reservoir.
Je begrijpt, dat ik dit slechts, in jouw voordeel vertel, want; gewoon afgieten in de gootsteen, zou de vraag naar mijn water aanzienlijk doen stijgen.
Vrijvertaald plas ik hier mee over me schoen, wat schaarste aan Ochtendwater creert, wat dan wel weer de prijs; navenant zal doen stijgen.
Is ook win-win, hoor; Joop door de winter en pappy door de crisis.
Je weet het stuur een pm en je kan een trotse bezitter van een bidon zijn, na aan de gestelde voorwaarden; te hebben voldaan.
Zeg ik bij; dat er nu nog een mogelijkheid bestaat, om de gehele voorraad van vanochtend op te kopen, waarmee je schaarste op de markt creert, die de marktconformeprijs uiteraard, omhoog doet schieten.
Feitelijk; een goudmijntje, in de vorm; van een fonteintje(vr nr Vndl).

"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader.
Klacht indienen Go to Top of Page

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 20 Oct 2010 :  16:52:28  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Poeh, pappy voelt aan ze water, dat Joop in dubio is.
"Zal ik een bidonnetje of een fust aanschaffen".
Fusten alleen op bestelling; ruim van te vooren aan en doorgegeven Joop.

"Al die geloven zijn het zelfde, je mag niks en als het wel mag; is het verplicht"; zei me stiefvader.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 21 Oct 2010 :  14:25:40  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Jonguh, in de UK moeten ze zwaar bezuinigen, maar het budget ontwikkelingshulp gaat met 37% omhoog.
Jah, overal moeten ze snijden.
Pappy moest het ook 2x lezen en toen nog een x, maar het sond er toch echt.
Een sootemet; als je honger hebt, brood bij de overburen over de schutting gooien.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 21 Oct 2010 :  14:31:10  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Pappy gelooft zijn ogen niet, terwijl hij de Populusheraut leest.
De uitgaven voor ontwikkelingshulp schieten juist omhoog met 37%.
Jah,dan worden die verhalen over me focus wel geloofwaardig, he.
Maar het staat er toch echt.
Het artikel heet:Britse ingrepen treffen iedereen.
Maar blijkbaar niet de mensen buiten het eiland; ze houden Verwegistan in ere.
Schiet mij maar af, in een voorbehoedsmiddel, jah.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 24 Oct 2010 :  14:12:14  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
He, een knakker van de AFM zei, dat we niet door goudkoorts bevangen dienden te raken.
Het sein voor een contrairebelegger, om er volop in te plonzen, lijkt pappy.

Geert Geel
Topper ................

18405 Posts

Posted - 24 Oct 2010 :  19:27:19  Show Profile Send Geert Geel a Private Message
Vroeger draaide de beurzen om bedrijfsresultaten, wisselkoersen en economische verwachingen. Tegenwoordig is de beurs verworden tot een rad van fortuin waar oncontroleerbare 'stemmingen', 'gevoelsindexen' en manipulatie de dienst uitmaken. Pure zwendel. Dat MOET misgaan.

Ongelovige
Gerenommeerd lid

Hangmatten Paradijs Nederland
3202 Posts

Posted - 25 Oct 2010 :  12:41:44  Show Profile Send Ongelovige a Private Message
Als alle mensen hun geld van de bank willen halen heb je echt een probleem en stort alles in elkaar.
Zolang er nog vertrouwen is zal het hopelijk meevallen. "Zolang" dus...

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 25 Oct 2010 :  16:01:04  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Dat zal wel meevallen, hoor.
Het gros van de mensen heeft gewoon schulden, die ze niet 1,2,3 kunnen voldoen.
Pesoonlijke lening, Hypotheek, auto op afbetaling.
Nee, het gros van de mensen bungeld gewoon aan een touwtje.
Er zullen weinig mensen elke maand 5 meiertjes huur betalen, maar wel 170 ruggen op de bank hebben staan.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 26 Oct 2010 :  08:40:44  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
He alles gaat goed met KPN.
Maar pappy meent te hebben vernomen, dat er een sootmet Neutronenbom van Damocles boven het concern hangt.
De mensen, die geflest zijn met KPN-Qwest; zijn inmiddels klaar met het slijpen van de messen.
Nou heeft pappy er niet veel verstand van en gaat de rechtszaak langduren, maar een putje kan volgens pappy geen kwaad.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 14 Nov 2010 :  10:29:53  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Stiekem, tussen alle bedrijven door brak de goudprijs ook weer een plafonnetje.
Misschien toch wat voor een optie, want er blijven weinig geld soorten over, die werkelijke waarde vertegenwoordigen.

Geert Geel
Topper ................

18405 Posts

Posted - 14 Nov 2010 :  18:55:56  Show Profile Send Geert Geel a Private Message
Achter de schermen wordt gezegd dat we op dit moment al een inflatie van 7% hebben......

Stephen
Alternatief ereforumlid

Netherlands
15412 Posts

Posted - 14 Nov 2010 :  19:49:01  Show Profile Send Stephen a Private Message
Maar dan geen totale inflatie. Geef mij maar een totale inflatie waarbij ook de huizenprijzen gaan stijgen.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 29 Nov 2010 :  09:30:30  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Nou, nog een kwestie van inkoppen en pappy zit in de zonnecellen.
Deed pappy het helemaal verkeert en vroeg wederom subsidie aan.
Stuurden ze bericht terug, dat ik al bij de ratsmoedee zat, maar volgend jaar weer mee mag dingen.
met een beetje mazzel kan pappy jaarlijks een paneeltje op ze dak erbij smakkken.
Vrienden maken.
Kost wel een rib uit een lijf, maar investeren, doet begeren.
Overigens weinig zon; nu.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 07 Dec 2010 :  13:54:49  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Willem blijft spekkoper.
Althans, dat hoort pappy net, bij RTL-Z(vr nr Vndl).

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 30 Dec 2010 :  12:58:40  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
He, toch de hoogste AEX stand van het jaar.
Net als die crisis vorige eeuw(die diepe), klimmen de beurzen voor de grote ineenstorting(denkt pappy).

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 07 Jan 2011 :  15:39:25  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Iedereen moet in de aandelen.
wat pappy nog weet van de grote crisis vorige eeuw, is dat die ontstond nadat na een eerste val iedereeen weer instapte.
Misschien kan iemand het staatje laten zien, want na de dip kwam een opkrabbel en een nieuwe dip, waarna iedereen die de eerste valkuil had ontlopen er alsnog instonk.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 09 Jan 2011 :  13:52:56  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Jonguh, las pappy nog een niet zo florissant verhaal over micro-krdiet in de Seiner.
Ze waren wel zo slim, om bij het artikel de naam van Maxima totaal niet te laten vallen.
Toeval of niet?.
Nou, me stiefvader zei toevallig, dat toeval niet bestaat.
"Huh?!".
Nouja, misschien kan iemand de ratsmoedee plempen.
Ik bedoel; misschien wil iemand wel een megamicrokrediet afsluiten, om een fust Ochtendwater van pappy af te nemen.
Nou, dan denkt pappy;"Geen onderpand vragen en meteen kredietverstrekken".
Kan iemand het stukje plempen?.

hirihiri123
Erelid

Netherlands
16779 Posts

Posted - 09 Jan 2011 :  14:31:23  Show Profile Send hirihiri123 a Private Message
Microleningen in diskrediet

door GIEL TEN BOSCH
AMSTERDAM – De Verenigde Naties riepen 2005 uit tot het jaar van het microkrediet, een financieringsvorm waarbij mandvlechters, fruitverkopers of naaisters in ontwikkelingslanden kleine bedragen kunnen lenen om hun bedrijfje te laten groeien. Muhammed Yunus, de pionier van de microfinanciering won een jaar later zelfs de Nobelprijs voor de Vrede. Maar woekerrentes, beursgangen van microkredietverstrekkers, zelfmoorden van wanhopige schuldenaren en een jacht op marktaandeel met roekeloze kredietverlening tot gevolg, hebben het fenomeen in diskrediet gebracht.

Ruim 90 miljoen kleine ondernemers hebben zo’n € 50 tot een paar honderd euro geleend om in hun zaak te steken en zo meer omzet en winst te kunnen draaien. Naar schatting staat er wereldwijd zo’n $65 miljard uit, zo’n 2000 financiële instellingen verstrekten het krediet. Bill Clinton, Máxima, Michael Douglas en Tony Blair maakten zich hard voor deze manier van financieren, die volgens de VN essentieel is voor het halen van de Millennium Development Goals zoals het halveren van het aantal mensen dat in armoede leeft in de wereld.

De rentes waren van begin af aan fors, zo’n 20 tot 30% op jaarbasis. Dat heeft volgens deskundigen te maken met het feit dat het uitgeven van kleine leningen nu eenmaal meer geld kost. Ook het risicoprofiel in ontwikkelingslanden is hoger dan in volwassen markten. Terwijl volgens Otto Wormgoor van kredietbeoordelaar Planet Rating – de Standard & Poor’s van de microkredietindustrie – het terugbetaalpercentage van microleningen hoger is dan leningen van commerciële banken.

Maar het succes van het microkrediet werd een hype en microkrediet leek in sommige gevallen meer op minisubprime dan op een manier om arme mensen te helpen in hun bestaan. In Mexico (waar woekerrentes van meer dan 100% voorkomen) en India gingen microkredietverstrekkers naar de beurs en haalden honderden miljoenen euro’s op.

Zelfmoorden

De concurrentie in de markt werd steeds heftiger en kredietverstrekkers letten steeds minder op de individuele situatie van de schuldenaars. Hierdoor bestond het dat Indiase mannen en vrouwen soms wel vier of vijf leningen bij verschillende instellingen hadden afgesloten en het geld besteedden aan een nieuwe televisie of als appeltje voor de dorst. In de zuidelijke deelstaat Andra Pradesh (goed voor bijna $3 miljard aan microkrediet en circa 7 miljoen schuldenaren) leidden deze schuldenspiralen zelfs tot een reeks zelfmoorden.

„We hebben microfinanciering in het leven geroepen om de woekeraars van het lijf te houden, niet om nieuwe woekeraars aan te moedigen”, zei Nobelprijswinnaar Yunus vorig jaar tijdens een bijeenkomst van de VN. „Microkrediet moet worden gezien als een mogelijkheid om mensen uit de armoede te helpen, niet om geld te verdienen aan arme mensen.”

Nieuwe wetten dwongen in Andhra Pradesh de kredietverleners op een ander manier zaken te doen. Maar niet alleen in India staan politici kritisch tegenover het minileningssysteem. Ook in Bangladesh, waar Yunus vandaan komt, is de kritiek niet mals. Premier Sheikh Hasina beschuldigde microfinanciers ervan „bloed te zuigen van de armen in naam van armoedebestrijding”. Deskundigen gaan er echter van uit dat Hasina zo van leer trok omdat Yunus een paar jaar geleden politieke ambities had gehad.

Ook in Nicaragua werd de kritiek op microkrediet ingezet voor politieke doeleinden. President Daniel Ortega steunde in 2008 de zogeheten movimiento no pago, de beweging van het ik betaal niet. Activisten en politici in deze beweging adviseerden schuldenaren hun leningen niet terug te betalen. Mede dankzij die campagne ging één van de grootste microfinanciers van het land, Banco del Exito (de bank van succes) failliet. Dit alles zorgt ervoor dat gevestigde banken minder geneigd zijn de microkredietverstrekkers te financieren.

Regulering

De Nederlander Wormgoor van het in Parijs gevestigde Planet Rating gelooft niet dat deze verhalen ervoor zullen zorgen dat het fenomeen microkrediet zal verdwijnen. „De snelle groei is wel afgenomen, ja, het is niet meer zoals in 2007 en 2008, mede door de kredietcrisis overigens”, legt hij uit. „En sommige verstrekkers vragen nog steeds rentes van meer dan 100%. De regulering laat zo nu en dan ook te wensen over, maar dat hoort ook een beetje bij het volwassen worden van de sector. Wat nu naar buiten komt, is heel negatief en staat in schril contrast met de jubelende verhalen die in het begin naar buiten kwamen. Maar eerlijk gezegd kwamen die ook meer van buiten dan van binnen de sector. Het gaat meer om financiële zekerheid voor mensen in ontwikkelingslanden, dan om ze uit de armoede te helpen. En de sector is druk bezig met meer openheid en eerlijker zakendoen. Er zijn wel uitwassen, maar het merendeel gaat op een goede manier om met microkrediet.”

=================================================

PS. Maxima wordt wel genoemd Duhbyl.................wordt toch tijd voor een brilletje
Wees blij daj een neus hebt, anders haj een probleem met de bril...........

Kijk ook op: Het Vrije Volk, het Pim Fortuyn forum of of de oorzaak van islamisering en vervolgens
over de nazi's van deze tijd en praat erover op Cor Stoker, bij wie anders? of een ander forum.

Edited by - hirihiri123 on 09 Jan 2011 14:33:20

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 09 Jan 2011 :  14:44:01  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Ekskusu mwah.
U heeft helemaal gelijk.
Maar af en toe, moet je wat, om; je naam eer aan te doen.
Hetgeen natuurlijk onverlet laat, dat ik u dankbaarheid ben verschuldigd, voor het plempen-).
Messy bowkoep!.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 13 Jan 2011 :  15:35:15  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Poeh, pappy vat ook weer moed.
De huizenprijs in Mokum, ook weer met 4,5% gestegen.
Wilde pappy bijna; uit het raam springen, in mijn geval, is dat zeker niet suicidaal, maar je kan wel; een lelijke kwetsuur oplopen.

Joop Klepzeiker

Open Inrichting Nederland
18935 Posts

Posted - 13 Jan 2011 :  15:37:01  Show Profile Send Joop Klepzeiker a Private Message
Snel verkopen dan maar, heeft iets met vogels in de lucht en in de hand te maken

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 13 Jan 2011 :  17:24:10  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Nou Joop, omdat jij het bent, maar ieder ander; is ook goed.
Voor 5 ton, doet pappy ze condo van de hand en liggen we met ons drieen vanavond nog, bij me omie op de bank(dan bedoel ik dus niet; pappy en eventueel twee kopers).
Ohja, kosten koper, voor de mazzel; zegmaar.

Joop Klepzeiker

18935 Posts

Posted - 13 Jan 2011 :  19:38:09  Show Profile Send Joop Klepzeiker a Private Message
Aha dus nog geen koper gevonden, wat jammer nu zeg, had je goud kunnen kopen, of zou de koper van je huis nu goud hebben gekocht?

Aangeboden door de vondelpark filosoof vanuit zijn hypotheek vrije bitumineerde kartonnen doos.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 14 Jan 2011 :  08:53:38  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Joop, dat moet je toch anders brengen;"De koper van pappy`s huis; heeft goud in handen".
kijk, dat soort berichten brengt de huizen carousel; weer op gang.

Joop Klepzeiker

18935 Posts

Posted - 14 Jan 2011 :  09:40:02  Show Profile Send Joop Klepzeiker a Private Message
Aha!!!!

Je bent dus verzot op een mallemolen, ach voor een duhb is dat niet zo vreemd.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 17 Jan 2011 :  18:37:00  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Nu je het zegt, ik zag Lenny laatst.
Die ging een plaatje maken met Ali B.
Meende ik toch, dat ze in Israle was gaan wonen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Door het hele TROS politiek-correcte verhaal vatte de beurs van Ali B. ook weer moet.
Hij zit ook bij zo vader zo zoon, de Olie voor immigratie code heeft ook bij de TROS, voet aan de grond gekregen.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 18 Jan 2011 :  15:26:12  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Nou is pappy een rare, maar toch zou ik Geert en Frans graag nog even horen schreeuwen, dat de beurs naar honderd zoveel gaat.
Overigenns, zal ik niet zeggen dat ze ongelijk hebben, maar de ratsmoedde didn`t tumble down like they said.
He, herkent iemand trouwens die opvering van de beurs na die grote crisis vorige eeuw.
Iedereen, die toen durfde in te stappne ging na de korte opleving mee in de vrije val.
Pappy heeft nog steeds het meest fiducie in Willem en Trust Us.
"If you can`t trust me, can`t trust us".
Ohja;"CB4, where ya at".

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 23 Jan 2011 :  18:18:57  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Poeh, bij Harrie hadden ze het ook over inflatie, in de UK.
Zou niet verkeert zijn, voor pappy als trotse hypotheek bezitter.
Overigens, zag Geert weer allemaal pareltjes en we gaan eens kijken, wat de door hem geprezen aandelen; morgen doen, op de beurs.
Alle seinen staan volgens Schaj op groen.
Dus pappy ziet opwaarts potentieel op de hele korte termijn.
Pappy, moet steeds denken, aan die curve van die vorige crisis, in de vorige eeuw.
Iedereen die de boot had gemist en dacht zijn slag te kunnen slaan, stapte in en toen kwam die zeismaaizwaai terug en zat zo`n beetje iedereen in het schuitje.
Daarna; was iedereen zowat leeg en kwakkelde de beurs; tijden.
Heeft pappy 1 mazzel; die is al leeg.

Geert Geel
Topper ................

18405 Posts

Posted - 23 Jan 2011 :  20:41:06  Show Profile Send Geert Geel a Private Message
De beurs gaat naar de 150, Duhbyl. Ik herhaal het maar weer. Ik had niet verwacht dat de zwendel zolang kon (kan) voortduren, maar aan alles komt een eind. Als de pensioenfondsen hun tekorten op deze illegale wijze aangevuld hebben, keren ze de beurs de rug toe. En dat betekent in combinatie met de huidige economische Apocalyps, een vrije val. Zeker omdat hyperinflatie op de loer ligt. Hyperinflatie en stijgende beurzen gaan niet samen, Duhbyl.

Kijk ook even naar het volgende bericht:

----

Vrijdag 21 januari 2011 15:41

AMSTERDAM (ANP) - De Europese aandelenmarkten wisten de verliezen die woensdag en donderdag werden geleden vrijdag grotendeels weg te poetsen. De financiële sector trok de kar onder aanvoering van Spaanse banken, gevolgd door grondstofgerelateerde fondsen.

Bron: beurs.nl

----

De beurs wordt omhoog gestuwd door de Spaanse banken. Maar wat vrijwel niemand weet is dat Spaanse banken volledig onder controle staan van de politiek. Als een Spaanse bank een balans publiceert, is dat een balans geschreven door een politicus. In Spanje weet men dus wel beter. De zogeheten caja's (spaarbanken) staan op springen. Fusies hebben niets geholpen en ook de vele injecties in die sector hebben weinig uitgehaald. Om ze te redden is er zoveel geld nodig, dat het noodfonds dit niet op kan hoesten, maar het kan niet anders of Spanje gaat er een beroep op doen.

Ik wens je veel wijsheid toe. Kort handelen kan nooit geen kwaad. Maar wie meent dat aandelen het op lange termijn altijd goed doen, kan dit keer eens zonder pensioen komen te zitten. En vergeet niet dat programma’s als die van ‘Mens’, alleen dienen om de zakken van de producent (Mens) en zijn vrienden te spekken.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 24 Jan 2011 :  17:27:57  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Geert, pappy ziet, dat je er wel; zicht op hebt.
Alleen moet hij je soms even agiteren, om de achterkant van je tong te zien, waarvoor bij deze; dank.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 26 Jan 2011 :  12:03:53  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Toch vreemd, dat wij zwaar moeten bloeden, terwijl armere landen als wij, vele lieden hebben, die eerder met pensioen gaan.
Ow, ouders met kinderen en oudjes gaan de tol betalen.
"Visser mag ik overvaren; ja of nee?".
"Wanneer u werkt en dubbel shokt, want gratis is het slechts; als u het 'ware' geloof vanuit de sociale hangmat belijdt".

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 31 Jan 2011 :  10:09:44  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Frans, hoe zat het ookal weer met de beurs?.
Ik meen, dat je een dipje verwachtte, deze tussentijds opleving had ik alleen gemist, in je betoog.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 31 Jan 2011 :  14:59:59  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
He, staan al die gasten bij It`s, nu gewoon op straat?.
Dat soort zaken vallen toch rauw op je dak.
Wanneer je dan nog wat van de inboedel kan meenemen, dan zing je het nog wel uit, maar als je alleen nog, op je salaris hoeft te wachten, dan ga je slecht.
Wist je het van te vooren, dan had je nog een vrieskist kunnen meenemen, had je iedergeval ijszakken kunnen prepareren.
Mijn ervaring is namelijk, dat januarie (na de kerst) altijd een lange maand is.
Pas in maart trek je dan een beetje bij, omdat februarie kort is.
Ook niet echt de tijd van het jaar, om even een overbruggingsbaantje te vinden, helemaal niet tijdens de crisis, waar we volgens Willem nog; middenin zitten.

Joop Klepzeiker

18935 Posts

Posted - 01 Feb 2011 :  19:29:53  Show Profile Send Joop Klepzeiker a Private Message
olie kopen!!!!

En wel heel snel.

Duhbyl@hotmail.com

31095 Posts

Posted - 01 Feb 2011 :  19:49:06  Show Profile Send Duhbyl@hotmail.com a Private Message
Misschien kan pappy Monchool overtuigen een paar optie`s te kopen.
Want het evenwicht in onze relatie is gebasseerd op het feit; dat zij goed spaart en pappy; goed geld uitgeeft.
Ik hoef haar alleen van de logica hierin; te overtuigen, maar met een beetje mazzel; ziet ze het wel.

Page: of 28 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Pim Fortuyn Forum © 2002 - 2009 MIA Go To Top Of Page
Deze pagina werd u toegeworpen in 0.3 seconden Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.03